Zwanger worden in 2009

19-01-2009 10:45 649 berichten
Er zijn een hoop meiden die er voor gaan dit jaar, en binnenkort de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen. Of dat al gedaan hebben en nu proberen zich nog met werk en andere aardse zaken bezig te houden en niet alleen met babies maken.

Met een stel hebben we al heel wat afgekletst in dit topic. Hier gaan we dan verder, ditmaal met een schema van onze vorderingen zeg maar

nicknameleeftijdperkindjeNODanoniempje2121juli 2008117/02arucamba27sept 2008114/02conscienza28feb 20091nvtEva25juni 20091nvtExcited3219/12/2008119/01Gorgi3327/12/071maart 2009 (IVF)Ittje2526/12/08121/02Jo8821zomer 20091nvtJoy30feb 2009106/03JWvB3228/12/08128/02Karan26mei 20091nvtKatalinova27feb 20091nvtKippie2323juli 2008106/02Lilith753427/12/08409/03Lily7929jan 2009315/02loeske28sep 20081 londen25april 20091begin meilucy12329zomer 20081?nata19mei 2008106/03renza2901/09/08123/02Schapekop31nov 2008122/02soeze29jan 20091?spikie3212/12/08115/02StefanieV23aug/sept 20091nvtzon29april 20091nvt

Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik moet ook mijn vriend met rust laten, of hij stelt het nog langer uit, dus ik ben blij dat ik dit topic heb gevonden, zodat ik tegen mijn vriend kan zwijgen

En aan de buitenwereld wil ik het idd nog niet zeggen, er zijn een aantal mensen die het weten, maar zij weten dat ze moeten zwijgen

Wij zijn ondertussen al 5,5 jaar samen en wonen nu een jaar in ons huis. Hij wilt vooral wachten omdat we nog geen eigen slaapkamer hebben door het wachten op het nieuwe dak, dus daarom wachten we. Maar voor mij steekt het wel

Nuja, ik ben blij dat jullie mij hier positief kunnen laten denken :D
Ik heb zo het idee dat er een menstruatie aan komt ben helemaal opgezwollen pijn in mijn buik...bah oké blij dat misschien die cyclus op gang komt...maar ik slikte de pil altijd door dus wist even niet meer hoe het ook alweer voelt.

1 voordeel..mijn A cup wordt ook steeds enthousiaster whahahaha..."elk nadeel heb ze voordeel"..

Had ook al paar x na de sex pijn in mijn onderbuik nou lekker praatje hahahha...

Meiden sweet dreams..

Anoniempje , bel anders idd morgen de vk nog een keer...al is het alleen om je een beetje gerust te stellen indien dat mogelijk is in deze onzekere periode!!

xxx
Ik ga ook slapen, morgen weer werken :-)

Slaapwel meiden!
quote:StefanieV schreef op 19 januari 2009 @ 20:30:

Haha Antwerpen is een uurtje van bij mij, maar ben er idd ook al uit geweest :-)

Shoppen kan je er ook goed doen! :DEn Clouseau
Brownies waar ben jij?
Hey hey,

gezellig toch. Met z'n allen verhuisd!!! was een goed idee!

Ik ben dus Eva 25 jaar, vriendlief is 31 en we stoppen eind dit jaar met de pil.

Gisteren nog tot 2u 's nachts een gesprek gehad over mijn wens en hoe moeilijk ik het heb met iedereen rondom mij.

Vriend was heel erg lief en wil me begrijpen. En hij weet ook dat ik hem sowieso tijd geef. Maar 't is leuk om te weten dat hij precies weet hoe ik me voel.

Anoniempje, ik hoop echt het allerbeste voor je!
Hoi Lilith dat zou mooi zijn!

Ik ken dat verhaal wel van pijn tijdens sex,al heb ik dat niet altijd

Anoniempje: houd moed!

Alle nieuwe dames welkom
meiden ik heb lekker geslapen, had ik niet verwwacvht maar ik was dan ook dood moe

het bloeden is niet gestopt! zo raar niks in mijn broek! alleen als ik afveeg zit er bloed aan:S

ik ga straks de verlos bellen ik wil zo graag eerder een echo

al is het alleen maar om te kijken of alles er nog zit wat er hoort te zitten dat kunnen ze toch wel zien

ik maak me zo druk en door die drukte voel ik me niet eens meer zwanger ondanks dat mijn buik een beetje gezwollen is ik geen stolsels heb gehad en geen buikpijn , zit echt in een diep dipje:S

ik hoop dat ik eerder mag komen, dan weet ik tenminste waar ik mee af ben!

voel me zo super klote nu

huilen huilen en nog eens huilen:S
Goedemorgen zonder zorgen..

Anoniempje gelukkig wél goedgeslapen!

Niet huilen meid krijg je wallen van en geloof mij nou dankzij je dikke buik 't op einde krijg je die van het moeijke slapen en daarna van de nachrvoedingen ook en dat moeten we dus nu nog even niet hebben!!

Renza had jij dat tegen de tijd dat je nod er aan kwam?

