Wanneer terug contacteren?

20-02-2017 14:52 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ging vrijdag uitsluitsel krijgen ivm de aankoop van een woning.

Ik heb deze persoon toen zelf gecontacteerd (aangezien ik geen reactie kreeg).

Zij beloofde (na een vergadering in de voormiddag vandaag) dat ik "prior" (na het plegen van andere telefoons) op haar agenda ging staan.

Voor zo ver ik weet werkt zij tot +-16u15 à 16u30.

Wanneer kan ik haar terug contacteren, wat is redelijk?
Ik zou wachten, je kunt ook teveel pushen (gezien je vorige topic)

Ik zou het heel irritant vinden als jij weer belt.
Serieus, alweer een topic hierover? En dit kun je niet even aan een vriendin/buur/familielid/je collega's vragen als je het zelf lastig vindt?
quote:gizzmo-returns schreef op 20 februari 2017 @ 14:59:

Ik zou wachten, je kunt ook teveel pushen (gezien je vorige topic)

Ik zou het heel irritant vinden als jij weer belt.

Dat snap ik (van het wachten)

Ik heb autisme en ik heb graag duidelijkheid!

Die vrouw weet dat...
Goh.

Is ze van de bank? Gaat het om je financiering?
quote:pamelacourson schreef op 20 februari 2017 @ 15:01:

Serieus, alweer een topic hierover? En dit kun je niet even aan een vriendin/buur/familielid/je collega's vragen als je het zelf lastig vindt?Ik durf wel bellen, het probleem is dat die vrouw mij altijd beloofd om mij te reageren en ze doet het niet.
Als zij dat weet kun je er toch juist op vertrouwen dat het goed komt?
quote:bashful schreef op 20 februari 2017 @ 15:01:

[...]

Dat snap ik (van het wachten)

Ik heb autisme en ik heb graag duidelijkheid!

Die vrouw weet dat...Dan spreek je jezelf streng toe en wacht vandaag af. Belt ze niet , dan bel jij morgen om 8.30 zelf.
Andere formulering:

Hoe lang wacht ik best om haar te contacteren (hoeveel geduld kan ik nog oefenen)
quote:bashful schreef op 20 februari 2017 @ 15:02:

[...]

Ik durf wel bellen, het probleem is dat die vrouw mij altijd beloofd om mij te reageren en ze doet het niet.Ja, ik snap wat het probleem is. Ik snap alleen niet dat je er weer een topic over opent in plaats van deze vraag aan een bekende te stellen of zelf na te denken.
quote:bashful schreef op 20 februari 2017 @ 15:02:

[...]

Ik durf wel bellen, het probleem is dat die vrouw mij altijd beloofd om mij te reageren en ze doet het niet.Maar vrijdag had het geen zin voor haar om jou te bellen, want ze wist nog niets van de bank. Ik denk dat zij net zo op nieuws van de bank zit te wachten als jij op nieuws van haar. En haar bellen heeft dan geen zin, daar gaat de bank niet sneller door werken.
Nu nog niet. Morgenvroeg als ze niet belt. Of het moet om de financiering gaan en je hebt haast dan bellen om 16.25.uur.
quote:Marana_ schreef op 20 februari 2017 @ 15:04:

[...]

Maar vrijdag had het geen zin voor haar om jou te bellen, want ze wist nog niets van de bank. Ik denk dat zij net zo op nieuws van de bank zit te wachten als jij op nieuws van haar. En haar bellen heeft dan geen zin, daar gaat de bank niet sneller door werken.Aha, dan zou ik zeker wachten.
quote:pamelacourson schreef op 20 februari 2017 @ 15:04:

[...]

Ja, ik snap wat het probleem is. Ik snap alleen niet dat je er weer een topic over opent in plaats van deze vraag aan een bekende te stellen of zelf na te denken.Ah, ok, ik had je verkeerd begrepen.
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 februari 2017 @ 15:02:

Goh.

Is ze van de bank? Gaat het om je financiering?niet van belang in dit topic
quote:bashful schreef op 20 februari 2017 @ 15:06:

[...]

niet van belang in dit topiczij is niet van de bank,
Er hangt nogal veel vanaf of ik de woning heb of niet (specifiek voor mijn doelgroep)

Stressbestendigheid is niet m'n sterkste punt.
Dank voor de reacties trouwens.

Ik voel zelf niet goed aan wat 'gewenst' gedrag is, vandaar mijn topic.
Door haar te bellen zal het waarschijnlijk noet sneller gaan, want blijkbaar is zij ook afhankelijk van iemand anders.

Ik vindt dat je haar wel aan mag spreken op de belofte die zij telkens doet om je terug te bellen en dan niet nakomt. Dan moet ze dat ook niet beloven.
quote:Eames6 schreef op 20 februari 2017 @ 15:25:

Door haar te bellen zal het waarschijnlijk noet sneller gaan, want blijkbaar is zij ook afhankelijk van iemand anders.

Ik vindt dat je haar wel aan mag spreken op de belofte die zij telkens doet om je terug te bellen en dan niet nakomt. Dan moet ze dat ook niet beloven.Je hebt zeker een punt.
quote:bashful schreef op 20 februari 2017 @ 15:28:

[...]

Je hebt zeker een punt.

Twee zelfs
quote:bashful schreef op 20 februari 2017 @ 15:06:

[...]

niet van belang in dit topic

Eh wel.

Het is wel van belang wat je van haar wil.

Maar ik heb het al gelezen.
quote:bashful schreef op 20 februari 2017 @ 15:10:

Er hangt nogal veel vanaf of ik de woning heb of niet (specifiek voor mijn doelgroep)

Stressbestendigheid is niet m'n sterkste punt.

Dan zou ik wat minder drammen.

Of het gaat niet sneller dan nu of je irriteert haar en dan kan je nog langer wachten of pis je naast de pot.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven