Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam, hij noemt het alfabet niet op hoor. Als hij de M ziet zegt hij dat het de Max is. De s is de Sam, maar dat de s ook van vriendje Seth is, vindt hij weer raar.

Heb je nog veel last van jeuk?
Oh, Mal natuurlijk gefeliciteerd met je nominatie! Dat is ook al heel leuk toch?
Bam, gaat niet lekker nee, ik ga mijn maag maar in de kliko gooien bij jouw lever

Mal, deze keer ga je winnen, ik voel het

Vloeibare Rennie, bedankt voor de tip! Ik nam gewoon altijd Rennie pillen tijdens zwangerschap van Ciara.

O ja, ben boos op de belastingdienst. Kinderopvangtoeslag is er nog niet, normaal altijd de 20ste. Sukkels. We bellen u binnen drie werkdagen terug.
Mijne zingt het alfabet
Oke, de jouwe wint!

*gaat gauw met Max het alfabetliedje oefenen*
quote:Star schreef op 21 januari 2009 @ 13:31:

Mal, deze keer ga je winnen, ik voel het

Vloeibare Rennie, bedankt voor de tip! Ik nam gewoon altijd Rennie pillen tijdens zwangerschap van Ciara.

Die uit het flesje werkt veel sneller. Het smaakt wel wat vies maar het helpt heel goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dit liedje Mamax, Nederlandse versie is er ook

http://nl.youtube.com/watch?v=5XEN4vtH4Ic

Vieze smaak heb ik toch de hele dag al Mal, dus maakt niet uit.
Hallo lieve meisjes, even heel kort dank voor alle smsen en SUZE VAN HARTE, het enige goede nieuws van de week, ik ben trots op je, super!
O, ik heb weer mail gehad van Hugo B, dat het shirt daar ligt, en dat hij wil gaan voor de 2500 euro. Dat zou wel te gek zijn!

Best wel raar soms om email te krijgen van iemand die je dan weer op tv ziet 's avonds.
Hey Jinny! Ben je even thuis of mocht je S met je meenemen?
Lever in de kliko Bam, kon het maar he. Wat zit het je ongelooflijk tegen meis, wat een gezeik. Hopelijk geen infectie dit keer. Pfff, ik kan me voorstellen dat je er even niet over wilt nadenken. Hoe is het met de verveling? Heb je een beetje afleiding (afgezien van de prik-, bloeddruk-, pillen-, boterhammen-, koffie en thee- en doktersrondes)?

Arme arme Simon, o gets, dat gemier met een infuus, vreselijk. Hopelijk slaat het heel snel aan, de ab.
quote:bambino schreef op 21 januari 2009 @ 13:22:

Ik ben nu bezig met Juul zijn traktatie. Heb ik in elk geval wat te doen.. Van de week slingers enzo op internet gezocht en zijn kado ( al ben ik nog zo ziek, sommige dingen geef je gewoon niet uit handen, haha), dus dat is allemaal geregeld, dat hoeft alleen nog maar bezorgd te worden.

Ik was ook al verbaasd dat ik een verjaarskaartje kreeg van jullie! wel een hele leuke trouwens, dat wel!
quote:Jinny schreef op 21 januari 2009 @ 13:42:

Hallo lieve meisjes, even heel kort dank voor alle smsen en SUZE VAN HARTE, het enige goede nieuws van de week, ik ben trots op je, super!Heel veel sterkte voor jullie viertjes. Ik hoop dat de AB snel aanslaat en Simon weer naar huis mag, wat zullen jullie bezorgd zijn. (f) (f) (f)
Middag!

Even kort:

Arme Simon!!! Vreselijk. Sterkte daar Jin.

Mamax, tuurlijk mag Max langer in de kleuterklas. Zeg ik

Hij is 1: pas 5 en

2: te vroeg geboren dus dat telt ook nog mee.

Maar ik dacht dat je juist wilde dat hij met 5 door gaat?

Kokos, natuurlijk denk ik aan een oppas aan huis, ha ha. Maar waar haal je die zo snel vandaan voor overdag? Ik heb nu wel iemand die geïnteresseerd is, dus die ga ik straks even bellen.

Zo, ochtend 2 zit er op. Ik ben gevloerd! Wat erg! Best een druk groepje op woensdag. Daarnaast ben ik de griep nog niet helemaal te boven, wat ook niet mee werkt. Ik ben zo slaapmoe. Slaap ook 's nachts niet zo okee, ik slaap wel maar rust niet uit. Flut.

Bam, je bent er bij hoor dinsdag! Daar zetten we alle pijlen op. Fijn dat je in ieder geval hier weer bent.

