Zwanger worden in 2009

19-01-2009 10:45 649 berichten
Er zijn een hoop meiden die er voor gaan dit jaar, en binnenkort de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen. Of dat al gedaan hebben en nu proberen zich nog met werk en andere aardse zaken bezig te houden en niet alleen met babies maken.

Met een stel hebben we al heel wat afgekletst in dit topic. Hier gaan we dan verder, ditmaal met een schema van onze vorderingen zeg maar

nicknameleeftijdperkindjeNODanoniempje2121juli 2008117/02arucamba27sept 2008114/02conscienza28feb 20091nvtEva25juni 20091nvtExcited3219/12/2008119/01Gorgi3327/12/071maart 2009 (IVF)Ittje2526/12/08121/02Jo8821zomer 20091nvtJoy30feb 2009106/03JWvB3228/12/08128/02Karan26mei 20091nvtKatalinova27feb 20091nvtKippie2323juli 2008106/02Lilith753427/12/08409/03Lily7929jan 2009315/02loeske28sep 20081 londen25april 20091begin meilucy12329zomer 20081?nata19mei 2008106/03renza2901/09/08123/02Schapekop31nov 2008122/02soeze29jan 20091?spikie3212/12/08115/02StefanieV23aug/sept 20091nvtzon29april 20091nvt

Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het Karan, ik heb hetzelfde probleem.. Maar we blijven positief :-)
Anoniempje en nu volgt er een skala van niet hier neer te zetten woorden..

Och meissie toch verdorie ik vind dit zo erg voor jullie wat moet je je nu verdrietig voelen...en ik voel met je mee!!!

Dikke

Conscienza super dat je ha zo positief was...en ook dat ze je even op je nr heeft gezet..ja klinkt lullig en ik snap wat je bedoelt dat het moeilijk is die knop om te zetten....maar je doet het ergens voor he?

Renza hahaha ja je mag vragen stellen hoor..als ik ergens niet op in wil gaan dan doe ik dat ook niet..dit vooral om "derden"niet te benadelen..

Maar wbt de scheiding ( 2 jr geleden) is dit gedeelte en tevens het laatste afgerond...en eindelijk richting mij....

de boedel verdeling daar ging het om.

Verder heb nog een zaak maar daar wil ik wegens te privé niet over praten..zal wel eens aankondigen dat er een "zaak "is maar nogmaals dat is te privé zeg maar.

Ik ben niet meer zo opgezwollen en heb ook geen krampen meer..maar hahhahaha misschien morgen wél weer!

Ik las op een site idd dat het met je eisprong te maken kon hebben..maar ja ik ga nu lekker voor de lekker en zodra mijn cyclus op gang is ga ik lekker voor de lekker en voor een beetje meer!

x
O ja, we krijgen die mannen van ons wel om...
sterkte anoniempje.

Probeer het er samen over te hebben.

Ik heb samen met mn vriend een baby dagboekje bijgehouden voor en na de miskraam. Dat helpt mij heel erg. Ik schrijf er vanavond weer in. Ik steek nu een kaarsje voor je aan.

take care meis
dank je wel meiden,

heb net met mijn liefde afgesproken dat

we over een paar weken een positieve test in handen krijgen, geen bloedverlies hebben de hele zwangerschap en een heel gezond mooi kindje op de wereld zetten

ik ben inderdaad superverdrietig, had dit kleintje zo graag gewilt, maar blijkbaar was het niet goed en heeft moeder natuur ingegrepen!

hoe snel na mijn miskraam kan ik weer zwanger worden ???
Mop je weet in elk geval wél dat je zwanger kunt worden!!!

En de afspraak met je vriend is positief meid ga hier samen doorheen en daarna samen verder!!

Slaap ze voor straks,

x
quote:anoniempje21 schreef op 20 januari 2009 @ 20:48:

extr groente eten extra fruit foliumzuur gezond drinken en leven voldoende rust het heeft allemaal niet mogen baten.

het kleine vruchtje wat ons kindje had moeten worden lag

net in de wc

ik heb net een miskraam gehad

Ohhhh wat erg voor jullie

Veel sterkte meis.
Owww anoniempje wat erg voor jullie zeg. Verschrikkelijk!

Ik was nog wel zo hoopvol omdat je geen buikpijn had.

Kreeg je ineens wel buikpijn?

Heel veel sterkte! Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven.

Het positieve is dat je wel weet dat je zwanger kunt worden. Hoop niet dat dit gemeen klinkt want zo bedoel ik het niet.

En als de natuur het zo laat gebeuren zal dat een reden hebben, dan het kindje niet helemaal gezond is.

Ik vind het zo erg voor je. Ben je net zwanger en dan dit.

Heel veel sterkte meid!
quote:Karan schreef op 20 januari 2009 @ 21:08:

Conscienza, ik zag dat er bij mij in het schema nog iets niet helemaal klopt. Ik hoef niet te wachten tot december, maar het is mei bij ons.

Ahum, nu snap ik waarom het bij Eva ook niet klopte. Sorry dames, ben blond
Sorry, foutje in post.
hey anoniempje,

wat heftig voor je! begin je net aan het idee te wennen en dan is het mis! Eigenlijk is alles al tegen je gezegd door de anderen,maar. Ik wens je veel sterkte en fijn dat je met je vriend goed kunt praten. sterkte de komende tijd.!
Lilith, prive is prive!

Hoop dat je nu weat meer rust hebt,

Ik wil ook niet alles vertellen hoor. Zit er niet op te wachten om hier bekenden tegen te komen. We moeten lekker anoniem met elkaar kunnen blijven kletsen.

natadecoco,je hebt dus ook zoiets heftigs meegemaakt. Jij weet dus wel hoe anoniempje zich voelt. lijkt me vreselijk! hoe lang heeft je zwangerschap nog mogen duren?

Weltruste allemaal!
Jee anoniempje, wat zal jij balen. Heel veel sterkte voor jullie!!!

Hier ook geen goed nieuws, test vanochtend was negatief, die eisprong zat dus echt tussen mijn oren, of ik word niet ongesteld omdat ik me er stiekem toch veel te druk over loop te maken. Ik denk het eerste, slik de pil al zo'n 15 jaar, en slikte hem meestal ook door, dus het kan natuurlijk best even duren voor mijn lichaam doorheeft dat ze in actie moet komen...

Afwachten dus maar weer. En gewoon een wijntje drinken dus komend weekend .Maar ik zag mezelf al in het schema, ik voel me helemaal vereerd :-)

Vruchtbare dag allemaal
dank je wel meiden heel lief van jullie allemaal,

mijn zwangerschap heeft 6 weken en 2 dagen geduurt

was zo blij toen ik positief teste, iedereen was blij!

en nu nog geen week later spat de droom uit elkaar

dit is heel hard en hoop voor jullie dat jullie dit niet meemaken.

ik had voor de tijd inderdaad geen pijn helemaal niks.

toen het net gebeurt was kreeg ik krampen en ook pijn in mijn rug, het is nu iets minder geworden maar de pijn in mijn rug is er nog.

conscienza wil je in het tabel alsjeblieft veranderen??
Excited,

Ik slikte de pil ook altijd door...de afgelopen 2 jaar dan..ik heb helemaal nog geen bloeding gehad,je leest best veel dat je lichaam ontpillen moet..hahha maar dat wil ik helemaal niet ik wil een gewone cyclus zo snel mogelijk.

Renza,

En zo is het ook dat is nou juist het fijne van een forum..hier deel je andere dingen dan irl.

Anoniempje,

Gaat het meis?

x
jaa lillith het gaat wel dank je meis

ik zit alleen de hele tijd rare dingen te denken

licht die miskraam aan mij ? omdat ik 2 weken geleden nog niet wist dat ik zwanger was en gerookt heb?

of ben ik zo slecht dat ik mijn kindje niet bij me kan houden ?

ik heb echt mijn best gedaan zo gezond mogelijk te leven

maar het was ons blijkbaar niet gegunt
Anoniempje, wat sneu voor jullie.

Ik heb nog voor je geduimd. Heel veel sterkte!! En tuurlijk ligt het niet aan jou. Dat moet je niet denken hoor. Misschien helpt het een beetje als ik zeg dat 5 van de 8 vriendinnen van mij ook een miskraam hebben gehad. En nu hebben ze allemaal twee of drie kinderen. Ik vind het goed dat jullie nu alweer zo positief zijn. Rustig aan meis!!

Groetjesssss
diep in mijn hart weet ik dat het niet onze schuld is

maar op de 1 of andere manier ben ik toch boos en ik weet niet waarop of op wie

je gaat toch van alles denken van hoe kan dat nou bij ons gebeuren.

het had gewoon niet zo mogen zijn deze keer
quote:anoniempje21 schreef op 21 januari 2009 @ 08:24:

dank je wel meiden heel lief van jullie allemaal,

mijn zwangerschap heeft 6 weken en 2 dagen geduurt

was zo blij toen ik positief teste, iedereen was blij!

en nu nog geen week later spat de droom uit elkaar

dit is heel hard en hoop voor jullie dat jullie dit niet meemaken.

ik had voor de tijd inderdaad geen pijn helemaal niks.

toen het net gebeurt was kreeg ik krampen en ook pijn in mijn rug, het is nu iets minder geworden maar de pijn in mijn rug is er nog.

conscienza wil je in het tabel alsjeblieft veranderen??

Hee meisje, ik pink een traantje weg bij het wijzigen, heb het nu maar even leeg gelaten omdat ik niet weet of je nu al meteen opnieuw gaat proberen. Ik denk dat je gewoon verder kunt gaan, maar ik zou het even overleggen met HA of gyn. Heb je al gebeld met een van die twee?

Helaas zijn vroege miskramen vrij gewoon- het is NIET jouw of jullie schuld! Neem de tijd om er verdrietig over te zijn, het is een grote teleurstelling.

En even over roken... allereerst: ik denk dat je miskraam daar los van staat, maar ook dat het heel belangrijk is dat je niet opnieuw begint met roken en gestopt blijft zolang je zwanger probeert te raken.

Ik ben zelf een ex-roker, en ben bewust anderhalf jaar geleden gestopt omdat ik minstens een jaar 'schoon' wilde zijn voor we zwanger proberen te raken.

Ik zou als ik jou was stoppen met roken, zo snel mogelijk. Daar doe je niet alleen een toekomstig kindje, maar ook jezelf een heel groot plezier mee. Ik ben ondertussen meer dan 18 maanden gestopt en ondanks dat dat de eerste maanden niet makkelijk was, is het de beste keuze die ik ooit gemaakt heb.

Rookt je vriend?
hee anoniempje

Ik dacht/denk precies zo als jij. Ben bang dat het door mij komt/aan mij ligt. Ook ik heb een wijntje genomen en een keertje gerookt. Maar heel eerlijk gezegd weet ik wel dat het niet aan mij ligt. Een miskraam is een natuurlijk verschijnsel en komt vaak genoeg voor. En geloof het of niet, afgelopen week zag ik een hoog zwangere vrouw een peuk opsteken... Het ligt niet aan jou. En verder ter informatie: na een vroege miskraam kun je gewoon direct weer zwanger worden omdat je lichaam het ziet als een heftige menstruatie. Dont worry. Doe rustig aan en zodra je er klaar voor bent ga je er gewoon tegen aan. Ze zeggen trouwens wel dat het erfelijk kan zijn, een miskraam krijgen. Mijn mama heeft er ook 3 gehad, en heeft nu 3 kids

kop op meis
jaa meiden ik rook nu even voor de stress ga na dit pakje ook metteen weer stoppen blijf ook gewoon foliumzuur slikken en we gaan meteen voor de 2e zwangerschap:D
Heel veel sterkte anoniempje.

Een professor anatomie die ik ken vertelde me eens dat het lijkt of er nu veel meer miskramen zijn dan vroeger. Maar dat is niet zo, vrouwen weten tegenwoordig gewoon veel sneller dat ze zwanger zijn. Een vroege miskraam komt best veel voor, vandaar ook dat veel vrouwen het nog niet vertellen voor ze die 12 weken voorbij zijn.

Het ligt niet aan jou!

conscienza, als je zo bezig bent met afvallen, misschien helpt het om gewoon heel bewust bezig te zijn met wat je eet. Dan houd je het positieve gevoel goed bezig te zijn, wat je ook zou hebben als je een dieet met succes volgde.

Ik denk altijd maar zo: de kreet "als je zwanger bent, eet je voor twee" betekent niet dat je dubbele porties naar binnen moet schuiven, maar dat betekent dat wat jij eet, je baby ook naar binnen krijgt. Voor twee eten zie ik als de verantwoordelijkheid hebben voor meer dan alleen jezelf. Ik ben dan ook van plan heel braaf de voedingsadviezen te volgen. Met stiekem de gedachte erbij dat ik dan misschien na de bevalling niet zo hard hoef te werken om extra kilootjes weer kwijt te raken
Hoi dames,

Kon me niet inhouden! heb getest, 2a3 dagen voor NOD met zo'n gevoelige test. Ik had ineens zoiets van: ik ga nu testen.

Helaas negatief. Weet dat het nog niks zegt,maar ik heb geen hoop meer voor deze cyclus. Kreeg meteen flinke buikpijn. Op naar de volgende ronde dan maar weer Ik vind dit toch wel pittig hoor! dacht altijd dat als we bezig zouden zijn met een kindje maken,dat ik dan helemaal happy zou zijn. Ook omdat ik daar jaren op heb moeten wachten,maar die onzekerheid valt me best zwaar. Ik weet het,ik weet het er is nog niks aan de hand,maar toch voel ik gewoon K*T

zo...moest het ff kwijt!!
jaa dat is inderdaad balen, ik weet nog toen wij net begonnen dat ik ook elke keer dacht ja nu MOET het raak zijn!

je lichaam kan je zo in de maling nemen is niet normaal

ik dacht echt elke keer nu ben ik zwanger en dan word je ongi

maar ik was de laatste tijd heel rustig en had zoiets ach we zien wel, en toen ineens was het raak jammer een miskraam maar hou hoop meiden en wees er niet te veel mee bezig voor je het weet is het zo ver en dan ben je zoooooooooo gelukkig dat kun je met geen pen beschrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven