Zwanger worden in 2009

19-01-2009 10:45 649 berichten
Er zijn een hoop meiden die er voor gaan dit jaar, en binnenkort de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen. Of dat al gedaan hebben en nu proberen zich nog met werk en andere aardse zaken bezig te houden en niet alleen met babies maken.

Met een stel hebben we al heel wat afgekletst in dit topic. Hier gaan we dan verder, ditmaal met een schema van onze vorderingen zeg maar

nicknameleeftijdperkindjeNODanoniempje2121juli 2008117/02arucamba27sept 2008114/02conscienza28feb 20091nvtEva25juni 20091nvtExcited3219/12/2008119/01Gorgi3327/12/071maart 2009 (IVF)Ittje2526/12/08121/02Jo8821zomer 20091nvtJoy30feb 2009106/03JWvB3228/12/08128/02Karan26mei 20091nvtKatalinova27feb 20091nvtKippie2323juli 2008106/02Lilith753427/12/08409/03Lily7929jan 2009315/02loeske28sep 20081 londen25april 20091begin meilucy12329zomer 20081?nata19mei 2008106/03renza2901/09/08123/02Schapekop31nov 2008122/02soeze29jan 20091?spikie3212/12/08115/02StefanieV23aug/sept 20091nvtzon29april 20091nvt

Welkom!
Alle reacties Link kopieren
mellie 1976 waarom stop je?

ik hoop in ieder geval dat ook jij veel geluk mag hebben met het snel zwanger worden!!!!

dikke kus Anoniempje
quote:Mellie1976 schreef op 15 februari 2009 @ 15:36:

Hoi dames,

Ik wilde even afscheid nemen van jullie, ik stop ermee hier (cons. wil je me van de lijst halen aub). Maar ik blijf wel meelezen hoor, zo af en toe om te kijken hoe het met jullie is!!

Succes allemaal met zwanger worden!!

Groetjes van Mellie

Jammer dat je stopt.

Ik ben nog niet heel lang op deze forum.Maar is altijd als mensen stoppen en weggaan.

Ik hoop dat je nog af toe als je mee leest nog een reactie plaatst
Maar nu weet ik nog niet wat NOD betekend omdat bij een vraagteken staat??
Hey meiden,

heb dus vorige wk vrijdag m'n spriraaltje eruit laten halen en werd maandag al ongesteld (snel he)

dus alles gaat tot nu toch nog voor spoedig,

maarrr ook ik wil me afmelden, er wordt zoveel geschreven kan het niet echt bij houden en volgens mij word ik ook niet direkt gemist

iedereen heel veel succes gewenst en ik lees af en toe nog wel ff mee.

doeiiii
nod is de dag waarop je iegenlijk ongesteld moet worden en dus hoopt dat je dan niet ongesteld word!!! haha

niet ongesteldheids dag
Een belangrijke vraag/mededeling

Nu mijn vriend en ik 'echt' zijn begonnen, denk ik eigenlijk dat het voor mijzelf beter is als ik er verder niet teveel mee bezig ben. Zoals eerder gezegd, dit jaar moet ik mijn proefschrift schrijven (reken op 50/60 uur per week werken). Ik heb gemerkt dat het steeds blijven lezen over zwanger worden me niet echt helpt. Ik word er alleen maar obsessief van.

Daarnaast moet ik zeggen dat dit topic me ook iets boven het hoofd is gaan groeien, misschien was het een beter idee geweest om eerder een stop te hebben of niet zoiets breeds als een heel jaar te nemen als 'startpunt' voor het babymaken.

Ik stop dus voorlopig met dagelijks schrijven hier. Ik wil wel mee blijven schrijven, gewoon eens per twee weken oid (of me aanmelden bij een topic op basis van uitgerekende datum als het zo ver is ), maar ik trek het niet om dit bij te houden zonder er zelf veel te veel mee bezig te zijn.

Uiteraard gaat dat pas in vanaf het moment dat iemand anders het overneemt!

Ik zoek dus naar iemand die een nieuw topic wil openen. Ik kan de code voor de tabel (lijkt moeilijk is het niet) per email opsturen.

Het spijt me!!
hoi dames,

is inderdaad errug druk hier...hou nauwelijks bij wie wat heeft geschreven en meegemaakt...maar blijf het wel proberen hoor!

ik ben net klaar met mn ongi, ben benieuwd of mn cyclus regelmatig is. we gaan er pas in april echt voor, dus nu met condooms aan het klussen, mn vriend moppert er wel over, haha! maar ja, we willen echt pas in april beginnen, want dat betekent dat er in 2010 een kindje zou kunnen komen, werktechnisch is dat voor ons beter dan 2009 en we hebben (nog) geen haast. maar dat betekent dat we nu nog 1.5 maand heel braaf elkaar bij de les moeten houden als we in het heetst van de strijd zitten....hihi!

ik ben heel benieuwd hoe de dames die al echt aan het klussen zijn voor een kindje dat ervaren, lijkt me zo'n spannend idee namelijk, en kan je dan nog wel leuk klussen of zijn jullie ook vaak bezig met: "zal dit de keer zijn dat het raak is?" of moet ik er niet zo sentimenteel over doen? hihi!

groetjes Londen
Hey! Wat jammer dat verschillende mensen ermee willen stoppen!

Echt heel jammer! Het was zo gezellig,maar ik snap het wel hoor!

Wie blijft er nog?? Of zijn er nu meerdere mensen die gaan vertrekken?
ik blijf !!! en ik wil ook wel de topic opener worden !!!

conciensa ik hoo rhet wel van je en heel jammer dat je stopt!!
Ik blijf ook en wil ook wel topicopener worden, het duurt toch nog een tijdje voor ik er aan begin
Hee meiden, ik wil wel mee blijven schrijven! Maar ik wil er ook pauze van kunnen nemen als het moet- ik vind het geweldig dat ik nu zwanger kan raken etc, maar ik moet mijn kop er dit jaar echt bijhouden en ook nog een bruiloft organiseren (wel mijn eigen bruiloft dus leeeuk). Tis een beetje teveel hooi op mijn vork.

Anoniempje zal ik het voorlopig aan jou overdragen? Dan kan je later altijd aan Stefanie vragen of ze het kan overnemen? Het is denk ik handig als ik je de ingredienten van de tabel toestuur per mail, heb je een adres? Je kunt mij ook op capogirl@live.nl bereiken.
Hallo dames!

Nou... Ik denk dat ik me ook wel kan aanmelden bij dit forum. Al zijn mijn vriend en ik nog niet direct bezig hoor. We willen in onze vakantie deze zomer (juni) proberen zwanger te worden. Of tenminste, ik zal dan met mijn pil stoppen. Geen idee hoe lang het dan nog gaat duren hoor (ik ben dan 26, hij 28) maar ik vind het wel heel erg spannend! Gemiddeld een jaar duurt het toch? Ik heb me er ook nog helemaal niet in verdiept moet ik zeggen, maar ik kijk er héél erg naar uit!

Groetjes Nero
Hoi meiden,

ik had vanochtend ineens roze afscheiding bij het afvegen en daarna heel licht rood/roze bloed(paar druppels). Een uurtje of 2 later was het ineens bruin/geel. vreemd! Zou m'n cyclus anders lopen door de griep? heb volg wk maandag pas NOD??
Hi,

Ik wil wel blijven lezen en schrijven maar kan helaas geen topic opener zijn. Ik kan alleen op m'n werk stiekem lezen en af en toe wat antwoorden. Vind het wel heel boeiend om te lezen hoe anderen er mee bezig zijn.

Mijn NOD staat op aankomend weekend maar het zal wel volgende maand worden. Deze maand bijna niet geklust omdat er steeds wat tussen kwam. In het weekend dat ik m'n eisprong had, hadden we opeens een logé die veel aandacht nodig had, daarna veel stress op het werk dus geen zin in sex. Iedere keer 's avonds laat thuis en dan gelijk naar bed en slapen.

Ik hoop dus dat het deze maand wel lukt maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Balen maar we gaan vrolijk verder.
Hoi Nero welkom

goed dat jullie blijven anoniem en stefanie en dan horen we ook vast af en toe nog van Consc!

Fijn dat het geregeld is met de schema.

London; het is zeker elke keer weer spannend. Ik ben er deze maand wat minder mee bezig geweest,omdat ik na de eisprong ziek werd. Nu nog een wk wachten op nod en is het toch wel weer spannend. je hoopt het zo erg.

Ik vind de sex toch wel een anders rond de eisprong,je weet waar je het voor doet en dat merk je(vind ik)

ik hoop dat jij er met je vriend ook lekker van mag genieten vanaf april!
Goedemorgen,

Ik wil wel blijven schrijven maar om zelf TO te zijn heb ik geen tijd genoeg... Ik lees af en toe vanop mijn werk maar daar blijft het bij. Thuis staat mijn pc zo goed als bijna nooit aan..

Mijn nieuwe NOD is trouwens 19/03 ! Op naar de 2de ronde
conciensa ik heb je een mailtje gedaan

meiden er gaat dan wel een nieuwe topic geopent worden dus hou dit in de gaten, en als ik het heb geopent dan zet ik het hier ook neer, en meld je daar dan aan zodat jullie in de lijst gezet worden

groetjes anoniempje
quote:renza schreef op 16 februari 2009 @ 14:20:

Hoi meiden,

ik had vanochtend ineens roze afscheiding bij het afvegen en daarna heel licht rood/roze bloed(paar druppels). Een uurtje of 2 later was het ineens bruin/geel. vreemd! Zou m'n cyclus anders lopen door de griep? heb volg wk maandag pas NOD??Roze afscheiding heb ik maar 1 keer gehad: tijdens een peniciline of antibioticakuur. Als je dat niet gehad hebt, dan is het inderdaad toch misschien een minibloeding, oud bloed wordt immers bruin. Als het hierbij blijft, dan was het geen menstruatie, lijkt me.
quote:anoniempje21 schreef op 17 februari 2009 @ 09:25:

conciensa ik heb je een mailtje gedaan

meiden er gaat dan wel een nieuwe topic geopent worden dus hou dit in de gaten, en als ik het heb geopent dan zet ik het hier ook neer, en meld je daar dan aan zodat jullie in de lijst gezet worden

groetjes anoniempjePlaats je hier een link?
Hallo allemaal,

dit is de eerste keer dat ik op een forum schrijf, dus weet nog niet precies hoe het werkt. Vind het leuk om jullie verhalen te lezen. Wij zijn nu ongeveer 4 maanden geleden gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje. Errug spannend allemaal!!
meiden

kom allemaal naar zwanger worden deel 3!!!!

daar gaan we verder kletsen, en dit topic zal dus niet meer gebruikt worden.

ik ben met een nieuwe tabel begonnen, omdat er ook een paar meiden weg zijn, dus laat daar je gegevens achter en ik zet je er zo snel mogelijk tussen

groetjes Anoniempje
hi anoniempje ik kan helaas het topic niet vinden
zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!
lillith meld je snel aan ik mis je hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven