Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 20:03:

(ik las de quote en misschien moet ik zelf ook maar op tijd naar bed )
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 18 februari 2017 @ 20:01:

[...]

lief

Ik verander in een snauwend kreng Ik ga in de negeer modus voor de buitenwereld, Lekker empathisch voor de mensen die me zo helpen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:SaveAngie schreef op 18 februari 2017 @ 19:57:

Ik heb hele foute kaasflippies
quote:BridgetteDubois schreef op 18 februari 2017 @ 20:18:

[...]

En je ontlokt me een bulderlach!
quote:doornroosje9 schreef op 17 februari 2017 @ 23:41:

[...]

Hè, je was opeens verdwenen! Ik las net jouw topic. Wat ongelooflijk rot.

Ja, de verhuizing terug naar Nederland was na twee jaar toch wel heftig. De dingen zijn ook niet helemaal gegaan zoals ik graag had gewild. Op werk bleek er opeens geen werk voor mij te zijn en dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat me gemeld is dat mijn jaarcontract - anders dan men beloofd had - niet verlengd gaat worden. (Dat is dus de baan waar ik twee andere banen voor afgezegd heb en mijn baan in het buitenland met een vast contract voor opgezegd heb.)

En er zijn wat spanningen met vriendin omdat zij wel en ik geen tweede kind wil.

En nu dus dat afschuwelijke nieuws van mijn beste vriend. Ik heb het wel even gehad, nu.
IMHO
Oudblond!
IMHO
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2017 @ 23:44:

[...]

Oh fuck.

Sorrie voor mijn al te blije bericht.

Ik ga even lezen.Nee, geeft niet. Vind het ook wel echt leuk om jullie weer te zien!
IMHO
quote:-Kittens- schreef op 17 februari 2017 @ 23:28:

Oh, ik lees net je topic...

Een dikke knuffel voor jou

Wat een kutnieuws zeg.Thanks!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 februari 2017 @ 20:28:

Oudblond! Ach lieve GG. 't Zit allemaal niet mee. Voel je je wel weer thuis in NL?
quote:linjmh schreef op 18 februari 2017 @ 00:00:

[...]

Ik heb me af en aan afgevraagd of je een andere Nick had (vrouwe Jagersma als onbekende bekende bijvoorbeeld ) en dat ik t gemist had.

De reden dat je terug bent is niet leuk Ik zeg het nu alvast. Als ik ooit van Nick verander, dan wordt het "The Easy Bacon".
IMHO
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 20:30:

[...]

Ach lieve GG. 't Zit allemaal niet mee. Voel je je wel weer thuis in NL?

Ja. Als ik niet naar de politieke peilingen kijk en eraan denk dat ik over een paar maanden onder premier Wilders zou kunnen leven.

Verder is het echt een hele goede beslissing geweest. De terroristische dreiging ging op onze zenuwen werken, dochtertje is enorm opgeleefd (ik kan anekdotisch bevestigen dat kinderen gelukkiger zijn in Nederland). En ik ben dichter bij beste vriend. Dat vond ik al heel fijn en nu natuurlijk helemaal.
IMHO
GG heb je al sollicitaties lopen? Willen jullie in NL blijven? Gaat dochter goed?

Mosterd.
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 20:35:

GG heb je al sollicitaties lopen? Willen jullie in NL blijven? Gaat dochter goed?Nog niet concreet. Na afgelopen zomer ben ik een beetje sollicitatiemoe en mijn contract loopt nog tot 31 oktober. Misschien is het CV-technisch beter om even te blijven zitten waar ik zit. Het is een hele grote organisatie, dus ik zit ook een beetje binnen de organisatie te kijken of ik kan doorschuiven.
IMHO
Gg, wat stom, die situatie op je werk. Maar je hebt gelijk: hele grote organisatie waar regelmatig vacatures zijn. Dus wie weet is er voor 31 okt wel iets anders leuks. En anders zijn er nog een heel stel soortgelijke organisaties. Wat fijn dat je dochter zo is opgebloeid.
Man is thuis en moest heel hard lachen om mijn dubbele bubbel wens. Badje loopt en die lieverd is ook nog het bed aan het verversen. Ik heb Klaas Vaak ingehuurd voor iedereen *dat hij gvd zijn werk doet*

quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 20:23:

[...]

En je ontlokt me een bulderlach!Zie je, langzaam aan ga je me weer leuk vinden.
quote:SaveAngie schreef op 18 februari 2017 @ 11:19:

Weleens een eekhoorn en een duif ruzie zien maken? Nu live, op mijn schutting.

Wat komisch!

Wel een eekhoorn en een ekster in de boom ruzie zien maken. Heb er toen een filmpje van gemaakt.
Bubbel ze blondie

Grimble, fijn je weer te zien als is de reden dat niet. Dikke voor jou.
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 februari 2017 @ 20:27:

[...]

Ja, de verhuizing terug naar Nederland was na twee jaar toch wel heftig. De dingen zijn ook niet helemaal gegaan zoals ik graag had gewild. Op werk bleek er opeens geen werk voor mij te zijn en dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat me gemeld is dat mijn jaarcontract - anders dan men beloofd had - niet verlengd gaat worden. (Dat is dus de baan waar ik twee andere banen voor afgezegd heb en mijn baan in het buitenland met een vast contract voor opgezegd heb.)

En er zijn wat spanningen met vriendin omdat zij wel en ik geen tweede kind wil.

En nu dus dat afschuwelijke nieuws van mijn beste vriend. Ik heb het wel even gehad, nu.O wow, dat is veel!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Elfje112 schreef op 18 februari 2017 @ 21:19:

Grimble, fijn je weer te zien als is de reden dat niet. Dikke voor jou.

Thanks! En inderdaad ook wel echt tof om jullie allemaal weer te spreken.

Genietze, Oudblond!

@Doornroosje: zonder dramatisch te willen klinken - teveel!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 februari 2017 @ 21:31:

[...]

Thanks! En inderdaad ook wel echt tof om jullie allemaal weer te spreken.

Genietze, Oudblond!

@Doornroosje: zonder dramatisch te willen klinken - teveel!Ja zeg, dat kan ik geloven! Ik hoop dat het snel iets minder wordt, want dit lijkt me bijna niet te doen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 18 februari 2017 @ 21:40:

[...]

Ja zeg, dat kan ik geloven! Ik hoop dat het snel iets minder wordt, want dit lijkt me bijna niet te doen.Dat lijkt mij ook.
Er ligt ineens weer sneeuw

Alle sneeuw was weggesmolten de afgelopen week dus alles was weer groen en nu ineens is alles weer wit. En dat in een paar uur tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven