is hij verliefd of niet??????

21-01-2009 13:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer een jaar geleden heb ik een hele leuke britt ontmoet. We spreken elkaar via msn en zien elkaar een aantal keer per jaar. Door dit contact ben ik eigenlijk heel erg verliefd geworden op deze man. Elke dag zweeft ie wel een keer door mijn gedachte heen. Ik heb alleen een probleem, ik weet niet of het wederzijds is. Hij noemt we wel altijd sweetheart, sweety, darling en ga zo maar door. Als we samen zijn is het altijd super gezellig en we vullen elkaar goed aan en komt ie altijd dicht tegen me aan staan of zitten. Ook zoent ie me elke keer als ik hem weer zie. Nou snap ik dat dit normaal is als je elkaar een lange tijd niet hebt gezien en weer afscheid neemt maar is het ook normaal dat je dit elke dag doet als je elkaar een aantal dagen ziet. Nou is mijn vraag in hoeverre is een britt serieus in zijn "versieracties" of gaan britten altijd zo met vrouwen om. hoe kom ik erachter of hij mij net zo leuk vind als hij mij zonder onze vriendschap op het spel te zetten?

Ik zou graag met hem verder willen ondanks de afstand groot is. Hebben jullie tips voor mij.
quote:travel24 schreef op 21 januari 2009 @ 13:43:

Een hele leuke britt Een leuke Britt, of een leuke brit?
Zou niks durven zeggen over het feit of hij al dan niet verliefd op je is, het kan ook een hechte vriendschap zijn. Ik denk dat de enige manier om erachter te komen wat hij voelt is het gewoon vragen, niet eromheen draaien. Eerlijk aangeven dat je meer gevoelens voor hem hebt gekregen voor hem en meer met hem zou willen dan alleen vriendschap en graag wil weten hoe hij erin staat. Als je het niet probeert,weet je zeker dat er niks gebeurt! Laat je even weten hoe het afloopt? Succes!
quote:travel24 schreef op 21 januari 2009 @ 13:43:

Ik zou graag met hem verder willen ondanks de afstand groot is. wat schattig!!
Eigenlijk weet ik van binnen ook best wel dat ik het aan hem moet vragen. Ik word nu ook gek van dit gevoel, maar ik ben echt bang dat onze vriendschap er kapot van gaat mocht het niet wederzijds zijn. Ik wil hem sowieso niet kwijt. Hij komt in April weer naar NL dus tot die tijd heb ik in ieder geval de tijd om te bedenken hoe ik dit het beste aan kan pakken. Als het om mannen gaat ben ik namelijk best verlegen. Ik heb namelijk nog nooit een eerste stap gezet.
Denk dat er maar 1 is die je kan vertellen of je gevoelens wederzijds zijn.

Vraag het niet aan ons, maar aan hem.
Inderdaad doen wat return_of_kreng zegt.

Mijn ervaring met Britten is dat ze vrij gesloten zijn (behalve als ze dronken zijn...).

Aan de andere kant heb ik een vriendschap met een Schot die ik ook een paar keer per jaar zie, en die gast is echt dol op knuffelen . Maar meer dan vriendschap zal het niet worden.

Succes in ieder geval!
Wat betreft het namen geven, sweatheart, darling, lovely etc., dat gebeurt hier in Engeland best wel snel, zeker bij (gewoon) goeie vrienden. Ook het personeel in de pub spreekt al snel aan met 'what can i do for you love'.

Misschien heeft het bij hem wel een diepere betekenis, maar ik heb best een aantal mannelijk vrienden die mij met honey/lovely/gorgeous aanspreken maar mij gewoon als platonische vriendin zien.

Natuurolijk hoop ik voor je dat ie meer voor je voel datn gewoon vriendschap :-)
Het is mijn niet duidelijk: je hebt het over zoenen als jullie elkaar zien? Maar is dat een kusje op de mond of uitgebreid gerollebol in de hooiberg?

Het klinkt nog niet als een (beginnende) relatie in mijn oren, maar ik ben het met de voorgaande schrijfsters eens: vraag het aan hem.

Makkelijker getypt dan gedaan natuurlijk haha
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Bedankt voor jullie reacties. Ik moet mijn verlegenheid aan de kant gooien en in April mijn stoute schoenen aan gaan trekken en het aan hem vragen of in ieder geval duidelijk maken dat ik meer van hem wil dan alleen vriendschap. Ik weet dat dit de enige oplossing is om duidelijkheid te krijgen, alhoewel ik dit hartstikke eng ga vind want ik ben bang om onze vriendschap hierdoor te verliezen. Maar stel je voor dat hij dit ook voelt dan krijg ik er zeker iets heel moois voor terug.
Kan het zijn dat deze meneer van de herenliefde is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven