Op pakketje post.nl wachten?

22-02-2017 13:54 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kreeg ik een briefje van post.nl dat ze gisteren een pakket voor me wilden bezorgen.

Ik was niet thuis, dus vandaag nieuwe poging.

Het is nu 14 uur en ze zijn er nog niet. Wat te doen?
Mocht je niet thuis zijn ten tijde van de bezorging dan krijg je een briefje met de bus, wordt het pakketje bij de buren afgeleverd, kun je een andere datum/tijd inplannen of komen ze morgen weer. Pas na een X-aantal pogingen (ik geloof 3?) gaat het terug naar de afzender.
Briefje op de deur hangen dat ze het pakketje onder de carport / tuinstoel / auto of in de fietstas of bij de buren achter mogen laten. In het geval dat je niet thuis bent.
Overigens hebben 'ze' geloof ik tot 21.00 uur om te bezorgen, dus nog tijd zat vandaag
Dat hangt er vanaf of je het pakketje erg nodig hebt en of je nog andere plannen hebt. Ze kunnen nog tot 21:00 komen ofzo.
https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... rging.html
Heb je de postnl app? Dan zou je kunnen kijken wat de status van jouw pakket je is en of er mogelijk vertraging is.

Mocht je ze vandaag missen dan is dit de tweede poging en kun je het pakketje morgen na 13.00 uur van een postnl punt afhalen.
staat er geen code op het briefje, die kun je invullen in de track and trace en dan krijg je een tijdvak van 2 uur te zien waarin ze weer komen. https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... rging.html
Hier brengen ze het na 2 pogingen naar een postnl punt, in ons geval de drogist,daar kun je het dan ophalen met het briefje wat Je van de pakket bezorger in de brievenbus krijgt
quote:wilma36 schreef op 22 februari 2017 @ 14:01:

staat er geen code op het briefje, die kun je invullen in de track and trace en dan krijg je een tijdvak van 2 uur te zien waarin ze weer komen. https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... ng.htmlnee, geen code op briefje.
quote:clemance schreef op 22 februari 2017 @ 13:58:

Briefje op de deur hangen dat ze het pakketje onder de carport / tuinstoel / auto of in de fietstas of bij de buren achter mogen laten. In het geval dat je niet thuis bent.

En laat dan ook meteen je deur openstaan.

Dan maak je het inbrekers nog een beetje makkelijker
quote:Dragisa schreef op 22 februari 2017 @ 14:04:

[...]

En laat dan ook meteen je deur openstaan.

Dan maak je het inbrekers nog een beetje makkelijker Zal wel meevallen toch?
Toevallig zit ik ook op een pakketje te wachten. Maar ik wacht al sinds gisteren. Heb een gaskookplaat besteld bij Expert.nl en daar stond binnen 2 werkdagen bezorgd.

Ik wil eigenlijk stofzuigen, maar dan ben ik bang dat ik de bel niet hoor. Morgen dan maar stofzuigen en boodschappen doen
quote:clemance schreef op 22 februari 2017 @ 14:09:

[...]Zal wel meevallen toch?

Ligt echt aan de buurt. Ik woon in een doodlopende straat, hier komt vrijwel nooit iemand 'zomaar' langs.

Bij druk verkeer en een voordeur die goed zichtbaar is vanaf de straat zou ik het dus niet doen.

[...]

Zal wel meevallen toch?

Nou, ik vind het persoonlijk echt niet slim om aan te geven dat je niet thuis bent.

Maar wellicht kan het als je in een durp met 2,5 inwoners woont.

Hier in Amsterdam ga ik echt geen briefje aan m'n raam hangen dat ik er niet ben.

[...]

Zal wel meevallen toch?Eh nee. Niet hier. En dan nemen ze dat pakje ook nog even mee op de weg naar buiten.
quote:miedo schreef op 22 februari 2017 @ 14:03:

[...]

nee, geen code op briefje.https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket- ... en-banner-

Hier kun je invullen wanneer je de bezorger ongeveer kunt verwachten. Is ook een tijdvak van 2 uur
quote:wilma36 schreef op 22 februari 2017 @ 14:28:

[...]

https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket- ... en-banner-

Hier kun je invullen wanneer je de bezorger ongeveer kunt verwachten. Is ook een tijdvak van 2 uur

Handig, dankjewel.

Ze zouden vandaag tussen 13.30 en 15.30 uur langskomen zie ik..
Nou, dan hebben ze nog een uurtje.

Ondertussen wacht ik ook op een pakket. Kattenvoer, bestel ik altijd online. Ik krijg altijd netjes zo'n code en een link in m'n mailbox. Heb dus net de boodschappen gedaan zodat ik netjes vanaf 15 uur thuis kan zijn. Postbode kennende komt hij hier ergens tussen 17 en 19 uur.
Hier nog niks. Ik zie alles voorbij komen behalve de auto van Expert.
Ik zit ook nog steeds te wachten.

Ze hebben nog 7 minuten volgens de planning.

En om 16.45 uur ga ik echt weg.
Het pakketje is bezorgd.

Bezorger moest helemaal van andere eind van de stad komen.Route was omgegooid.Lekker dan.
Niks hier nog, zag wel ineens een bestelbusje van Expert met een rotvaart door de straat rijden. Die dacht zeker, lekker vroeg vrij vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven