zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

thnx ik zal er effe wat foto's op zetten
1 nadeel, ik kan niet hyven op mn werk.

Dus ik meld mij vanavond aan.

Ben benieuwd, leuk!

Hier alles ok, druk aan het werk. Ben eigenlijk aan het eind van mijn latijn. Ik heb gewoon geen energie. Mn buik voelt als een ballon, mn rug doet zeer en als ik te langszaam knipper val ik in slaap :s -mag ik even zeuren-

Vandaag laatste dag op het KDV voor onze niet-zo-kleine-man. Hij vond het toch wel erg spannend allemaal. We hebben het er veel over, het afscheid op KDV, de basisschool. En gister ging hij huilend met buikpijn slapen...iets te veel spanning dus. Toen we hem brachten wilde hij ook niet dat we weg gingen... Het is ook niet niks.

Ik heb een leuke traktatie gemaakt voor de kindertjes. Mocht je ooit leuke 'verpakkingen' zoeken om een kadootje te personaliseren, kijk eens op www.party-gifts.nl . Ik heb daar wikkels gemaakt voor om een reepje chocolade (met Cars, want dat is het helemaal) en ook wikkels voor op een bellenblaas. Daar heb ik zijn foto op gezet met een afscheidsboodschap voor de kinderen. Verder nog een snoepie en een ballon en dat in uitdeelzakjes. Het is echt supercute geworden (zal het nog op mn hyves zetten met een foto). Voor de juffen een Mercidoosje met daaromheen ook een zelfgemaakte wikkel met een boodschap en nog wat lekkers.

Ik hoop dat hij een leuke dag heeft. Do en vrij gaat hij voor het eerst 'wennen' een ochtendje op de basisschool, ben heeeeel benieuwd.

Net contact gehad met het bedrijf dat onze dakkapellen gaat plaatsen, ze kunnen het niet eerder dan 16 maart...grrrrr.

Nou dat vind ik echt te laat. Word echt een toestand. Manlief gaat nog een poging doen om het eerder voor elkaar te krijgen. Ik zie mezelf echt niet die laatste weekjes nog zo midden in een verbouwing zitten, dus lets hope so

Ok, ik ga even aan de slag. Spreek jullie later.
succes xaartje **knuffel **
heb net even onze hyves gepimpt :-)
Ben benieuwd, ga thuis gauw kijken!!
ga zo ook even kijken (neem aan dat ik ondertussen wel geaccepteerd ben toch?) hahahaha.

anyways. Hier is meisje 2 jaar geworden. Merk dat ik echt af en toe op de klok kijk en dan denk O ja Lief en ik zijn vandaag al 2 jaar en zoeveel uur papa en mama van dat wonderschone meisje wat hier rond huppelt. En ik wordt nu al voor de2e keer op rij altijd wakker op het moment dat ze is geboren (om 01.02 precies)

Verder alles oke, drukke dagen gehad. Zondag verjaardag gevrierd, gisteren laatste keer pufclub en vandaag weer verjaardag. Vanaf volgende week mag deze spruit wat mij betreft echt wel komen.
Gefeliciteerd Ringelding!!

Wauw 2 alweer. Het klinkt zooo cliche maar wat gaat het hard he.

Heb je zelf al een idee/vermoeden wanneer de kleine gaat komen??

Ik denk de ene keer, mijn mannetje komt vroeger en dan heb ik het over zeker 2 weken eerder. Andere keer denk ik 8 of 10 april (ik ben op 12 april uitgerekend) en weer een ander moment denk ik.. dat word de volle 42. Dat laatste zou bouwtechnisch wel uitkomen...al vraag ik me af of het ARBO-verantwoord is voor de werklui met zon superhoogzwangere vrouw onder een dak te vertoeven, hahaha.

Hoe dan ook, ik ga voor een heeeeeeeele grote buik. Zo-een waarvan je denkt, hoe kan die vrouw staan.

Nou ik hoop dat manlief er snel is, ik ben er klaar mee. Gauw naar het KDV kijken hoe de laatste dag is vergaan. Ik hoop dat het nog wat leuke kiekjes heeft opgeleverd.
Ik heb me aangemeld bij de hyves, erg leuk!!!!...

hiero alles goed, op pijn in mijn onderbuik na!! heel vervelend... Syenna groeit goed...en drinkt ook super!!

Cooper, we hadden een hele lieve en zorgzame kraamhulp.. ze is vanmiddag om 13.00uur weggegaan en nu moeten we het zelf doen!! heb het volste vertrouwen in mezelf en mijn mannetje dat het goed komt!!!....Ben nog wel heel snel moe hoor, zal wel met wat bloedarmoede te maken hebben! maar mag geen staaltabletten omdat mijn ontlasting nog niet goed op gang is....

dus moet proberen om zelf aan te sterken dmv heel gezond eten!! Het bizare is nu dat ik helemaal geen zin meer in zoetigheid heb.... tijdens mijn zwangerschap was het enorm en nu is het ineens weer voorbij, zo vreemd!!! Wel handig zo kom ik snel van de overtollige kg af!!!...