Zo ik ga even mijn meiden aan het ontbijt zetten..
lillith kunnen ze bij een eerdere echo al iets zien denk je ???

heb er zon kutgevoel over
nou ik lees vanavond weer ben er de rest van de dag niet even proberen ergens anders aan te denken :S

doeidoei dikke kus
Ik heb geen idee denk het haast ze niet anders had ze je wel laten komen toch?

En ik heb weken bloedverlies gehad steeds kleine beetjes vergelijkbaar wat jij nu hebt.

En alle 2 zitten ze nu op school!!!

Ik heb nog steeds pijn in mijn onderbuik bah..

Ik heb het ook druk vandaag..heb rechtzitting met ex dus tot vanavond!!!

x
Lilith spannende dag vandaag! Ben je er na vandaag vanaf? Hebben de kids nog wel (goed) contact met je ex? of stel ik nu te intieme vragen Lilith?

Antwoord op je vraag: dat weet ik eigenlijk niet precies. Ik weet wel dat na het stoppen vd pil het nog erger was,zelfs met heel klein beetje bloed af en toe,maar jij was toch degene die zei dat het ad verandering van hormonen lag?Inmiddels is dat alweer lang geleden,maar heb nog steeds af en toe last van de baarmoeder,volgens mij ligt ie dan lager ofzo?? Zal er eens op letten Lilith....haha huiswerk hier voor Renz

Eva,moeilijk hoor! Ik weet hoe je je voelt. Fijn dat je het je vriend hebt kunnen uitleggen. Ik kon er destijds maar moeilijk met hem over praten.

Gorgi ook welkom.

Nou nog 4 dagen en dan NOD voor mij,ik vind het maar weer spannend!
Hey anoniempje hoe is het nu met je? Ik hoop echt dat alles goed is!!!! Rustig aan!
Renza wat spannend!!!
anoniempje, veel sterkte. Ik hoop dat je vandaag wat afleiding vindt.

Ik ben nu aan het spijbelen van mijn solliciteren. Ik ben net verhuisd naar de andere kant van het land en moet nu dus op zoek naar een nieuwe baan. Ach, en er is geen beter moment om als uitzendkracht te werken of in een proefperiode te zitten dan wanneer je zwanger wil worden, toch? :o)

Het gaat zoals het gaat, en uiteindelijk valt alles wel op z'n plekje.
quote:StefanieV schreef op 19 januari 2009 @ 19:24:

Ja conscienza, ik blijf hier gewoon meeschrijven :-)

Schrijven hier trouwens Belgen mee? Of zijn jullie allemaal mensen van NL?Ik woon in Frankrijk telt dat ook mee??
He anoniempje, sterkte meis. Ik hoop voor je dat alles toch goed zal verlopen. Ik heb pas een miskraam gehad en had daarbij wel echt ongesteldheidskrampenenzo. En het komt trouwens voor dat je tijdens de zwangerschap bloed verliest in het begin. Zo zijn er mensen die er pas laat achter komen dat ze zwanger zijn omdat ze denken last te hebben van maandelijkse bloedingen. Afwachten meis.. Kop op en stress is alleen maar slecht voor de vrucht. Ik heb me er bij neergelegd, schijnbaar was mijn lichaam er nog niet klaar voor. Hopelijk het jouwe wel. Ik duim voor je. Doe rustig aan
JWvB, succes met het vinden van een baan!
Ja natadecoco, dan voel ik mij niet de enige buitenlander met al die NL'ers :-D
hahaha join the club. Waar woon je in Belgie?
edit: even woonplaats aangepast wegens eventuele herkenbaarheid, ik ben van rond het Brusselse :-)
Oh leuk en bevalt het daar? Spreek je ook frans dan?
Haaai allemaal,

Anoniempje ik hoop dat je snel goed bericht hebt!

Leuk, een internationaal gezelschap... ik kom maar gewoon uit het Noorden, nou ja, ik woon tegenwoordig in het Noorden, ben een echte randstedeling. En heb in Italie en de VS gewoond. Ben echter erg blij nu weer thuis te zijn.

Vandaag ben ik bij de huisarts geweest. Die wilde helemaal niet wegen, die wil dat ik gewoon niet zo bezig ben met een precies gewicht, en er door een goed rijk dieet te houden, de kilo's er weer aan eet. Ik stop tijdelijk met hardlopen (of terug naar minder per week) en ga aan yoga doen.

En... over twee weken gaat de Mirena eruit!

Mijn HA is erg van de natuur op zijn beloop laten en vindt dat we gerust zonder kunnen; ik zou niet zwanger raken als mijn lichaam daar niet toe in staat is. Ik wil gewoon mijn cyclus goed op orde hebben, en zsm. Dus ik ben allang blij. Wel wat geschrokken van haar donderpreek over eten en hoe ik eruit zie. En nogsteeds doodmoe van die griep, dus ik maak er een kort dagje van.
natadecoco, nee ik spreek gewoon Nederlands, geen Frans voor mij Af en toe moet ik wel eens Frans spreken maar over het algemeen is het Nederlands :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven