Mode & Beauty alle pijlers

Iets bestellen van Hot Topic

16-02-2017 13:30 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, maar een tip (die je misschien al kent) zorg dat je onder de 22 euro blijft, anders betaal je nog extra kosten.
Je kunt makkelijk een Amerikaans telefoonnummer aanmaken, bijvoorbeeld Google voice of een andere app. Of je verzint een nummer.
Let’s go Brandon!
Heb je een plaatje van wat je wilt bestellen? Misschien kunnen we het ergens anders vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik 'misbruik' altijd mijn zus voor dit soort dingen. Die woont daar.
Dit is mijn motto
Probeer anders eens via de site "fromustoeu.com"
fietsen varen vrouwelijk doen
Leuke reclame ook
quote:zeefietser1 schreef op 16 februari 2017 @ 14:59:

Probeer anders eens via de site "fromustoeu.com"

Oeehh hier ben ik heel blij mee!

Mijn favoriete schoenmerk levert niet meer naar Nederland, toen ik dat wist baalde ik ENORM.

Heb wel een vriendin in Amerika, maar zag overal extreem hoge verzendkosten (ligt misschien ook wel aan mijn (gebrek aan) zoekkunsten).

Misschien dat dit weer meer mogelijk maakt

(het is trouwens fromus2eu.nl)

Overigens TO, ik had één keer wat besteld uit Amerika en naast verzendkosten vooraf moest ik aan de deur ook nog één of andere tax betalen ofzo. Volgens mij betaalde ik toen in totaal wel 40 euro om het te laten verzenden. Maar de bestelling was al bijna 150 euro, dus nou ja.
Heeft die band het toevallig niet in hun eigen merchstore?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ik kan het verder ook niet vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven