zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
dinsdag 14 februari 2017 om 15:18
Wat klote koekiemonster, snap dat je er goed klaar mee bent.. schrijf het hiet maar lekker van je af ! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en anders misschien toch eventjes langs de huisarts! Even een knuffel voor jou
Lief dat je ernaar vraagt kaartje! Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Vorige maand had ik vanaf 5 avonden voor nod ligt roze bloedverlies soms. Dit heb ik nu weer en het word steeds erger. Dus ik denk op naar ronde 3, voor nu voel ik me daar prima bij, hoor dat ik daar overmorgen nog zo over denk haha..
Voor de andere dames, succes op het wachtbankje. Laat die tabel maar lekker dansen!
Lief dat je ernaar vraagt kaartje! Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Vorige maand had ik vanaf 5 avonden voor nod ligt roze bloedverlies soms. Dit heb ik nu weer en het word steeds erger. Dus ik denk op naar ronde 3, voor nu voel ik me daar prima bij, hoor dat ik daar overmorgen nog zo over denk haha..
Voor de andere dames, succes op het wachtbankje. Laat die tabel maar lekker dansen!
dinsdag 14 februari 2017 om 19:33
Gefeliciteerd suus!!!!!!!
Hier in de vruchtbare dagen van ronde 3 beland. De ovulatie testen geven nog geen knaltest terwijl ik de vorige keren op deze dag een knaltest had. Best vaag en verwarrend. Mijn cyclus was echt heel constant.
Merk dat ik dan meteen de moed verlies en bang ben dat er een kans voorbij gaat
Hier in de vruchtbare dagen van ronde 3 beland. De ovulatie testen geven nog geen knaltest terwijl ik de vorige keren op deze dag een knaltest had. Best vaag en verwarrend. Mijn cyclus was echt heel constant.
dinsdag 14 februari 2017 om 19:37
@bloempje, het schijnt dat de eisprong bijna nooit op hetzelfde moment plaats vindt. Ik kan goed begrijpen dat je ontmoedigd raakt, maar geef de moed nog niet op!
@matroesjka, spannend. Hopelijk weet je morgen meer!
@lalameme, het bloedverlies kan ook innestelingsbloed zijn. Ik hoop voor je dat het zo is!
@matroesjka, spannend. Hopelijk weet je morgen meer!
@lalameme, het bloedverlies kan ook innestelingsbloed zijn. Ik hoop voor je dat het zo is!
dinsdag 14 februari 2017 om 19:42
quote:bloempje_87 schreef op 14 februari 2017 @ 19:33:
Oh wat stom dat je cyclus regelmatig was en nu niet meer
Ik weet natuurlijk niet hoe het is als je in ronde 2,3,4,5 zit maar ik probeer me maar voor te houden dat het kindje komt op de tijd dat het kindje moet komen. En ik kan daar weinig aan veranderen.
Oh wat stom dat je cyclus regelmatig was en nu niet meer
Ik weet natuurlijk niet hoe het is als je in ronde 2,3,4,5 zit maar ik probeer me maar voor te houden dat het kindje komt op de tijd dat het kindje moet komen. En ik kan daar weinig aan veranderen.
woensdag 15 februari 2017 om 11:25
Lala en Matroesjka, al nieuws omtrent de NOD's?
@bloempje, wat verwarrend inderdaad... Maar, wat ashkyla ook al zei: het kan per maand verschillen wanneer je eisprong plats vindt.
Wanneer is jouw NOD JBL?
@hier vannacht gedroomd over een positieve test. Ben er inmiddels dus niet meer alleen bewust mee bezig maar ook weer onbewust
@bloempje, wat verwarrend inderdaad... Maar, wat ashkyla ook al zei: het kan per maand verschillen wanneer je eisprong plats vindt.
Wanneer is jouw NOD JBL?
@hier vannacht gedroomd over een positieve test. Ben er inmiddels dus niet meer alleen bewust mee bezig maar ook weer onbewust
In the end we only regret the chances we didn't take.
woensdag 15 februari 2017 om 16:00
Hoi lieve meiden, even een update van mijn kant, ik ben helaas net ongesteld geworden een dagje eerder dan verwacht. Cyclus is gelukkig best wel stabiel daar ben ik blij om. Maar helaas op naar ronde 3 alweer. Als ik erop terug kijk gaat het dus best wel vlot allemaal.. vriend roept al maanden dat hij denkt dat het in ronde 3 raak is, laten we hopen dat hij gelijk heeft.
Vanaf nu ga ik extra hard duimen voor jullie dames. Ik wil jullie nog een keer bedanken voor hoe fijn dit is op deze manier. Fijn om alles te kunnen delen! Er word oprecht aan jullie gedacht!
Vanaf nu ga ik extra hard duimen voor jullie dames. Ik wil jullie nog een keer bedanken voor hoe fijn dit is op deze manier. Fijn om alles te kunnen delen! Er word oprecht aan jullie gedacht!
woensdag 15 februari 2017 om 21:21
mooie droom dookster, ik duim voor je !
@lalameme jammer .. balen zeg ! ik duim voor 3 x scheepsrecht
@matroesjka spannend !!! wie weet is t echt raak...
@thistime hoe gaat t met jou dan ?
@ rii bijna echo toch ? heb je ngo veel last van je vermoeidheid enz ? ik merk dat ik je na doe qua nachtrust, ik slaap het eerste gedeelte van de nacht ,om vervolgens de 2e helft van de nacht klaarwakker te zijn. t lukt gewooon niet meer om in slaap te komen ,terwijl k echt wel moe ben...
vanaf wanneer komt die verschrikkelijke zwangerschapsvermoeidheid ook alweer? had je dat al snel na t testen, of ?
@lalameme jammer .. balen zeg ! ik duim voor 3 x scheepsrecht
@matroesjka spannend !!! wie weet is t echt raak...
@thistime hoe gaat t met jou dan ?
@ rii bijna echo toch ? heb je ngo veel last van je vermoeidheid enz ? ik merk dat ik je na doe qua nachtrust, ik slaap het eerste gedeelte van de nacht ,om vervolgens de 2e helft van de nacht klaarwakker te zijn. t lukt gewooon niet meer om in slaap te komen ,terwijl k echt wel moe ben...
vanaf wanneer komt die verschrikkelijke zwangerschapsvermoeidheid ook alweer? had je dat al snel na t testen, of ?
donderdag 16 februari 2017 om 09:40
Ah balen lala... Ik duim voor je dat je vriend z'n voorgevoelens goed zijn!
@kaartje, gelukkig zijn het maar dromen maar soms kan je er zo in vast zitten, dan lijkt het zo echt. Terwijl, als je dan weer wakker wordt, je denkt: omg, hoe kon ik ooit denken dat dat echt was
@suus, ik hoop dat je snel beter slaapt, anders duurt het vast niet lang meer tot je oververmoeid bent...
@Matroesjka, spannend hoor, heb je niet de neiging om eens te testen?
@kaartje, gelukkig zijn het maar dromen maar soms kan je er zo in vast zitten, dan lijkt het zo echt. Terwijl, als je dan weer wakker wordt, je denkt: omg, hoe kon ik ooit denken dat dat echt was
@suus, ik hoop dat je snel beter slaapt, anders duurt het vast niet lang meer tot je oververmoeid bent...
@Matroesjka, spannend hoor, heb je niet de neiging om eens te testen?
donderdag 16 februari 2017 om 11:58
Spannend matroejska! Ik hoop voor je dat het raak is! Haha man maar snel vertellen dan!
Ashyka jouw nod is ook bijna, voel je al iets ?
Spannend Rii weer een echo, lijkt me echt heel mooi om te zien! laat je weten hoe het gegaan is ?
Suus en thistime hoe gaat het met jullie ?
En koekiemonster, hoe gaat het nu met je? Lijkt mij heel naar zoveel onduidelijkheid! Ik denk aan je!
Dookster en kaartje nog even volhouden op dat wachtbankje! ik duim voor jullie meiden!
Verder weinig te melden. Ongesteld zijn sucks. Haha...
Ashyka jouw nod is ook bijna, voel je al iets ?
Spannend Rii weer een echo, lijkt me echt heel mooi om te zien! laat je weten hoe het gegaan is ?
Suus en thistime hoe gaat het met jullie ?
En koekiemonster, hoe gaat het nu met je? Lijkt mij heel naar zoveel onduidelijkheid! Ik denk aan je!
Dookster en kaartje nog even volhouden op dat wachtbankje! ik duim voor jullie meiden!
Verder weinig te melden. Ongesteld zijn sucks. Haha...
donderdag 16 februari 2017 om 13:08
@lala jammer dat je ongesteld bent.. inderdaad op naar ronde 3!
Hier gebeurd nog steeds niks. Ik blijf misselijk, nu ook veel last van maagzuur en m'n nieuwe bh.'s passen al niet meer als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik maar weer testen denk ik.. dan dag 55
@matroesjka jij maakt het ook al zo spannend! Haha ik ben heel benieuwd!
Hier gebeurd nog steeds niks. Ik blijf misselijk, nu ook veel last van maagzuur en m'n nieuwe bh.'s passen al niet meer als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik maar weer testen denk ik.. dan dag 55
@matroesjka jij maakt het ook al zo spannend! Haha ik ben heel benieuwd!
donderdag 16 februari 2017 om 13:21
Spannend Matroesjka! Hoop dat het een goed teken is! En koekiemonster, voor jou ook al zo spannend! Wie weet is het gewoon raak!
Ik ben aan het overleven. Dag 13 van de griep. Heb nu een antibiotica kuur voor mezelf vanwege voorhoofdsholte ontsteking. De kleine meid is net weer klaar met de kuur en het loopoortje lijkt eindelijk over. Wel nog eeg verkouden. Vriendlief is ook zwaar verkouden, hoop dat het niet overgaat in griep voor hem. De kleine meid slaapt weer slecht deze week. Zal wel weer een periode zijn. Zwanger worden is echt een ver van mijn bed show, ben ik nu echt niet mee bezig. Denk zelfs steeds vaker, 1 is ook prima!
Wat mij betreft mag de lente beginnen! En ik hoop dat de lente veel babies met zich meebrengt in deze groep!
Ik ben aan het overleven. Dag 13 van de griep. Heb nu een antibiotica kuur voor mezelf vanwege voorhoofdsholte ontsteking. De kleine meid is net weer klaar met de kuur en het loopoortje lijkt eindelijk over. Wel nog eeg verkouden. Vriendlief is ook zwaar verkouden, hoop dat het niet overgaat in griep voor hem. De kleine meid slaapt weer slecht deze week. Zal wel weer een periode zijn. Zwanger worden is echt een ver van mijn bed show, ben ik nu echt niet mee bezig. Denk zelfs steeds vaker, 1 is ook prima!
Wat mij betreft mag de lente beginnen! En ik hoop dat de lente veel babies met zich meebrengt in deze groep!
donderdag 16 februari 2017 om 17:40
donderdag 16 februari 2017 om 17:51
Oeh Ashkyla wat spannend! Dat je het kan volhouden tot na het weekend!
En matroesjka jij houdt het ook spannend zeg! Dat je ook zo nuchter kan zijn en het voor je vriend stil houdt haha
Ik denk dat we het allemaal met je eens zijn dat ongesteld zijn sucks, lala. Hopelijk is het weer snel voorbij en kan je echt aan ronde drie beginnen.
@vlammetje, beterschap, het lijkt wel of je van de ene griep in de andere beland. Echt rot hoor, hoop dat je vriend het bespaard blijft en al helemaal jullie kleine meid x
@hier, morgen ga ik voor het eerst weer hardlopen in dik twee weken. Ik blijf ontzettend moe en hoop gewoon dat het wat beter wordt als ik zelf weer wat actiever word.
En matroesjka jij houdt het ook spannend zeg! Dat je ook zo nuchter kan zijn en het voor je vriend stil houdt haha
Ik denk dat we het allemaal met je eens zijn dat ongesteld zijn sucks, lala. Hopelijk is het weer snel voorbij en kan je echt aan ronde drie beginnen.
@vlammetje, beterschap, het lijkt wel of je van de ene griep in de andere beland. Echt rot hoor, hoop dat je vriend het bespaard blijft en al helemaal jullie kleine meid x
@hier, morgen ga ik voor het eerst weer hardlopen in dik twee weken. Ik blijf ontzettend moe en hoop gewoon dat het wat beter wordt als ik zelf weer wat actiever word.
donderdag 16 februari 2017 om 20:55
Spannend matroesjka, Ashkyla en koekiemonster! Ik hoop dat t raak is!!
Beterschap Vlammetje! Wat zal jij je beroerd voelen... sterkte en ik hopelijk ben je snel weer fit!
Suus, balen dat je ook slecht slaapt! Bij mij duurde dat zo'n 2 weken (bij mijn vorige zwangerschap zo'n 3 maanden) en toen was t klaar. Maar sinds 2 dagen weer zo vroeg wakker maar hopelijk is dat gewoon toeval en pech en geen oude gewoonte die ik weer oppak..
Verdere vermoeidheid kwam volgens mij rond een week of 6. En die gaat nog steeds door
Ik hoop dat je kwaaltjes mee zullen vallen suus!
Morgen heb ik inderdaad de termijnecho! Ik vind het erg spannend.. hopelijk zien we een trappelend en mooi kindje!
Beterschap Vlammetje! Wat zal jij je beroerd voelen... sterkte en ik hopelijk ben je snel weer fit!
Suus, balen dat je ook slecht slaapt! Bij mij duurde dat zo'n 2 weken (bij mijn vorige zwangerschap zo'n 3 maanden) en toen was t klaar. Maar sinds 2 dagen weer zo vroeg wakker maar hopelijk is dat gewoon toeval en pech en geen oude gewoonte die ik weer oppak..
Verdere vermoeidheid kwam volgens mij rond een week of 6. En die gaat nog steeds door
Ik hoop dat je kwaaltjes mee zullen vallen suus!
Morgen heb ik inderdaad de termijnecho! Ik vind het erg spannend.. hopelijk zien we een trappelend en mooi kindje!
donderdag 16 februari 2017 om 21:05