zomer2016
donderdag 18 februari 2016 om 08:15
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.
De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!
NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld
Deze meiden zijn zwanger
NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren
21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling
Voor het aanpassen van de tabel:
Kom je er niet uit, geef een gil!
De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!
NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld
Deze meiden zijn zwanger
NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren
21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling
Voor het aanpassen van de tabel:
Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
maandag 13 februari 2017 om 23:45
Mijn god, net een heel verhaal getypt.. plaatst die niks omdat m'n internet uitvalt..
dus ik begin weer even opnieuw!
Zo. Ik lig in bed. Heerlijk weekend gehad met m'n lief, gelukkig maar want vandaag werden we eigenlijk een beetje geleefd.
Voorbereidend gesprek in het ziekenhuis. Onderzoekje hier en onderzoekje daar. Rondleiding hier en rondleiding daar.
Hondje naar schoonouders brengen, laatste spullen inpakken..
telefoontjes van mama papa schoonzus etc etc
Nog even douchen, haren wassen en noem maar op..
Morgen 9.00 melden en 10.00 keizersnede (mits er een spoedje tussenkomt)
Ben nu eigenlijk nog helemaal niet zenuwachtig maar hoop wel dat ik straks wat langer slaap dan normaal..
Ik ga jullie morgenavond vast wel even snel berichten..
bedankt voor de lieve woorden meiden!!
Trusteeee
dus ik begin weer even opnieuw!
Zo. Ik lig in bed. Heerlijk weekend gehad met m'n lief, gelukkig maar want vandaag werden we eigenlijk een beetje geleefd.
Voorbereidend gesprek in het ziekenhuis. Onderzoekje hier en onderzoekje daar. Rondleiding hier en rondleiding daar.
Hondje naar schoonouders brengen, laatste spullen inpakken..
telefoontjes van mama papa schoonzus etc etc
Nog even douchen, haren wassen en noem maar op..
Morgen 9.00 melden en 10.00 keizersnede (mits er een spoedje tussenkomt)
Ben nu eigenlijk nog helemaal niet zenuwachtig maar hoop wel dat ik straks wat langer slaap dan normaal..
Ik ga jullie morgenavond vast wel even snel berichten..
bedankt voor de lieve woorden meiden!!
Trusteeee
dinsdag 14 februari 2017 om 09:11
Succes huisje, een voorspoedige keizersnede gewenst met een goed herstel en met snel een gezonde knul in je armen!!
Juffert, fijn dat je in ieder geval in je huidige werk weer wat uitdaging hebt. En hopelijk ben je snel van die blaasontsteking af, vervelend zeg.
Knotje, nog genoten van het vertellen aan je ooms en tantes ?
Juffert, fijn dat je in ieder geval in je huidige werk weer wat uitdaging hebt. En hopelijk ben je snel van die blaasontsteking af, vervelend zeg.
Knotje, nog genoten van het vertellen aan je ooms en tantes ?
happiness = reality - expectations
woensdag 15 februari 2017 om 01:31
Meiden, even snel een berichtje!
Alles is goed gegaan, ik ben echt helemaal in de wolken, wel heel de dag/nacht al zo stoned als een garnaal want ik hem een morfinepompje! Ik kan je vertellen.. die is echt Ge-ni-aal!!
Om 11.03 is hij geboren met een gewicht van 4120gram. Zijn naam is QUIN
Met mij gaat alles naar omstandigheden goed. Keizersnede zelf is me alles meegevallen en ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel zonder infuus enzo. Volgens de zuster mag ik straks in de ochtend zelfs al douchen...
Borstvoeding gaat ook als een tierelier,
Quin doet het heel goed, ik ben al 3x bij hem geweest. Hij heeft nog wel even hulp met wat zuurstof en een sonde. Daar word hij soms door gevoed maar hij heeft ook al zelf een flesje mama melk op!
Verder heb ik de kinderarts zelf nog niet gesproken..
Ik ga nu weer m'n ogen dichtdoen, over een uurtje weer kolven!
Oja en ik ben ZO ONTIEGELIJK trots op mijn man.. hij is ook helemaal verliefd en doet het zó goed!!
Hij heeft al luiertjes verschoond, flesje gegeven en bijna heel de dag het mooie er vanaf gekeken!
Ik ben echt zo gelukkig,
Alles is goed gegaan, ik ben echt helemaal in de wolken, wel heel de dag/nacht al zo stoned als een garnaal want ik hem een morfinepompje! Ik kan je vertellen.. die is echt Ge-ni-aal!!
Om 11.03 is hij geboren met een gewicht van 4120gram. Zijn naam is QUIN
Met mij gaat alles naar omstandigheden goed. Keizersnede zelf is me alles meegevallen en ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel zonder infuus enzo. Volgens de zuster mag ik straks in de ochtend zelfs al douchen...
Borstvoeding gaat ook als een tierelier,
Quin doet het heel goed, ik ben al 3x bij hem geweest. Hij heeft nog wel even hulp met wat zuurstof en een sonde. Daar word hij soms door gevoed maar hij heeft ook al zelf een flesje mama melk op!
Verder heb ik de kinderarts zelf nog niet gesproken..
Ik ga nu weer m'n ogen dichtdoen, over een uurtje weer kolven!
Oja en ik ben ZO ONTIEGELIJK trots op mijn man.. hij is ook helemaal verliefd en doet het zó goed!!
Hij heeft al luiertjes verschoond, flesje gegeven en bijna heel de dag het mooie er vanaf gekeken!
Ik ben echt zo gelukkig,
woensdag 15 februari 2017 om 06:22
woensdag 15 februari 2017 om 08:55
woensdag 15 februari 2017 om 10:14
Ohhh Huisje wat een mooi bericht . Wat fijn ook dat hij al moedermelk heeft gedronken, en wat een prachtige naam. Heel veel geluk en gezondheid gewenst samen!
Knotje succes vandaag, en chantilly alvast voor vrijdag! Fijn vooruitzicht, de wintersport . Hopelijk voel je je goed genoeg om lekker de berg af te kunnen sjezen!
Knotje succes vandaag, en chantilly alvast voor vrijdag! Fijn vooruitzicht, de wintersport . Hopelijk voel je je goed genoeg om lekker de berg af te kunnen sjezen!
donderdag 16 februari 2017 om 10:12
Wat fijn Knotje! Gaan jullie het nu van de daken schreeuwen ?
Swirls, hoe gaat het met de chlomid en je eitjes (of ja, hopelijk 1 ei)?
Huisje hoe is het met jullie drietjes ? Hopelijk heb je je zoontje nu vaker bij je en kun je goed herstellen.
Hier weer controle gehad eerder deze week, was weer prima. Buik / baarmoeder groeide goed volgens de verloskundige, vond ik wel spannend want ik ben al meer dan een week niets aangekomen qua gewicht. Maar ja dat gaat een beetje in groeispurten blijkbaar. Kind is wel lekker iedere dag veel aan het bewegen . We hebben zelfs al de bevalling besproken met de verloskundige, komt toch wel dichtbij zo .
Swirls, hoe gaat het met de chlomid en je eitjes (of ja, hopelijk 1 ei)?
Huisje hoe is het met jullie drietjes ? Hopelijk heb je je zoontje nu vaker bij je en kun je goed herstellen.
Hier weer controle gehad eerder deze week, was weer prima. Buik / baarmoeder groeide goed volgens de verloskundige, vond ik wel spannend want ik ben al meer dan een week niets aangekomen qua gewicht. Maar ja dat gaat een beetje in groeispurten blijkbaar. Kind is wel lekker iedere dag veel aan het bewegen . We hebben zelfs al de bevalling besproken met de verloskundige, komt toch wel dichtbij zo .
donderdag 16 februari 2017 om 10:19
donderdag 16 februari 2017 om 17:28
33 weken nu! Nog een goede twee weken werken en dan al verlof... we gaan voor een ziekenhuisbevalling, poliklinisch dus. Ik vind het toch wel fijn dat er dan bij eventueel problemen snel ingegrepen kan worden. Qua pijnstilling ga ik gewoon kijken hoe het gaat. Ik wil het wel zonder proberen, maar ja dat is misschien makkelijk praten van tevoren, haha. Heb wel al naar de mogelijkheden gevraagd, ook omdat het ook nadelen kan hebben (niet van bed kunnen, baby kan van pijnpompje soms wat slechter starten met ademhalen etc). Wat zijn jullie voorkeuren hierin?