ticketprijzen Azië
woensdag 21 januari 2009 om 14:42
woensdag 21 januari 2009 om 14:45
Probeer eens te zoeken op een grotere bestemming, bijvoorbeeld Jakarta of naar Bali, en dan met een lowcost vliegtuigmaatschappij daar vandaan naar Manado/Flores en weer terug naar Jakarta c.q. Bali.
Als ik wist wat de prijzen zouden gaan doen de komende tijd, dan had ik nu wel gaan beleggen...
Als ik wist wat de prijzen zouden gaan doen de komende tijd, dan had ik nu wel gaan beleggen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 21 januari 2009 om 15:11

woensdag 21 januari 2009 om 16:10
Ik heb geboekt eind september vanaf London naar Kuala Lumpur en wij waren met z'n 2en 674 pond kwijt (dus ongeveer hetzelfde in euro's) vanaf daar kan je erg goedkoop naar indonesie vliegen. Voor minder dan dit heb je de tickets echt niet denk ik! Wij vliegen met Air Asia vanaf London. De tickets naar London kosten trouwens 58 euro pp retour
woensdag 21 januari 2009 om 16:19
Jeetje, dat is het extra ritje dan echt wel waard!!
Kan natuurlijk ook gewoon met easy jet r. London...
Ga maar weer eens puzzelen!
Wat een trip eigenlijk.
Wij willen nl naar een vriendin op Bunaken, dat is nogeens va Manado een paar uur reizen, oa met de boot. Dus het liefst vermijd ik zoveel mogelijk "extra' reizen. KUL-MAN of SIN-MAN ed is ook alweer 4,5 uur vliegen, en kan meestal pas de volgende dag nl.
Kan natuurlijk ook gewoon met easy jet r. London...
Ga maar weer eens puzzelen!
Wat een trip eigenlijk.
Wij willen nl naar een vriendin op Bunaken, dat is nogeens va Manado een paar uur reizen, oa met de boot. Dus het liefst vermijd ik zoveel mogelijk "extra' reizen. KUL-MAN of SIN-MAN ed is ook alweer 4,5 uur vliegen, en kan meestal pas de volgende dag nl.
Computer says nooooo
woensdag 21 januari 2009 om 16:40
Summer ik heb geboekt op www.airasia.com
Je kan ook met ryan air vliegen naar London maar Airberlin vliegt op stanted en daar vertrekt ook het vliegtuig naar Kuala Lumpur.
Tja allemaal erg vervelend om eerst naar London te vliegen en dan naar Azie. Maar ik vlieg niet voor 400 inclusief naar Azie vanaf Nederland, Duitsand of Belgie, dus je moet er wat voor over hebben haha.
Je kan ook met ryan air vliegen naar London maar Airberlin vliegt op stanted en daar vertrekt ook het vliegtuig naar Kuala Lumpur.
Tja allemaal erg vervelend om eerst naar London te vliegen en dan naar Azie. Maar ik vlieg niet voor 400 inclusief naar Azie vanaf Nederland, Duitsand of Belgie, dus je moet er wat voor over hebben haha.
woensdag 21 januari 2009 om 16:43
woensdag 21 januari 2009 om 17:32
Ik heb vorig jaar geboekt en toen vloog ik in febr op Jakarta heen en begin september vanaf Denpasar terug, en dat was 1070. Goedkoper kon ik echt niet vinden, althans met slechts 1 overstap (Hong Kong). Vliegen binnen Indonesie kan soms ook nog wel aantikken hoor, als ik vanaf Yogya (centraal Java) naar Manado wilde vliegen, was het 300 euro..
(met de duurste maatschappij, maar even een indruk). Suc6!
En ik sta open voor goedkope Bangkok-tips!

En ik sta open voor goedkope Bangkok-tips!
donderdag 22 januari 2009 om 14:40
@El-lebel: is dat niet ook omdat je langer dan 3mnd. op reis bent geweest? Vlgns mij zijn dan de tickets ook duurder.
@Sharry: ziet er goed uit.. enige vrees die ik heb: hoe is China air??? Ik lees daar echt vreselijk negatieve dingen over..
SLecht tostel, rotservice, chagrijnig personeel, vies eten ... ga-zo-maar-door.. wat waren jouw ervaringen??
Ik ga weer twijfelen .. As ik nu op vliegfabriek.nl kijk, heb ik een ticket heen naar Manado (kleine overstap - weinig wachten op SIN) en terug va Den Pasar voor "maar" 1050.. maar dat is dus weinig wachten, en met Singapore Air!!
Met Merpati (al eens eerder mee gevolgen, was prima voor korte binn. vlucht) van Manado naar DPS voor iets van 100 USD.
We hebben maar 3 weken te besteden nl, als daar 2 dagen Heathrow af gaan, vind ik dat wel erg zonde... Ga ik liever varanen kijken op Flores, hahaha
@Sharry: ziet er goed uit.. enige vrees die ik heb: hoe is China air??? Ik lees daar echt vreselijk negatieve dingen over..
SLecht tostel, rotservice, chagrijnig personeel, vies eten ... ga-zo-maar-door.. wat waren jouw ervaringen??
Ik ga weer twijfelen .. As ik nu op vliegfabriek.nl kijk, heb ik een ticket heen naar Manado (kleine overstap - weinig wachten op SIN) en terug va Den Pasar voor "maar" 1050.. maar dat is dus weinig wachten, en met Singapore Air!!
Met Merpati (al eens eerder mee gevolgen, was prima voor korte binn. vlucht) van Manado naar DPS voor iets van 100 USD.
We hebben maar 3 weken te besteden nl, als daar 2 dagen Heathrow af gaan, vind ik dat wel erg zonde... Ga ik liever varanen kijken op Flores, hahaha
Computer says nooooo
donderdag 22 januari 2009 om 14:43
@El-lebel: heb je hier iets aan:
http://www.bmair.nl/Vlieg...kets-Thailand-Bangkok.htm
http://www.vliegfabriek.nl/vliegtickets/azie/thailand/
http://www.bmair.nl/Vlieg...kets-Thailand-Bangkok.htm
http://www.vliegfabriek.nl/vliegtickets/azie/thailand/
Computer says nooooo
donderdag 22 januari 2009 om 14:53
donderdag 22 januari 2009 om 15:06

donderdag 22 januari 2009 om 15:26
quote:summer73 schreef op 21 januari 2009 @ 16:19:
Wij zijn ook vanaf Manado naar Bunaken gegaan: nog geen uur met de boot!
Leuk dat je naar Bunaken gaat, ga je er snorkelen of duiken?
Wij zijn ook vanaf Manado naar Bunaken gegaan: nog geen uur met de boot!
Leuk dat je naar Bunaken gaat, ga je er snorkelen of duiken?
donderdag 22 januari 2009 om 15:52
Sharry: bedankt!!
Nogeens gekeken, het zijn inderdaad supertickets als je naar KL moet zeg. Superprijs.
Hebben nog wel plek, echter als ik alles bij elkaar ga optellen => vlucht AMS-STD, vlucht KL-MAN EN eten aan boord, extra bagage *duikuitrusting, vind mezelf al stoer dat ik op 20 kg uit kom, mijn vest weegt al bijna 10 kg!!*)..
Kom ik op in totaal toch weer meer uit als dat we met Singapore air gaan. Vrees bijna dat niet veel anders op zit.
Maar iig bedankt!
Nogeens gekeken, het zijn inderdaad supertickets als je naar KL moet zeg. Superprijs.
Hebben nog wel plek, echter als ik alles bij elkaar ga optellen => vlucht AMS-STD, vlucht KL-MAN EN eten aan boord, extra bagage *duikuitrusting, vind mezelf al stoer dat ik op 20 kg uit kom, mijn vest weegt al bijna 10 kg!!*)..
Kom ik op in totaal toch weer meer uit als dat we met Singapore air gaan. Vrees bijna dat niet veel anders op zit.
Maar iig bedankt!
Computer says nooooo