Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Hartelijk dank! Ik ben nu al een paar uur bezig om al die veren er weer uit te trekken, best een pijnlijk klusje! Kom later weer (als ik weer normaal op mn bureaustoel kan zitten)
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, ja ik heb dat ook. Ik dacht altijd in 3en: tandenpoetsen, cremepje (?) op en pil innemen. (En toen ik nog rookte: sleutels, sigaretten, portemonee). Nu lig ik wel eens in bed dat ik echt denk dat ik iets vergeten ben.. Maar ja, zo'n 16 jaar gewoonte leer je ook niet in een maandje af denk ik..

Charlotte: goed zo! Af en toe moet je echt even doordrammen bij de assistente. Goed dat je dat gedaan hebt! En ben benieuwd wat de huisarts ervan zegt.

Enneh, t is misschien wel moeilijk te onthouden allemaal, maar ik vind het ook wel heel erg leuk! Ik denk dat we wel een van de actiefste topics zijn hier! En bekijk het zo: er zullen waarschijnlijk meer mensen nog afvallen dan dat er bij gaan komen..

Liefs, Kath

GW: hoe is t bij jou: blijft t nog even droog? En t is al dinsdag, dus da's al bijna zaterdag!
"slikgedrag" "blijft het droog" meiden, jullie zijn echt grappig
ha marriss heeft mijn regeltje nu ook ingevuld! daaaaank. en hulde!!! *prikt nieuwe veer in marriss' bipsje*
quote:DJ Momo schreef op 19 januari 2009 @ 20:06:

nou, ik vind het nieuwe schema niets. loop ik zo al mijn dagen uit te zoeken, of het een jongen of meisje wordt, vet gedrukt hier neer te zetten, wordt gewoon niets mee gedaan!!! Your wisj is maai commend, honnie!
AUW!
Goedemorgen allemaal!

Nou ik heb vanmorgen toch maar even naar de verloskundige gebelt (las tegenstrijdige verhalen op inet en kon me ook niet meer bedwingen) en heb volgende week dinsdag 27 januari om 13:45 mijn eerste afspraak en moest ook direct een groei echo laten maken in het ziekenhuis dus die ook gebeld en daar moet ik 3 februari om 15:00 zijn.

Mijn vriend kan beide keren niet mee omdat hij t/m donderdag niet thuis is en ze alleen op dinsdag en woensdag spreekuur hebben. Denk dat ik dan toch maar mn moeder inlicht en vraag of zij mee wil, zie het ook niet helemaal zitten om daar alleen heen te gaan.

Ik had altijd de grootste moeite om de pil optijd in te nemen en ben em ook regelmatig vergeten en heb der ook nooit zo moeilijk over gedaan, maar dat merk ik nu met de foliumzuur toch ook wel moet er echt heel goed om denken dat ik deze wel iedere dag slik.

Charlotte, mooi dat je nu toch terrecht kunt bij de HA.

Ik, hoe was je afspraak gister bij de verloskundige?

Liefs
het heeft hier nog niet echt doorgezet,

**vies verhaal modus aan**

net wel een beetje bruinige afscheiding, dus het zal wel niet meer lang op zich laten wachten.

** en weer uit**

ik was er gisteravond in bed helemaal een beetje down van en verdrietig. Hoewel ik dat eigenlijk ook heel erg stom van mezelf vind! Ik bedoel het is pas de eerste ronde...

Nou ja, als het echt doorzet meld ik vandaag of morgen mijn nieuwe pies dag wel, enige voordeel is dat ik met een nu kortere cyclus niet zo lang hoef te wachten.
He Maya, je moet inderdaad niet alleen gaan hoor! Dus licht maar lekker je moeder in of een goede vriendin, en ga lekker met z'n tweetjes. Wat jammer voor je vriend dat hij er niet bij kan zijn (en voor jou ook natuurlijk..) Kan hij niet vrij krijgen voor die echo?

Momo, wat fijn dat jouw kleine meid vast in het schema staat! Ha ha, gaan we dat allemaal doen, dan denkt iedereen dat wij echt een ultravruchtbaar forum zijn. En dan wil iedereen hier wel schrijven!

Partylover heeft dit forum trouwens wel gevonden, dus is misschien eventjes druk of heeft ff geen zin.. Party, laat ff horen of alles nog ok is, met alle ziekenhuisonderzoeken enzo? We zijn erg benieuwd!

Ik, hoe was t met jou bij de VK? En Leonor, wanneer moet jij ook alweer naar de dokter? Ben erg benieuwd hoe dat daar allemaal loopt in Z-A.

En GW: my fingers are crossed, hoe gaat ie?
Ow, liep je net mis.. Ook bruinige afscheiding heb ik wel eens gehoord bij mensen die toch zwanger zijn, dus nog even afwachten totdat het is losgebarsten..

Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Je hoopt er toch stiekem op dat jij een van diegenen bent bij wie het allemaal super makkelijk verloopt.. Maar inderdaad als je kijkt naar de kansen, is t natuurlijk niet zo vreemd dat het niet de eerste keer raak is.. Je hebt er gewoon zin in, en als je dan nog niet mag beginnen, dan is t gewoon balen! Ongeacht of het de eerste of de tiende of de 50e ronde is!

Ik denk dat we 2 dingen moeten onderscheiden: we zijn allemaal waarschijnlijk een beetje bang dat het bij ons wel weer niet zal lukken (tenminste ik wel, weet niet of jullie dat herkennen) maar daarnaast is het natuurlijk gewoon pet iedere keer als het niet is wat je hoopte!

Om echt in de stress te raken dat het bij jou niet lukt, daar is het nog wat te vroeg voor, maar voor teleurgesteld zijn helemaal niet!

Nou, wat een epistel.. Ha ha, nu weer aan m'n echte werk!
kath, als ik zeker zou weten dat het ooit raak gaat zijn zou ik het wachten al minder erg vinden..... maar gewoon dat gevoel dat het mss nooit gaat lukken dat houdt me nu bezig (hoewel ik ook wel weet dat het veel te vroeg is om die conclusie al te trekken).

Komt daarbij dat ik al even vooruit heb gerekend, bij de volgende playdagen is vriend het weekend weg..... en door de week ook nog steeds.... baal ik nu ook al van.

Maar goed, we hebben nog een beetje hoop, mss ben ik toch zwanger. Afwachten dus maar weer.
quote:Kath76 schreef op 20 januari 2009 @ 11:28:

Ik denk dat we 2 dingen moeten onderscheiden: we zijn allemaal waarschijnlijk een beetje bang dat het bij ons wel weer niet zal lukken (tenminste ik wel, weet niet of jullie dat herkennen) maar daarnaast is het natuurlijk gewoon pet iedere keer als het niet is wat je hoopte!

helemaal mit eins!

koppie op GW!. en denk maar zo: "is maar goed dat 1e ronde niet raak is, anders had Momo mijn kop er af gebeten"
GW, bruinige afscheiding kan ook wat oud bloed zijn, dat heeft mn schoonzusje de 1e weken ook gehad (en is toch echt zwanger).

Kath, mn vriend werkt door de week op 1 van de eilanden, met nog 1 collega, als hij een dag vrij zou nemen kan zijn collega daar ook niets beginnen.
hier nog 1 hoor, ik ben zooo bang dat het voor ons niet is weggelegd. En dan niet dat het nog even duurt, maar dat het helemaal niet lukt.
quote:Becky26 schreef op 20 januari 2009 @ 11:39:

hier nog 1 hoor, ik ben zooo bang dat het voor ons niet is weggelegd. En dan niet dat het nog even duurt, maar dat het helemaal niet lukt.Hier ook nog 1 hoor... Soms denk ik dit ook wel eens, van stel dat?? Ja wattan??
Oooh meiden, we gaan ons pas zorgen maken als we in 2011 nog niet zwanger zijn oke? Niet te pessimistisch hoor... Bedenk maar dat je elke maand 15-20% kans hebt, oftewel, 80-85% kans dat het niet lukt! En dat is dus heeeel normaal en absoluut niet iets om je zorgen over te maken als je in de eerste, tweede, derde, vierde, vijfde etc. ronde nog niet zwanger bent... NO STRESS, das helemaal niet goed voor je vruchtbaarheid En anders gaan we adopteren, dijen we ook niet uit en hoeven we ook geen horrorbevalling mee te maken (ik probeer ook maar iets positiefs te bedenken)

GW en Becky, hebben jullie redenen om aan te nemen dat het lastig kan worden of is het meer een gevoel?

Renza, ik zag al dat je in het andere topic schreef. Ik haal je uit het schema, goed dat je even laat weten en jij ook veeeel succes met zwanger worden!

Maya, niet alleen gaan hoor! Je krijgt waarschijnlijk superveel informatie te horen, en twee horen&onthouden meer dan één.... wel jammer dat de dader je vriend niet mee kan!
Goedemiddag allemaal!

@ Marriss: mooi gedaan hoor het schema!

Hier momenteel geen bijzonderheden ter aanvulling..

@ GW: Er is nog kans dat je zwanger bent lees ik, nou ik hoop het echt met je! Ohw en balen dat je al hebt ontdekt dat je vriend er bij de volgende playdagen niet zou zijn...

@ Charlotte: Morgen naar de ha, succes met wachten tot morgen, en natuurlijk alvast succes voor morgen!

@ Maya: wat spannend dat je volgende week al bij de vk terecht kan! En die groei-echo, is dat om te kijken hoever je bent?? *k zeg ook maar wat, heb dr geen idee van*

Jammer dat je vriend niet meekan, ik snap ook wel dat je niet alleen heen wilt gaan! Dus misschien toch tegen je moeder vertellen, Spannend, ben benieuwd hoe ze reageerd!

Ik heb ook het idee dat het schrijfgroepje wat kleiner wordt ja.

Wel gezellig zo, k heb trouwens ook elke dag genoeg bij te lezen.

Nou mijn werkdag zit er alweer op vandaag, ik ga nu maar es ff wat eten, en m'n huishouden doen, en kom later nog wel even terug hier!

Fijne middag!
Ik wil trouwens morgen even streng zijn. Iedereen die zich dan nog niet gemeld heeft in dit nieuwe topic, haal ik uit het schema. We zijn dan een week op weg met dit topic.... zijn jullie het daarmee eens??
Ik denk dat iedereen wel eens denkt, wat als het nou niet lukt? Ik heb dat ook heel erg gehad en ben nu ook wel bang voor een miskraam. Dit komt ook omdat zwanger worden bij mn moeders zussen niet van heel zelfsprekend ging, mn moeder heeft 3 zussen, waarvan 2 een miskraam hebben gehad, 1 daarvan naar inwendig onderzoek toch nog zwanger is geraakt de ander is 'gewoon' zwanger geraakt. en mn moeders jongste zusje heeft 3x een IVF poging gedaan en heeft uiteindelijk een jongetje uit China geadopteerd. Mn moeder daarentegen was bij mn broer in de 1e ronde zwanger, bij mij in de 3e ronde en mn broertje ging dwars door te spiraaltje heen. Ook mn oma was van alle 6 de kinderen binnen 3 maanden zwanger. Dus beetje tegenstrijdigheid hier in de familie!

Justdeb, de groeiecho is idd om te kijken hoe ver je bent. De verloskundige had het er over dat ze dat meestal in de 10 of 11e week doen, maar volgens mij zit ik dan in de 9e week, maar ze zullen t wel weten in het ZH neem ik aan. Ik had ook niet gedacht dat ik volgende week al naar de VK zou moeten. Dacht bel toch maar ff dan maken ze vast een afspraak voor over 3 of 4 weken
Mariss, liep je net ff mis, ik denk idd dat de mensen die zich nog niet gemeld hebben hier wel uit het schema kunnen, komen ze later toch nog weer terug dan kunnen je ze er dan nog wel weer bijzetten
Wauw dat schema, heeel mooi Mariss, lekker overzichtelijk!

Is niet erg husky! Je kunt niet alles onthouden hé.

GW: Blijf heel hard duimen hoor! En kan me wel voorstellen hoe je je voelt. Dikke knuffel van mij!

Kath: Hoe is het met je buikkie? Ja dat heb je mooi omschreven, we zijn wel een stelletje doemdenkers.

Marriss:Veren kwijt, anders even een goeie polier zoeken die heeft misschien nog wat tips!!! En bedankt voor je pep talk, kon ik wel even gebruiken.

Veel succes Renza!

Charlotte: Fijn dat je morgen al terecht kunt. Ik pak daarom altijd mijn foliumzuurtje voor het slapen gaan, dan heb ik nog het gevoel wat gehad te hebben, net als rainbow dus!

Maya: Zou zeker je moeder meenemen, het is toch iets speciaals en dan is het ook wel zo fijn om dat met iemand te delen.
Ha ha Mariss: you go girl! Ik stel wel voor dat we de deur openhouden voor onze oude digidinnetjes (ook best een braakwoord, nu ik het zo lees...) Maar dan kun je ze er eerst wel uithalen, ze kunnen er altijd weer in!

Tja, en de realiteit: 95% van ons is binnen 2 jaar zwanger. FF rekenen, laten we zeggen dat we met z'n 25en zijn: 23,75 van ons zullen dan (volgens de statistieken) zwanger zijn. We zouden natuurlijk een slechte afspiegeling kunnen zijn van alle vrouwen, dan is de kans op iets meer of iets minder, maar het lijkt me heel sterk dat zowel ik, als Deb, als GW, als Becky als Momo hier problemen mee gaan hebben (en waarschijnlijk nog wel meer als we de vingers echt gaan opsteken..). De gemiddelde leeftijd is hier ook nog best heel laag, dus ik ben ervan overtuigd dat dat helemaal goed gaat komen! (maar toch zou het leuk zijn om dit dan z.s.m. bevestigd te krijgen..)

Ha ha, Momo, heel goed, bijt jij maar de hoofdjes af van alle gelukkigen die in de eerste ronde zwanger worden! Ai, hoop dat ik niet zwanger ben dan.. Ik ken slechtere anticonceptiemiddelen dan jij!
Oooh Marriss voor het schema: Nieuwe playdays zo rond 28 Januari, en nieuwe p-day is 11 Februari!.Snap trouwens niet helemaal waarom mijn p- day volgens mij de 11 e is en volgens babybrabbel de 12 e????

Ben trouwens ook een beetje bang dat het de komende maanden niet lukken gaat, beetje stressig nu en denk niet dat het bevorderlijk is voor het zwanger worden!
ik wilde het even uitrekenen maar onze gemiddelde leeftijd is 28.2 een jaartje jonger dan het landelijke gemiddelde
Haha wat een onzin zeg die online zwangerschapstest, ben nu al zwanger voor de volgende maand, ben trouwens uitgerekend op 22/10, is momo dan niet een beetje laat op de 28e???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven