Ovulatie test

16-02-2017 20:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. En had eigenlijk vraag.

Ik ben in september getrouwd, en hebben 2 maanden later besloten dat ik zou gaan stoppen met de pil. Dit omdat onze huwelijksreis naar Mexico was. Ook in verband met t eventuele Zika virus.

Nu doe ik 3 maanden al ovulatie testen de roze Van clear bleu De eerste keer had ik 1 smiley in die maand. De 2e maand geen smiley te bekennen. En nu deze maand heb ik m inmiddels al 4 dagen achter elkaar. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Weet iemand hoe dit kan of waardoor?
Je bent meerdere dagen vruchtbaar deze cyclus, dat kan gewoon .
Ja met de clearblue paarse variant heb je wel 4 dagen. Volgens de roze moet dat niet kunnen.
Ik ken de testen van clear blue niet, heb die van sensitest gebruikt. Dan is het wel heel duidelijk. Gewoon met een streep die verkleurd tot zeer donker (dat is dan je piek). Succes!

P.s. Gelijk ovulatietesten? Een reden voor?
Je lijf is geen atoomklok hoor. Relax.
Waarom ben je meteen begonnen met ovulatietesten? Ga eerst gewoon een tijdje lekker seksen zonder enige druk. Als het allemaal wat langer duurt kun je altijd nog hulpmiddelen gaan gebruiken.
Geniet lekker van elkaar, Zet er geen druk dmv een testje! mocht het na een lange tijd niet lukken kan je altijd nog aan de ovu testjes.
Ik deed andere (Kruidvat), en bleek zwanger toen ze positief aan bleven geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven