Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

GG, veel sterkte, het is een moeilijke periode, bah.

Filee, hier ligt geen sneeuw!

Vanochtend wilde ik een sollicitatiebrief gaan schrijven voor een superleuke baan, iets wat me op het lijf geschreven is, heel goed past bij mijn ervaring en kennis en wensen. Doet de website het niet

Hopelijk doet ie het later vandaag wel weer, al heb ik gelukkig nog even de tijd voor de reactietermijn verstreken is.

Fijne dag allemaal, ondanks pijn, ondanks verdriet, ondanks zorgen over werk of studie.
Alle reacties Link kopieren
Succes met de sollicitatie, Renaissance (toeval: ik lees nu al een tijdje regelmatig boeken waarin de Renaissance een belangrijke rol speelt).

Misschien heb je al een team sollicitatie van familie en vrienden, maar zo niet wil best eens naar je brief kijken. Als afdelingshoofd heb ik immers sollicitaties moeten beoordelen in onze branche.
IMHO
Succes Ren, met de brief!

Grimble, dat is lief aangeboden!

Goedemorgen iedereen!
Ha GG

Dank je voor het aanbod, het kan maar zo dat ik het aanneem.

De Renaissance is interessant, ik hou van de schilderkunst uit die tijd. Ga binnenkort naar een gave tentoonstelling in Enschede.
Dank je Elfje.

Fijne dag, ik ga even aan de slag met mijn camera. Kijken of ik vanaf mijn balkon vogels kan fotograferen.

Als de eksters hun nest bouwen is er altijd strijd met kouwen die dat willen verhinderen.
Grrrr laat naar bed en dan nog niet kunnen uitslapen
He GG welkom terug al is het allemaal niet zo leuk zo te lezen.
quote:dolfje schreef op 19 februari 2017 @ 08:42:

Grrrr laat naar bed en dan nog niet kunnen uitslapen

Was het wel gezellig Dolfje? Kan je rustig doen vandaag?

Goedemorgen trouwens!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja het was ondanks rustig gezellig. En ja vandaag een dagje niks, dat moet ook wel want morgen weer werken en wil morgen beetje proberen te sporten.
We hadden een doorslaperT
When they go low, we go high. (M.Obama)
Kan je dan niet beter vandaag een beetje sporten en morgen alleen werken? Of helpt het sporten je om werk 'aan de kant' te krijgen?
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 09:22:

We hadden een doorslaperT

Vreemde ogen en strenge stem en zo!
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 09:22:

[...]

Vreemde ogen en strenge stem en zo!Of Blond elke avond even langs kan komen?
Hoe was jouw nacht Blond?
Goeiemorgen stammers.

Wat lekker Angie, de vreemde ogen en strenge stem van Blond hebben dus geholpen!

Blondje hoe was jouw nacht?
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 09:22:

Kan je dan niet beter vandaag een beetje sporten en morgen alleen werken? Of helpt het sporten je om werk 'aan de kant' te krijgen?

Ja,en sporten vandaag gaat echt niet lukken.

En ik sport niet heel fanatiek, beetje lopen en crosstrainen op een rustig tempo.
Ik heb zowaar een sportschool met kinderopvang gevonden. Morgen gaan we kennismaken. Hoop dat het klikt.
Na mijn bad een paar uurtjes geslapen. Vanaf 2 uur gespookt en rond 4 uur extra pijnstilling genomen en toch nog 2 uurtjes geslapen. Beter dan de nacht ervoor denk ik maar. Man is alweer werken maar is vroeg op de middag thuis en dan gaat hij met me naar het zwembad. Even rustig bewegen en even het huis uit. Zin in!
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 09:27:

Ik heb zowaar een sportschool met kinderopvang gevonden. Morgen gaan we kennismaken. Hoop dat het klikt.Vriendin heeft dat ook en het bevalt super! Mannetje wordt in juli 4 en dringt bij zijn moeder aan om gaan te sporten omdat hij het daar zo fijn vindt!
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 09:28:

Na mijn bad een paar uurtjes geslapen. Vanaf 2 uur gespookt en rond 4 uur extra pijnstilling genomen en toch nog 2 uurtjes geslapen. Beter dan de nacht ervoor denk ik maar. Man is alweer werken maar is vroeg op de middag thuis en dan gaat hij even met me naar het zwembad. Even rustig bewegen en even het huis uit. Zin in!Klinkt ontzettend vermoeiend, hopelijk krijg je wat ontspanning in het zwembad.
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 09:23:

[...]

Of Blond elke avond even langs kan komen? Goed plan, kom ik iets vroeger... *diner voor de komende tijd in the pocket*
Ik vind sporten in de sportschool niet leuk en ik ben eindelijk zo ver dat ik het toe durf te geven. Wandelen daarentegen vind ik heerlijk heb ik ontdekt. Ik houd het dus wel bij dagelijks een uurtje wandelen. En 1 x per week 2 uurtjes.

Vanmiddag hebben we verjaardag van mijn neefje, die wordt 13 en is een echte puber. Inclusief de overslaande stem
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 09:29:

[...]

Vriendin heeft dat ook en het bevalt super! Mannetje wordt in juli 4 en dringt bij zijn moeder aan om gaan te sporten omdat hij het daar zo fijn vindt!

Ha, dat is nog eens een stok achter de deur

Man is hier zo onregelmatig wel of niet thuis dat ik er geen vast clubje op na kan houden.

Dit zou echt ideaal zijn voor ons beiden. Man kan dan ook overdag sporten als hij thuis is en ik werk.
Fijn dat je toch wat hebt kunnen slapen Blond. Ik hoop dat het zwemmen je vanmiddag wat verlichting geeft.
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 09:31:

[...]

Goed plan, kom ik iets vroeger... *diner voor de komende tijd in the pocket*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven