Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09

maandag 19 januari 2009 om 21:38
Jee, wat is er weer veel geschreven. Gezellig!! Ik heb het gevoel dat "ons" groepje iets kleiner aan het worden is, of heb ik het mis? Nou ja, voor m'n gevoel is het wel wat overzichtelijker nu.
Marriss, wat een G-E-W-E-L-D-I-G schema! Dat heb je helemaal fantastisch gedaan! (genoeg veren in je kont? )
Momo, dat heb ik de afgelopen tijd ook al een paar keer verzucht: altijd zo panisch geweest met pillen op tijd innemen en nu sex je alsof je leven er vanaf hangt (overdrijven is een kunst ) en zwanger worden, ho maar.
GW, spannend. Ik heb ook gelezen dat buikpijn voor kan komen bij zwangerschap (maar elk verschijnsel, pijntje, pukkeltje en elke wind die dwars zit kan wijzen op een zwangerschap als je het internet mag geloven).
Met alle aandacht die wij aan onze krampjes en andere verschijnselen besteden, is het in ieder geval onmogelijk dat iemand van ons ongemerkt 7 maanden zwanger is!
O ja, ik beval 19 oktober van een meisje. Inschrijvingen bij KDV, basisschool, gymnasium (voor minder gaan we niet) en hockeyclub zijn al geregeld.
Marriss, wat een G-E-W-E-L-D-I-G schema! Dat heb je helemaal fantastisch gedaan! (genoeg veren in je kont? )
Momo, dat heb ik de afgelopen tijd ook al een paar keer verzucht: altijd zo panisch geweest met pillen op tijd innemen en nu sex je alsof je leven er vanaf hangt (overdrijven is een kunst ) en zwanger worden, ho maar.
GW, spannend. Ik heb ook gelezen dat buikpijn voor kan komen bij zwangerschap (maar elk verschijnsel, pijntje, pukkeltje en elke wind die dwars zit kan wijzen op een zwangerschap als je het internet mag geloven).
Met alle aandacht die wij aan onze krampjes en andere verschijnselen besteden, is het in ieder geval onmogelijk dat iemand van ons ongemerkt 7 maanden zwanger is!
O ja, ik beval 19 oktober van een meisje. Inschrijvingen bij KDV, basisschool, gymnasium (voor minder gaan we niet) en hockeyclub zijn al geregeld.
maandag 19 januari 2009 om 21:53
En ik heb gewoon een hele dikke opgeblazen pens! Maar dat hoeft niet persé in het schema.. Ook al is het ongetwijfeld ook een symptoom van zwangerschap...
Mariss, je bent een topper!!
En ik ken er ook zo 1: kreeg op de dag dat ze moest bevallen enorme buikpijn.. Tja, dat zijn dus weeen.. Ik denk dat het een combi is van dat het niet zo goed te zien is, en dat sommige mensen het ook liever niet willen weten.. Tenminste in dit geval wel.. Maar t is nu een schatje van 7 en alles gaat goed!
Mariss, je bent een topper!!
En ik ken er ook zo 1: kreeg op de dag dat ze moest bevallen enorme buikpijn.. Tja, dat zijn dus weeen.. Ik denk dat het een combi is van dat het niet zo goed te zien is, en dat sommige mensen het ook liever niet willen weten.. Tenminste in dit geval wel.. Maar t is nu een schatje van 7 en alles gaat goed!
maandag 19 januari 2009 om 22:12
shit een heel verhaal getypt, en dan is het weer weg, die laptop van ons is soms een beetje de kluts kwijt.
eens even zien
gw spannend! het kan natuurlijk maar zo he dat het geen menstruatiekrampen zijn maar dat het gewoon in 1 x raak is! ik duim voor je, en tel met je mee de dagen tot zaterdag, vervelend he dat wachten.
kath echt onvoorstelbaar, buikpijn krijgen wat dan weeen blijken te zijn, nou dat kan ons niet gebeuren, wij letten op alles, zelfs op dingen die er niet zijn dus dat kan niet missen!
speculaas volgens mij wordt ons groepje idd wat kleiner. vind het persoonlijk ook niet erg, dan is het iets makkerlijk van elkaar dingen te onthouden (zegt husky die vergeten was dat erine inmiddels ongesteld was geworden...)
becky vroeg naar bed vanavond, dan is deze dag snel voorbij!
eens even zien
gw spannend! het kan natuurlijk maar zo he dat het geen menstruatiekrampen zijn maar dat het gewoon in 1 x raak is! ik duim voor je, en tel met je mee de dagen tot zaterdag, vervelend he dat wachten.
kath echt onvoorstelbaar, buikpijn krijgen wat dan weeen blijken te zijn, nou dat kan ons niet gebeuren, wij letten op alles, zelfs op dingen die er niet zijn dus dat kan niet missen!
speculaas volgens mij wordt ons groepje idd wat kleiner. vind het persoonlijk ook niet erg, dan is het iets makkerlijk van elkaar dingen te onthouden (zegt husky die vergeten was dat erine inmiddels ongesteld was geworden...)
becky vroeg naar bed vanavond, dan is deze dag snel voorbij!
maandag 19 januari 2009 om 22:15
@ husky, er staan nog steeds 28 !! dames in het lijstje, ppffff hoewel sommige al een tijdje niet zijn geweest. Van polleke en belgiegirl (en partylover???) had ik wel verwacht maar misschien moeten we het oude topic nog een keer uppen? en ik zit even te wachten tot vriendlief thuis is, kan ik hem nog even weltrusten wensen en dan snurken!!
maandag 19 januari 2009 om 22:19
quote:Becky26 schreef op 19 januari 2009 @ 22:15:
@ husky, er staan nog steeds 28 !! dames in het lijstje, ppffff hoewel sommige al een tijdje niet zijn geweest. Van polleke en belgiegirl (en partylover???) had ik wel verwacht maar misschien moeten we het oude topic nog een keer uppen? en ik zit even te wachten tot vriendlief thuis is, kan ik hem nog even weltrusten wensen en dan snurken!!ja dat is ook wel zo, maar renza en nicky heb ik hier ook niet zo gezien volgens mij, belgie inderdaad niet, en die 28 is incl. mezelf natuurlijk dat is al weer 1 minder om te onthouden
@ husky, er staan nog steeds 28 !! dames in het lijstje, ppffff hoewel sommige al een tijdje niet zijn geweest. Van polleke en belgiegirl (en partylover???) had ik wel verwacht maar misschien moeten we het oude topic nog een keer uppen? en ik zit even te wachten tot vriendlief thuis is, kan ik hem nog even weltrusten wensen en dan snurken!!ja dat is ook wel zo, maar renza en nicky heb ik hier ook niet zo gezien volgens mij, belgie inderdaad niet, en die 28 is incl. mezelf natuurlijk dat is al weer 1 minder om te onthouden

maandag 19 januari 2009 om 23:24
Marriss: Ik vind het schema ook errug mooi geworden!! Goed gedaan!!
zwanger zijn en er zelf niks van merken? het lijkt me onwaarschijnlijk, maar ook ik ken iemand die het gehad heeft.
Ze is gewoon ongesteld gebleven en alles ging gewoon door.
Ze kreeg wel last van dr buik en kramp maar groeide niet heel erg. Toen ook zij te horen kreeg dat ze zwanger was, ging het ineens heel erg snel.
Het kan dus wel...
Nou ja, toch weet ik het liever direct vanaf het begin zelf!
De pil vergeten was voor mij ook een obsessie.
In het begin moest ik daarom ook erg wennen aan het feit dat ik hem niet meer in hoefde te nemen.
Nu slik ik de pil vanaf juni al niet meer en soms heb ik nog de neiging ''iets'' te pakken bij het tandenpoetsen.
Gewoontes.....
Renza: Jammer dat je hier niet meer komt, maar ik begrijp het wel. Jij ook veel succes met het zwanger worden!!
btw, morgen bel ik de huisarts nog een keer... ben benieuwd.
ik ga nu slapen!
Tot morgen!
zwanger zijn en er zelf niks van merken? het lijkt me onwaarschijnlijk, maar ook ik ken iemand die het gehad heeft.
Ze is gewoon ongesteld gebleven en alles ging gewoon door.
Ze kreeg wel last van dr buik en kramp maar groeide niet heel erg. Toen ook zij te horen kreeg dat ze zwanger was, ging het ineens heel erg snel.
Het kan dus wel...
Nou ja, toch weet ik het liever direct vanaf het begin zelf!
De pil vergeten was voor mij ook een obsessie.
In het begin moest ik daarom ook erg wennen aan het feit dat ik hem niet meer in hoefde te nemen.
Nu slik ik de pil vanaf juni al niet meer en soms heb ik nog de neiging ''iets'' te pakken bij het tandenpoetsen.
Gewoontes.....
Renza: Jammer dat je hier niet meer komt, maar ik begrijp het wel. Jij ook veel succes met het zwanger worden!!
btw, morgen bel ik de huisarts nog een keer... ben benieuwd.
ik ga nu slapen!
Tot morgen!
dinsdag 20 januari 2009 om 09:10
Goeiemorgen!
Ik had inderdaad ook het gevoel dat het lijstje actieve schrijvers wat korter werd... het wordt dan iets makkelijker om alles te onthouden (al moet ik heel vaak nog dingen terugzoeken, haha).
@ GW: dat is meteen het nadeel van internet, er staan zoveel ervaringen van anderen op, dat er altijd wel iets is dat bij je past (dat wil zeggen dat je wilt geloven vanalles te voelen en uiteindelijk word je alweer gewoon ongesteld. Maar goed, het kan ook meevallen). Afwachten is eigenlijk het enige dat je kunt doen.
Nou werk ze allemaal en ik ga vanavond weer bijlezen!
Ik had inderdaad ook het gevoel dat het lijstje actieve schrijvers wat korter werd... het wordt dan iets makkelijker om alles te onthouden (al moet ik heel vaak nog dingen terugzoeken, haha).
@ GW: dat is meteen het nadeel van internet, er staan zoveel ervaringen van anderen op, dat er altijd wel iets is dat bij je past (dat wil zeggen dat je wilt geloven vanalles te voelen en uiteindelijk word je alweer gewoon ongesteld. Maar goed, het kan ook meevallen). Afwachten is eigenlijk het enige dat je kunt doen.
Nou werk ze allemaal en ik ga vanavond weer bijlezen!
dinsdag 20 januari 2009 om 09:24
quote:vcharlotte schreef op 19 januari 2009 @ 23:24:
Gewoontes.....
heb ik inderdaad soms ook nog wel eens! stom he? gaat echt nergens over. fijn dat je bij de HA terecht kunt. hopelijk kan je er ook wat mee, en doet hij het niet af als aanstelleritus.
Renza, begrijpelijk! jij ook succes en veel plezier bij je andere groepje!
Gewoontes.....
heb ik inderdaad soms ook nog wel eens! stom he? gaat echt nergens over. fijn dat je bij de HA terecht kunt. hopelijk kan je er ook wat mee, en doet hij het niet af als aanstelleritus.
Renza, begrijpelijk! jij ook succes en veel plezier bij je andere groepje!
dinsdag 20 januari 2009 om 09:34
Goeiemorgen allemaal!!!!
@Ik, hoe was het bij de verloskundige?
@Charlotte, sterkte bij de huisarts straks!
@Charlotte en Momo, ik neem gewoon mijn folium op het tijdstip dat ik normaal de pil slikte. Kan ik gewoon hetzelfde slikgedrag aanhouden!
@Husky en Becky, waar kan ik me inschrijven voor die cursus? Is toch wel een andere avond als de kamasutra cursus he?
@Speculaas, krijg jij een goois meisje???
@Mariss....wat een geweldig schema!!!!!!! Ik zal er ook nog een veer bijduwen maar dan is het wel weer genoeg he? En wat moet ik bij bijzonderheden neerzetten.....
Allemaal weer een hele fijne dag vandaag.
Heb weer op een aantal meiden niet persoonlijk gereageerd maar het is ook echt niet te doen zeg. Maar ik vind jullie allemaal even leuk hoor, en duim voor iedereen even hard.
(Nou ja, op dit moment het hardst voor Germanwings...inderdaad is het al zaterdag?????)
Liefs Rainbow
@Ik, hoe was het bij de verloskundige?
@Charlotte, sterkte bij de huisarts straks!
@Charlotte en Momo, ik neem gewoon mijn folium op het tijdstip dat ik normaal de pil slikte. Kan ik gewoon hetzelfde slikgedrag aanhouden!
@Husky en Becky, waar kan ik me inschrijven voor die cursus? Is toch wel een andere avond als de kamasutra cursus he?
@Speculaas, krijg jij een goois meisje???
@Mariss....wat een geweldig schema!!!!!!! Ik zal er ook nog een veer bijduwen maar dan is het wel weer genoeg he? En wat moet ik bij bijzonderheden neerzetten.....
Allemaal weer een hele fijne dag vandaag.
Heb weer op een aantal meiden niet persoonlijk gereageerd maar het is ook echt niet te doen zeg. Maar ik vind jullie allemaal even leuk hoor, en duim voor iedereen even hard.
(Nou ja, op dit moment het hardst voor Germanwings...inderdaad is het al zaterdag?????)
Liefs Rainbow