Ze is gemeten op 50cm! dusse ze lijkt groter dan dat ze is...

Ringel, gefeliciteerd met je meisje!!.. Ben benieuwd wanneer jullie nieuwe wondertje komt!!! Probeer zo vaak mogelijk te lezen maar heb soms ook gewoon ff geen zin om achter de computer te gaan zitten!!! Excuses!!

meiden ik ga nog ff mail checken en kom snel weer langs...

Groetjes een trotse mama Koe
koe je hebt een goed excuus om niet elke dag achter de pc te zitten hoor hihi.

huilt ze veel?

ringel gefeliciteerd met je meisje!!! en succes met de laatste loodjes,

veel sex hebben en kaar komen, dan beval je toch ook sneller??!!

wel leuk zeg om is een foto bij de naam te zien!!
koe hoeveel foto's heb je al van je ontzettend schattig babytje gemaakt??
tjonge, wat een drukte ineens hier. Kom zo terug, ff hyves checken, en hier even doorlezen. Leuk hoor allemaal
ik wil ook op de hyves, ben zo nieuwsgierig nu.

Coop en ik zijn praktisch buren! dus we kunnen zwaaien.
Tis inderdaad leuk om de foto's bij de gezichten te zien. Alleen de namen, das weer ff wennen. Was ff zoeken, maar de wie-is-wie is inmiddels duidelijk. Moet wel opletten dat ik hier de nicks blijf gebruiken, hmmm. En het blijkt dat Xaar en ik bij elkaar om de hoek wonen, wat een klein wereldje is het toch!

Ik tik gewoon de naam van de hyves in, als ikzelf ben ingelogd, dan kom je er ook.

@Xaartje: kun je niet hyven op je werk? Is ie geblockt dan?

Tuurlijk mag je ff zeuren!

Leuk filmpjes trouwens op Hyves...

@Ringel; grappig zeg, dat je altijd nog wakker wordt op dat tijdstip. Tis echt aftellen nu, he. Ben je het al zat? Is je zwangerschap trouwens vergelijkbaar met je meisje, of is het toch anders allemaal?

@Koe: Tuurlijk komt het allemaal goed, je doet toch je best en dat is alles wat je kunt doen! Klinkt een beetje simpel, maar zo bedoel ik het niet. Handig van die zoetigheid, dat je daar geen trek meer in hebt. Geef je borstvoeding, want dat schijnt ook te helpen toch, bij het kwijtraken van de overtollige kilo's?
wat grappig dat jullie bijna buren zijn

wisten jullie dat eerder niet van elkaar?
Nee, want daar hebben we het hier nooit over gehad. we wonen in dorpen aangrenzend aan elkaar. En zo te zien hebben we ook niet op dezelfde scholen gezeten, dus tja, dan krijg je dat.
@Xaar: leuke site inderdaad. Dat is er echt 1 om te onthouden. En ze hebben ook geboorte-wikkels, haha.
Net terug van Tarzan de musical.

Was leuk, maar god wat ben ik moe. Ik wist niet dat ik zoooo moe kon zijn. Was zelfs bijna in slaap gevallen...

hihi.. dat zo een kleine worm (en dan bedoel ik ECHT klein) al zoveel energie vraagt!

Nu lekker mijn bedje in en morgen kom ik opnieuw kijken en zal ik ook ff op jullie reageren!!

Morgen ben ik vrij! Jeej! En komt de mevrouw van MvM voor een intake gesprek. De zwangerschap wordt steeds echter!! Leuk!
anoniem_9621 wijzigde dit bericht op 20-01-2009 23:46
Reden: aanvulling!
% gewijzigd
Ben echt aan het aftellen en wil echt geen mensen meer om me heen. Met andere woorden, voor mijn gevoel komt de bevallingsteeds dichterbij. Moet het alleen nog loslaten in m'n hoofd. Heb de afgelopen ddagen figuurlijk m'n benen bijelkaar gehouden, omdat ik echt niet wilde dat beide kinderen op dezelfde dag jarig zijn. Maar nu.......langzaam maar zeker laat ik het dus "los" en merk dat m'n buik zich meer begint te ontspannen, nou ja we zien wel hoe het loopt.
ringel ik denk zaterdag! (hej bij koe zat ik er ook maar 1 dag naast)

aapje heb je al een buik???
Ringel nog van harte gefeliciteerd met je dochter en you go girl. Lekker laten gaan en dan lekker bevallen. Gewoon ontspannen nu en dan komt het allemaal wel goed. Ik ga voor 3 februari!!

Ben vanmorgen thuis aan het werken. Jayden gisteravond zijn nek verdraaid en heeft nu dus een zere stijve nek. Wil alleen maar liggen en zeker niet zitten. Is helemaal sneu en heeft echt pijn. Via de huisarts(telefonisch) moet ik de nek warm houden, pijnstilling en dan stimuleren tot beweging! Mijn man heeft late diens en die is nu wakker en daarom ga ik zo naar de locatie toe en kan ik verder werken op kantoor. Mijn ouders halen Jayden dan om half 1 op en dan kan hij verder daar blijven. Ik ben op tijd thuis, want moet vanavond van half 7 tot half 10 weer op cursus. Mijn ouders pasten sowieso al op. Leggen de kinderen lekker in bed. Ik ga dus zorgen dat alles hier netjes is en klaar ligt en dan komt het allemaal wel weer goed.

Goed, ik ga mijn broodje voor vanmiddag smeren en dan zo op naar mijn kantoor, kan ik toch meer dan thuis Heb nu mail gedaan en opgeschreven wat ik vandaag allemaal nog moet doen en klaarspelen.

Groetjes Ukkie
Grappig ik zie nu net dat het ook je uitgerekende datum is 3 februari. Ik denk eens kijken wanneer ze precies uitgerekend is, maar wist dus niet voordat ik net die datum neerknalde.

Groetjes
@ Ringel: echt de laatste loodjes meid! Wat spannend!! Ik duim voor je dat je snel jullie nieuwe familie-lid in je armen mag houden!! En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met Mayte! 2 jaar alweer!! Zijn jullie al 2 jaar ouders. Wat mooi!! Lijkt mij zoiets bijzonders!

@ KK: nou ik wel een beetje een buikje, maar dat ligt denk ik meer aan het vele eten de afgelopen maand dan aan de worm die aan het groeien is. Had gister wel een jurkje aan op mijn werk, waar mijn borsten eigenlijk echt niet meer inpassen. Die gaat dus de kast in en wordt er pas over een jaar weer uitgehaald. Oh ja en sommige spijkerbroeken passen ook al niet meer...

@ Coop: grappig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen! hihi... de wereld is klein he. Wanneer had jij nou ook al weer je afspraak in het ziekenhuis?

@ Xaar: hoe is het met jou? trek je het werken nog een beetje met je werk enzo?? Hoe ging de afscheid op het KDV? Spannende momenten zijn dat! En dan al naar school. Grote jongen wordt het dan he!

@ Koe: ah meid wat klinkt je gelukkig! Zo leuk om te lezen hoeveel jullie aan het genieten zijn! Is je vent ook nog thuis? Of is hij al weer begonnen met werken? En super super fijn dat Syenna het zo goed doet! Geniet ervan!! En heel goed dat jullie het volste vertrouwen hebben!!

@ Ukkie: hoe is het met jou? En met je twee kanjers? Leuke foto heb je op hyves trouwens!!

Net is de mevrouw van MvM geweest. Ik ben nu officieel deelneemster! Jeej! Alleen met het ophalen van de flessen, moet ik nog ff kijken... is een beetje lastig, omdat ik echt aan een best drukke weg woon waar iedereen iedereen kent. Als ik zo een krat voor de deur zet, weet gelijk de hele buurt dat ik zwanger ben... Daar moet ik dus nog ff over nadenken!

Nu een beetje in huis rommelen en vandaag verder rustig aan doen.
mmmhhh Ukkie: jouw post gemist! Wat sneu dat Jayden zijn nekje heeft verdraaid. Hoe is ie er zelf onder?

@ Ringel: ik ga voor aanstaande zondag!
wbt de uitgerekende datum heb ik nog aardig ruzie gehad met de vk (nooit met een zwangere vrouw in discussie gaan zullenze daar wel weten toch, maar niet dus) m'n uitgerekende datum, op basis van een cyclus van 26 dagen (regelmatig ook) is 2 februari. Maar daar hadden ze stees 4 februari staan, heb het uiteindelijk wel veranderd gekregen....maar dar gingen wel een aantal vk bezoekjes aan vooraf.

Ik heb zelf in m'n hoofd om vrijdag over een week te gaan bevallen. is een paar dagen voor de uitgerekende datum en mooi ruim na Mayte's verjaardag. Maar zul je zien he, dat deze gup het eigenlijk wel prima vindt van binnen en gewoon de volledige 42 weken gaat uitzitten. Maandag 16 februari is de UITERSTE datum.......maar volgens mij ben ik dan ook zo gaar als een pakje boter......

maar fijn dat jullie allemaal zo positief zijn over een zeer naderende bevalling......:-D
haha ringel wij proberen jou ook een beetje te motiveren.

en het tempen met een oorthermometer wordt niks hoor haha

elke dag heb ik weer een andere temperatuur?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven