Napraattopic deel 78
woensdag 15 februari 2017 om 17:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 15 februari 2017 om 17:42
quote:himalaya schreef op 15 februari 2017 @ 17:36:
Al haar topics zijn verwijderd wegens trollen.
Echt? Raar.
Vorige week is er ook iemand geband voor trollen, maar daar kon ik nog gewoon in z'n profiel en dus bij eerder geplaatste topics. Heb gevraagd in het modtopic of dat wel klopte, en het antwoord was dat het inderdaad klopte.
Echt? Raar.
Vorige week is er ook iemand geband voor trollen, maar daar kon ik nog gewoon in z'n profiel en dus bij eerder geplaatste topics. Heb gevraagd in het modtopic of dat wel klopte, en het antwoord was dat het inderdaad klopte.
woensdag 15 februari 2017 om 17:48
woensdag 15 februari 2017 om 17:51
quote:Grobbekuiken schreef op 15 februari 2017 @ 17:48:
[...]
Huh? Laatste post is van 2 januari, of kijk ik nou niet goed.Jawel, maar d'r laatste topics, die vd afgelopen dagen zijn dus verwijderd.
[...]
Huh? Laatste post is van 2 januari, of kijk ik nou niet goed.Jawel, maar d'r laatste topics, die vd afgelopen dagen zijn dus verwijderd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 15 februari 2017 om 17:52
quote:himalaya schreef op 15 februari 2017 @ 17:36:
Als ze al een trol was dan was ze wel een hele geloofwaardige trol.
Kan natuurlijk er is er hier al eens eerder eentje geweest die maandenlang geloofwaardige topics opende en toen pas door de mand viel.
Kan natuurlijk er is er hier al eens eerder eentje geweest die maandenlang geloofwaardige topics opende en toen pas door de mand viel.
woensdag 15 februari 2017 om 17:54
quote:YellowDiamond schreef op 15 februari 2017 @ 17:52:
[...]
Kan natuurlijk er is er hier al eens eerder eentje geweest die maandenlang geloofwaardige topics opende en toen pas door de mand viel.Zoveel schreef hij/zij niet, ging niet in op vragen of tips, en wat hij/zij schreef vond ik bijzonder.
[...]
Kan natuurlijk er is er hier al eens eerder eentje geweest die maandenlang geloofwaardige topics opende en toen pas door de mand viel.Zoveel schreef hij/zij niet, ging niet in op vragen of tips, en wat hij/zij schreef vond ik bijzonder.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 15 februari 2017 om 17:56
woensdag 15 februari 2017 om 18:00
woensdag 15 februari 2017 om 18:03
quote:Toverspiegel schreef op 15 februari 2017 @ 18:00:
Ik heb de opmerking wel gezien, ik kende de forummer niet en ging er eigenlijk meteen vanuit dat ze een 'actueeltje' was. Al het negatieve wat over kraaien werd gezegd vond zij toepasselijk op vluchtelingen.
Kennelijk is men niet uitgegaan van een grapje.Huh?
Ik heb de opmerking wel gezien, ik kende de forummer niet en ging er eigenlijk meteen vanuit dat ze een 'actueeltje' was. Al het negatieve wat over kraaien werd gezegd vond zij toepasselijk op vluchtelingen.
Kennelijk is men niet uitgegaan van een grapje.Huh?