Mode & Beauty alle pijlers

Haar kaal scheren?

18-02-2017 17:52 147 berichten
Ik ben stom geweest. Haar geblondeerd van zwart naar heel licht. Haren begonnen af te breken. Nu heb ik plukken van 2/3/4 cm en lamge stukjen haar over de schouder. Haar was tot mijn billen bijna. Heb al tot mijn schouders geknipt maar het ziet er fewoon niet uit mwt die korte plukken. Zal ik het gewoon afscheren? Dan kan het gezond groeien. Draag tijdelijk een hoofddoekje om het te verbergen.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 18:51:

[...]

Ik heb niet gezegd dat ik haar prachtig vind. Wel mooier met lang dan met kort haar.

Je gebruikte wel het woord 'lelijk'.

Hoe kan je een mens van vlees en bloed, met gevoelens, nou lelijk noemen?

Alleen omdat jij liever een andere hairstyle bij haar had gezien?

Weet je wel wat voor impact " Zij is lelijk" op iemand heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Grace Jones eng.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Felroze schreef op 18 februari 2017 @ 18:49:

Met oorbellen, make-up en vrouwelijke kleding kan iemand hartstikke vrouwelijk zijn ondanks gemillimeterd haar!!En zonder niet? Wat mij betreft zeker wel hoor.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Snoesje666 schreef op 18 februari 2017 @ 18:57:

Ik vind Grace Jones eng.

[afbeelding]Ze heeft iets authentieks.
Het is gewoon een feit dat er mooie en lelijke mensen zijn wat uiterlijk betreft. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak wat mooi en lelijk is. Ik zeg gewoon eerlijk wat ik persoonlijk lelijk vind.
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:56:

[...]

Je gebruikte wel het woord 'lelijk'.

Hoe kan je een mens van vlees en bloed, met gevoelens, nou lelijk noemen?

Alleen omdat jij liever een andere hairstyle bij haar had gezien?

Weet je wel wat voor impact " Zij is lelijk" op iemand heeft?Je hebt mooie en lelijke mensen, hitler had wss ook wel leuke kanten, miss wel hele leuke humor. maar voor vrijwel iedereen is hij ook een lelijk persoon
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
dit was een statement
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Kun je niet voor een bob gaan?

Is het echt te kapot ervoor , probeer tot onder je oren te blijven het is de grootste ellende om van kort naar lang te gaan.
Dus To u have enough choices gudu.
Probeer het haar dat je nog hebt goed te verzorgen.

Zet een muts op en laat het groeien! Niet kort knippen tenzij je geen andere uitweg ziet.
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 19:02:

Dus To u have enough choices gudu.Jouw foto's vind ik niet echt voorbeelden hoe er uit te zien voor TO. Maar oke , dat is persoonlijk.
En niet iedere vrouw met gemillimeterd haar (of jongenskort haar) hoeft er per se vrouwelijk uit te zien. Het hoeft ze niet te boeien...
Ik vind Lupita en co mooi, maar de genetisch iets minder begiftigden toch vaak mooier met ietsje langer haar. Zoiets is nog behoorlijk kort, maar bij de meeste vrouwen wat flatterender.

quote:Felroze schreef op 18 februari 2017 @ 19:05:

En niet iedere vrouw met gemillimeterd haar (of jongenskort haar) hoeft er per se vrouwelijk uit te zien. Het hoeft ze niet te boeien...Ja dat is ook waar. Sommige mensen boeit het uiterlijk niet. Voor mij is het heel belangrijk.
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 19:06:

[afbeelding]
Grace Jones is way cool.

En die Anna van hierboven is een guru
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 19:06:

[...]

Ja dat is ook waar. Sommige mensen boeit het uiterlijk niet. Voor mij is het heel belangrijk.En gelukkig is er nog een veeeeeeel grotere groep vrouwen die vooral geen zier geven om wat de Blondie123tjes van deze wereld van hun haar vinden.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 19:04:

[...]

Jouw foto's vind ik niet echt voorbeelden hoe er uit te zien voor TO. Maar oke , dat is persoonlijk.Smaken verschillen ik vind het hun staan en erg mooi.
quote:RegretteRien schreef op 18 februari 2017 @ 19:08:

[...]

En gelukkig is er nog een veeeeeeel grotere groep vrouwen die vooral geen zier geven om wat de Blondie123tjes van deze wereld van hun haar vinden. Eens!
Heel mooi al die plaatjes Regretterien!

Ik vind Amber Rose mooier en sprekender met dat korte haar, het geeft haar iets speciaals en edgy.
Keep on, keep keepin' on....
quote:RegretteRien schreef op 18 februari 2017 @ 19:08:

[...]

En gelukkig is er nog een veeeeeeel grotere groep vrouwen die vooral geen zier geven om wat de Blondie123tjes van deze wereld van hun haar vinden. van Blondie 123 misschien niet maar misschien wel van 456? Gelukkig geven de meeste mensen er ook geen zier om wat jij vind.
quote:Tea_bee schreef op 18 februari 2017 @ 19:10:

Heel mooi al die plaatjes Regretterien!

Ik vind Amber Rose mooier en sprekender met dat korte haar, het geeft haar iets speciaals en edgy.ik vind Amber Rosè bloed mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven