Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
ja Husky dat is knap vervelend. Al vraag ik me af hoe dat toch kan. Soms hoor je ook van die verhalen 9 maanden al zwanger, krijgen heftige buikpijn en krijgen zonder het eigenlijk te weten een kind. Nergens aan meegedaan, niets bijzonders geslikt, geen andere patronen er op na gehouden om maar zwanger te worden.

Al heb ik altijd wel wat twijfels bij dat soort verhalen. Stom he! Maar je moet dat kind toch ook voelen schoppen op een gegeven moment?

@j GW heb je avast virusscanner al geprobeerd? Die is ook gratis via internet. Werkt bij mij super.
ik jaag er nu de avg overheen, maar waar vind ik die avast virusscanner?
Pffff... .rotwerk zeg, dat schema. Graag wat complimentjes na een hoop bloed, zweet en tranen, dank u

Ga nu door vriend gebakken pannekoeken eten, morgen weer uitgebreide reacties!
supergoed van je Mariss!!!

Ik ben trouwens niet zo weg van avast, mijn comp werd er erg traag van. Ik zweer nu al tijden bij avg!!!
mmm lekker pannekoeken
Mariss, heel mooi gedaan dat nieuwe schema!!!
avg is hier al 27 minuten bezig maar heeft nog niets gevonden.
helleuw, weer lekker rustig vanavond hier! wil gaan douchen maar volgens mij val ik zelfs nog douchend in slaap.

ik heb op de compu ook AVG, een best programma.

Maar ik dacht dat Erine gewoon ongesteld was geworden toch?
enne marriss, HULDE voor het schema
ik heb hier trouwens de hele avond al krampen in mijn buik, denk dat ik gewoon ongesteld ga worden....
Mariss het schema ziet er goed uit!

Ik heb ook AVG op mn laptop werkt perfect.
quote:germanwings schreef op 19 januari 2009 @ 19:33:

ik heb hier trouwens de hele avond al krampen in mijn buik, denk dat ik gewoon ongesteld ga worden....echt?? wat jammer maar dan is je cyclus wel weer redelijk normaal of niet?
ja, dat is dan wel het voordeel...... we wachten nog maar even af.

Becky, als je naar Mexico gaat moet je wel even kijken waar je heen gaat, niet heel mexico is malaria vrij. (tenminste dat was het niet toen ik er 5 jaar geleden was).

Maar Mexico is wel heel mooi!!! Zou zo wel weer willen!
@ gw, nou we hebben voorlopig nog niet geboekt en zwanger zijn we ook nog niet dus eerst maar afwachten hoe de aankomende maanden zich gaan aankondigen.....
Momo balen voor je zeg dat je ongesteld geworden bent.

Ik Hoe was het bij de verloskundige???

Husky Hier ben iiiiikkkk, ben gewoon ongesteld geworden helaas, is ondertussen al weer voorbij!

Sorry meiden echt super druk in huis hier, moeten voor volgende week alles spuit klaar hebben en we zijn er nog lang niet! Heb dus even geen tijd om uitgebreid te reageren. Ga gaten vullen, misschien nog tot straks en anders maak ik morgenvroeg ergens tijd om even langs te wippen. Enuhm kan ik me nog aanmelden voor oktober??? Denk trouwens wel aan jullie hoor en ben altijd blij als ik ergens de laptop kan vinden tussen de rotzooi!
nou, ik vind het nieuwe schema niets. loop ik zo al mijn dagen uit te zoeken, of het een jongen of meisje wordt, vet gedrukt hier neer te zetten, wordt gewoon niets mee gedaan!!!
@ Momo: tja ik maakte me ook altijd druk om vergeten pillen (kwam heel soms eens voor) en zo... nu weet ik ook dat het niet altijd toevallig mis gaat (in ronde 3 nu).

@ Marriss: prachtig schema! Kunnen we alles nog beter bijhouden (als iedereen zich op tijd blijft melden, haha).

@ Becky: het mag dan vanavond rustig zijn hier, gisterenavond en vandaag is er weer genoeg geschreven, haha! Heb er onderhand een dagtaak aan om alles bij te houden!

@ GW: het zou fijn zijn als je cyclus weer wat normaler wordt OF je wordt ongesteld.
oh ja, ik meld me ook aan voor oktober!!
als ik trouwens echt al vandaag ongesteld word heb ik een cyclus van 25 dagen, is wel weer heel kort.

Nou ja, laat ik maar even ophouden met hypochonderen.

Ben wel al een beetje teleurgesteld, op de een of andere manier had ik echt verwacht dat het meteen raak zou zijn... (ik weet naief).
He, een nieuw schema! Ziet er weer goed uit Marriss!

Momo, balen zeg...op naar de volgende maar weer dan :(

Mensen die zwanger zijn en bevallen zijn zonder t te weten: Ik had een vriendin en die kwam er bij haar eerste kindje achter toen ze 7 maanden was....je zag tot die tijd ook nix aan haar en pas toen ze het zelf wist had ze in 2 a 3 weken ineens een onwijze buik. Ik weet hoe het voelt om een kindje in je buik te voelen en ik geloof dus bijna niet dat het kan maar t schijnt toch zo te zijn.

Germanwing, ik gebruik altijd HitmanPro eens in de zoveel tijd buiten mn AVG om....moet je maar ff googlen, werkt echt super! En heb je wel echt een positieve ovutest gehad of was je teststreep lichter dan de controle streep? Dat had ik elke keer...

Erine, ik doe mee voor oktober!!!

Ho weer ff verder GTST kijken!
t zal wel
wbm, op de eerste dag dat ik teste was hij iets lichter, de tweede dag bijna zo donker als de controle en de derde dag bijna niets meer.

Maar goed, ik denk dat ik het de komende maand allemaal nog even over kan gaan doen.
Nog even afwachten! Kramp kan je ook hebben als je zwanger bent!
t zal wel
quote:WannabeMom schreef op 19 januari 2009 @ 20:31:

Nog even afwachten! Kramp kan je ook hebben als je zwanger bent!Echt? dat geeft weer moed!
@ gw, dat zou wel heel raar zijn hoor, eerst zo lang en dan veel te kort! dus about positive thinking: innesteling?? je weet het niet!

@ wannabemom, na 7 !!!! maanden er pas achter komen dat je zwanger bent, das toch wel erg laat hoor. kan me niets bij voorstellen iig. bij zwanger zijn ook niet trouwens
@ dj momo, ik denk dat er bij jou ook nog een roze balkje moet komen te stan ivm het meisje wat je ergens in oktober 2009 gaat werpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven