leuke film?
zaterdag 18 februari 2017 om 01:05
zaterdag 18 februari 2017 om 08:07
quote:s_cf schreef op 18 februari 2017 @ 01:20:
[...]
Heb je fifthy shades darker al gezien? Zo ja is die leuker dal deel 1
Ja, ik heb heb hem al gezien. Ik vond het geen hol aan. 50 shades vond ik al saai, maar ik vond deze nog erger.
Allemaal geneuzel en overdreven gedoe.
Not my cup of tea.
Maar er waren echt veel mensen lyrisch over. Dus ik ben een van de weinigen geloof ik.
[...]
Heb je fifthy shades darker al gezien? Zo ja is die leuker dal deel 1
Ja, ik heb heb hem al gezien. Ik vond het geen hol aan. 50 shades vond ik al saai, maar ik vond deze nog erger.
Not my cup of tea.
Maar er waren echt veel mensen lyrisch over. Dus ik ben een van de weinigen geloof ik.
zaterdag 18 februari 2017 om 09:12
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 00:26:
Sommige mensen vinden " the minions" een leuke film.
Ander vinden " No country for old man" een leuke film.
Kortom: wat is een "leuke" film?Smaken verschillen indd., maar No country for old men is zo 'n gave film met momenten waar je op het puntje van je stoel zit.
Sommige mensen vinden " the minions" een leuke film.
Ander vinden " No country for old man" een leuke film.
Kortom: wat is een "leuke" film?Smaken verschillen indd., maar No country for old men is zo 'n gave film met momenten waar je op het puntje van je stoel zit.
zaterdag 18 februari 2017 om 10:11
quote:vivasis schreef op 18 februari 2017 @ 08:07:
[...]
Not my cup of tea.
Haha ik vond einde van deel 1 echt heel raar aflopen, wist nog nier dat er een 2de deel zo komen vandaar.
Ik ga em vanavond kijken ben benieuwd!
[...]
Not my cup of tea.
Haha ik vond einde van deel 1 echt heel raar aflopen, wist nog nier dat er een 2de deel zo komen vandaar.
Ik ga em vanavond kijken ben benieuwd!