hallo

20-01-2009 14:52 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben ik welkom
Nou...als je het niet zo leuk zou vinden als iemand het bij jou deed...dan is het waarschijnlijk niet zo lief dus.

ahum, sorry
Ja, dat vind ik echt.
lol

Geloof dat we dit topic straks wel kunnen benoemen tot viva onzin topic van het jaar.

Is winnietje toch ergens goed voor geweest :D
Winnie, ben je er nog?
Volgens mij dacht winnie dat ze in een chatsessie was terecht gekomen....maar da is nie zo he??
@ Winnie: dit is geen chatbox. Je opent een topic en mensen kunnen reageren op wat je zegt/vraagt.

Het is de bedoeling dat je wel een soort van punt maakt in je opening en dan komen de reacties vanzelf.....

Misschien is het nu iets duidelijker voor je? Je kan best terug komen hoor
*zingt net als Cora*

Die zien we nooit meer terug
Winnnie: even een serieuze reactie:

je kunt jouw eigen topic starten, of aanhaken bij een bestaand topic naar keuze, je bent van harte welkom!
Hahahaha,

Ik vind het weer eens gezellig vandaag!!!

Niks geen blue monday maar gewoon een gezellig dinsdag!!!

Welkom Winnie, vertel eens....wat kom je hier doen???
Winnie, ik stelde je een paar vragen, en ik ben eigen wel benieuwd naar het antwoord!
Hoi,

Ik ben ook nieuw op het vivaforum en heb me nog nergens aangemeld of gereageerd, maar ik kan het nu niet laten.

Ik lees topics omdat ik ze soms erg leuk vindt en zelfs af en toe nuttige tips lees over bijvoorbeeld kinderen. (ik heb overigens een zoontje van vier maanden).

Maar jemig wat kunnen jullie reageren zeg, (heb ik mij trouwens op andere topics ook al over verbaasd). Ehm ben ik na dit berichtje ook nog welkom?
Tuurlijk!
(volgens mij hangt er iets in de lucht waardoor iedereen wat meliger is dan normaal)
Dat moet wel lig gewoon dubbel terwijl ik best een rotdag had.

En zo grappig was het nou ook weer niet en vind het best sneu voor Winnietje.

Dank je voor je welkom Miss Moneypenny
Stelletje droefneuzen
Tuurlijk ben je welkom, net als iedereen!
quote:kggnak schreef op 20 januari 2009 @ 16:13:

Stelletje droefneuzen Ah ja, geweldig woord! Hoop dat je mij nu droefneus noemt, zou dan de 2e keer deze week worden, heerlijk!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:jahoor schreef op 20 januari 2009 @ 16:05:

Ehm ben ik na dit berichtje ook nog welkom?

Ja hoor

sorry sorry sorry, ik kon hem echt echt echt niet laten liggen, hij is té makkelijk
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Hm idd.

Kinders hebben uitslaapmiddag , mn hele huis is schoon en ik hoef voor de verandering eens niet elke 15 minuten te rennen voor een goed gesprek met de wc pot.

Kortom verveel me dood dus en dan krijg je zulke dingen :D
natuurlijk
quote:Supersmollie1 schreef op 20 januari 2009 @ 16:24:

[...]

Ja hoor

sorry sorry sorry, ik kon hem echt echt echt niet laten liggen, hij is té makkelijk

En welkom jahoor!

Ik denk trouwens niet dat elke nieuwe forummer een speciaal welkom krijgt. Dat kan alleen op kleine fora. Viva is daar te groot voor, dat kun je niet bijhouden.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoi Winnietje,

Het Viva forum-volk is soms wat melig, maar meestal best lief. Ze lijken haar op hun tanden te hebben, maar vallen echt mee. Heus.

Ik zou zeggen, kijk even rustig rond op het forum. Als je een vraag wilt stellen waarover geen recent topic is, open dan een nieuw topic (met iets meer tekst in je eerste bericht wellicht) en het komt vast goed. Meeschrijven op andere topics kan ook gewoon. Besloten clubjes zijn er niet op het forum. Wel groepjes met mensen die al langer samen schrijven en dan is het soms lastig om ertussen te komen als je dat zou willen.

Kortom, blijf gezellig hier en kijk eens rond.

groet,

Angel 4

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven