Napraattopic deel 78
woensdag 15 februari 2017 om 17:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 15 februari 2017 om 21:38
Nav patries dacht ik, laat ik zoon ook eens voorlichten dat hij geen rare foto's en filmpjes van zich moet laten maken en niks op internet moet zeggen. Dacht, ik maak het concreet en zeg: dus geen foto's van je piemel maken en die op internet zetten. Antwoord: 'wat heb jij een rare ideeën mam!'
Ik denk dat het voorlopig goed gaat...
woensdag 15 februari 2017 om 21:44
woensdag 15 februari 2017 om 21:46
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 15 februari 2017 @ 21:38:
Nav patries dacht ik, laat ik zoon ook eens voorlichten dat hij geen rare foto's en filmpjes van zich moet laten maken en niks op internet moet zeggen. Dacht, ik maak het concreet en zeg: dus geen foto's van je piemel maken en die op internet zetten. Antwoord: 'wat heb jij een rare ideeën mam!'
Totdat ze 16 zijn.
Al heb ik gemerkt dat je zo halverwege de 13 echt niets meer kan verwachten, hoe vanzelfsprekend ook.
Totdat ze 16 zijn.
Al heb ik gemerkt dat je zo halverwege de 13 echt niets meer kan verwachten, hoe vanzelfsprekend ook.
woensdag 15 februari 2017 om 21:50
woensdag 15 februari 2017 om 21:51
woensdag 15 februari 2017 om 21:54
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 15 februari 2017 @ 21:51:
[...]
Hoe bedoel je dat van 13?
10, dus nog even te gaan en hij kent nog geen schaamte op dit vlak.Ik heb echt het idee dat mijn kind door een alien is bezeten. Hij groeit maar door, vergeet echt alles, wat heel logisch is, is ineens het meest onlogische wat er bestaat, wat ik best raar vind doet iedereen, na 10x iets vragen is het nog "huh". Oneindige lijst.
[...]
Hoe bedoel je dat van 13?
10, dus nog even te gaan en hij kent nog geen schaamte op dit vlak.Ik heb echt het idee dat mijn kind door een alien is bezeten. Hij groeit maar door, vergeet echt alles, wat heel logisch is, is ineens het meest onlogische wat er bestaat, wat ik best raar vind doet iedereen, na 10x iets vragen is het nog "huh". Oneindige lijst.
woensdag 15 februari 2017 om 21:56
quote:Phaedra__ schreef op 15 februari 2017 @ 21:54:
[...]
Ik heb echt het idee dat mijn kind door een alien is bezeten. Hij groeit maar door, vergeet echt alles, wat heel logisch is, is ineens het meest onlogische wat er bestaat, wat ik best raar vind doet iedereen, na 10x iets vragen is het nog "huh". Oneindige lijst.O, hier kijk ik niet naar uit!
[...]
Ik heb echt het idee dat mijn kind door een alien is bezeten. Hij groeit maar door, vergeet echt alles, wat heel logisch is, is ineens het meest onlogische wat er bestaat, wat ik best raar vind doet iedereen, na 10x iets vragen is het nog "huh". Oneindige lijst.O, hier kijk ik niet naar uit!
woensdag 15 februari 2017 om 21:59