Broodje appel/kaneel Star: vergeet het maar. Kaneel staat ook op het Verboden Lijstje tegenwoordig toch?

Nou, ik at gewoon nog heerlijk met veel smaak m'n appeltaartjes. En heb 2 hele fijne kinderen.

Juud, ik uitslapen??? I Wish! Neeeee, helaas. Ik was dus hard aan het werk

Oei oei Hel, rammelende stokjes. Wat ga je daar aan doen? Dopjes in je oren?

Compu, hoe gaat het met jouw stokjes?

Mal, hoe gaat het vandaag met je neefje?
Niet leuk hier. Ventje is echt heel ziek. Toch het vermoeden van een klaplong, zware bronchitis, pseudo krupp en een longontsteking er overheen. Akelig hoor, en allemaal hele hartverscheurende onderzoeken.

En dan lig ik ook nog met een mevrouw op de kamer die overal doorheen slaapt ´s nachts en haar kind dus niet, die huilt telkend als ie zijn speen kwijt is en zo, en ik maar voor dat kind zorgen, en aan die grote Turkse mevrouw schudden met hoofddoek, zie je me gaan ´s nachts? Ik dacht, jee die Jinny, die maakt nog eens wat mee....
Star, had ik jou een kaart gestuurd voor je zwangerschap? ben ook echt een zeef

Ik geloof het wel toch?
Ja kaneel Amaal, dan moet je een kilootje of wat nemen voor het verboden is volgens mij. Ik eet het dus nog gewoon. Stom gedoe,

Arme Amaal, helemaal van de leg door werk
Ja kaartje heb ik gehad hoor, had ik hier nog geschreven ook

Ach Jinny toch, kan er ook nog wel bij, kind van ander zoet houden

Hoe is het met Oudste? Heeft hij het een beetje door?
quote:amalia schreef op 21 januari 2009 @ 13:56:

Mamax, tuurlijk mag Max langer in de kleuterklas. Zeg ik

Hij is 1: pas 5 en

2: te vroeg geboren dus dat telt ook nog mee.

Maar ik dacht dat je juist wilde dat hij met 5 door gaat?

Nee, ik wil dat ze naar hem kijken. Of hij er aan toe is. En niet dat ze zeggen hij is van november, dus mag niet/wel door. Dat hij te vroeg geboren is wil ik voorlopig helemaal niet vermelden. Anders wordt straks alles wat niet zo lekker gaat daarop geschoven.
Jinny, dat is niet niks voor zo'n klein mannetje. Staat het andere kindje niet toevallig op het punt van naar huis gaan? Is toch ook wat, heb je niet een ziek kind, maar twee te verzorgen!
Ben je dat dan niet tot op zekere hoogte verplicht te melden Mamax? Dat soort dingen hoort school toch te weten?
Oudste hebben we gezegd dat mamma en jongste aan het logeren zijn. Hij komt elke dag eind van de middag naar ons en dan speel ik met oudste en gaan we in de lift heen en weer en zo, dat vindt ie leuk. Ik doe heel vrolijk tegen hem.

Bam, beterschap hoor, al een Clooney gehad?
Ik weet het niet. Hij is door de kinderarts 'genezen' verklaard, hoeft door haar niet meer gezien te worden omdat hij z'n achterstand heeft ingehaald. CB en zometeen schoolarts weten het wel. Ik neem aan dat ik het moet melden als het gevolgen heeft, maar daar ziet het nu niet naar uit. Misschien dat Juud, Bridge of Amalia dat weten?
Jin, dat zal niet altijd even makkelijk zijn!
Hallo!

Jin: jemig wat een gekloot met arme jongste. Sneu. Hopelijk knapt hij goed op door AB, hoeft hij niet meer teveel geprikt te worden en kunnen jullie gewoon snel lekker naar huis!

Bam: klinkt ook allemaal heel erg bij jullie. Getver wat een gedoe zeg. Hopelijk gaat drain niet verder irriteren, kan gal er snel uit en doet lever snel normaal...

Wat betreft scholen: ik kan me haast niet voorstellen dat er scholen zijn die nog stug kijken naar datum waarop kind geboren is, naar mijn idee wordt er al erg veel gewoon naar het kind gekeken. ik zou zijn vroeggeboorte ook gewoon noemen. Het heeft toch geen gevolgen? Maar goed ik ben ook erg naief misschien. Ik ga er echt vanuit dat alle leerkrachten echt het beste met de kinderen voor hebben. En als dat niet zo is, moet je op die school niet zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven