rauwe ui
donderdag 16 februari 2017 om 16:21
Ik vroeg me af of er nog andere mensen zijn die dat niet lekker vinden. Waar ik ook kom of kijk zie ik dat mensen rauwe ui in salades mikken. Zelf zit ik het er dan weer uit te vissen omdat ik er echt niet van hou, veel te scherpe smaak. Als mijn vriend het heeft gegeten moet ie even uit mn buurt blijven omdat ik hem dan vind stinken.
Helaas houdt hij nogal van een haring met uitjes op zn tijd. Of van filet americain.
Maar ik kom in mijn omgeving niemand tegen die mijn mening deelt dat rauwe ui niet lekker is. Ben ik nou zo raar dan?
Helaas houdt hij nogal van een haring met uitjes op zn tijd. Of van filet americain.
Maar ik kom in mijn omgeving niemand tegen die mijn mening deelt dat rauwe ui niet lekker is. Ben ik nou zo raar dan?
vrijdag 17 februari 2017 om 01:24
Uien heerlijk,wij hebben een groentetuin en elk jaar gewone,rode en sjalotjes uien erin.
Afhankelijk wat we eten gebruik ik ze, vaak samen met bv sla.Dit jaar wil ik aardappelen in de tuin, kan ik zo een hele maaltijd pakken.
Nu eten we nog prei uit de tuin, zo vers dat de tranen over m,n wangen lopen met snijden.
Ik voel me zeer tevreden met een tuin aan huis.
Afhankelijk wat we eten gebruik ik ze, vaak samen met bv sla.Dit jaar wil ik aardappelen in de tuin, kan ik zo een hele maaltijd pakken.
Nu eten we nog prei uit de tuin, zo vers dat de tranen over m,n wangen lopen met snijden.
Ik voel me zeer tevreden met een tuin aan huis.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.