Entertainment alle pijlers

UItzending Gemist - NPO PLUS

22-02-2017 13:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij dat ik programma's als Jinek, BinnensteBuiten, DWDD opeens niet meer via Uitzending Gemist kan kijken maar dat zo ongeveer alles verhuisd is naar NPO Plus (waar je voor moet betalen)?

Vaak verhuizen programma's na ongeveer een week van NPO naar NPO PLUS maar sinds gisteren kan ik heel recente programma's niet meer zien.

Heeft iemand meegekregen of er iets veranderd is?
Ja hetzelfde, maar opgelost via instellingen -buitenland (geen idee waarom, maar nu werkt t weer)
O, het is oplosbaar, gelukkig.

Instellingen-buitenland, hoort dat bij 'taal en regio'? Welk buitenland moet je dan instellen?
Er was vanochtend blijkbaar ook een storing. Ondertussen opgelost
Ik ben persoonlijk nogal pissed off van dat gesodemieter met die NPO site.

Ik ben tegen betaling lid van een omroep, die maakt programma's die worden gefinancierd uit dat lidmaatschapsgeld en uit mijn belastinggeld. Ik mag toch veronderstellen dat ik die programma's dan ook mag zien op TV. Om dat te kunnen betaal ik verder ook nog een smak geld aan de kabelaar.

Het is toch van de gekke dat ik nog een keer moet betalen omdat ik toevallig niet thuis was toen het uitgezonden werd?

Sterker nog, mijn omroep maakt zinnige programma's vanuit een maatschhappijkritische gedachte. Die zouden voor iedereen gratis moeten zijn als tegenwicht tegen al die amerikaanse meuk die ons alleen maar in slaap entertaint.

En nu we het er toch over hebben, wat is dat tegenwoordig met die amerikaanse kerkdiensten en entertainmentpredikers op tv? De subsidie voor verstandige programma's van het humanistisch verbond, de ikon en en de moslimomroep is afgeschaft. Maar deze shit mag kennelijk wel op tv.

* Einde rant.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:apiejapie schreef op 22 februari 2017 @ 13:32:

Er was vanochtend blijkbaar ook een storing. Ondertussen opgelostBij mij blijft Jinek alleen via NPO PLUS te zien.
ik had het zelfde.Ze hebben een nieuwe media player.ik heb mijn tijdelijke internet bestanden verwijdert en hij doet het weer gewoon.
O fijn, er is dus een oplossing.

Is het makkelijk uit te leggen hoe ik tijdelijke internetbestanden verwijder?

(wat zijn tijdelijke internetbestanden?)
Heb ik ook met Boer zoekt vrouw. Mooi stom.
je kan ze verwijderen via de instellingen van je browser.als je je browser opstart zitten er rechtbovenaan 3 puntjes boven elkaar en daar staan de instellingen.Denk dat het zo wel gaat lukken succes.
Er was een storing inderdaad, ook dit weekend. Kon ik niet eens Victoria terugkijken.

Kwam ik toen achter via Twitter trouwens, dus daar zou ik nu ook even kijken als ik jou was.
Ooohhh..ik was ook al pissig..
Gelukt!

Hartelijk dank!

(helaas beginnen programma's nu met een reclame, maar ja, je kunt niet alles hebben)
quote:zakdoek schreef op 22 februari 2017 @ 15:21:

Gelukt!

Hartelijk dank!

(helaas beginnen programma's nu met een reclame, maar ja, je kunt niet alles hebben)Fijn gelukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven