Marktplaats
maandag 20 februari 2017 om 08:32
woensdag 22 februari 2017 om 12:39
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Gistermorgen 21-2-17 een taxi gebeld, (kan nog geen auto rijden)
Na de politie geweest mijn verhaal gedaan.
En er was niks over mij te vinden dat ik iemand zou hebben opgelicht.
Ook was er geen enkele aangifte gedaan.
Nu heb ik gelezen dat Marktplaats alleen mijn blokkade eraf kan halen, maar hoe kom je met hun in contact, krijg alleen maar standaart korte reacties
Mijn excuses als het niet goed over komt
Word hier voor oplichter uitgemaakt (marktplaats dan) terwijl ik niks heb gekocht, verstuurd heb, of ontvangen heb
Maar hoe nu verder?
Gistermorgen 21-2-17 een taxi gebeld, (kan nog geen auto rijden)
Na de politie geweest mijn verhaal gedaan.
En er was niks over mij te vinden dat ik iemand zou hebben opgelicht.
Ook was er geen enkele aangifte gedaan.
Nu heb ik gelezen dat Marktplaats alleen mijn blokkade eraf kan halen, maar hoe kom je met hun in contact, krijg alleen maar standaart korte reacties
Mijn excuses als het niet goed over komt
Word hier voor oplichter uitgemaakt (marktplaats dan) terwijl ik niks heb gekocht, verstuurd heb, of ontvangen heb
Maar hoe nu verder?
vrijdag 17 november 2017 om 10:38
Ik heb een meer gehad dat mijn Mp account was geblokkeerd. Kreeg ik ook steeds nietszeggende mails.
Later kwam de politie langs die vroegen of wij aangifte willen doen omdat via ons internet er illegale zooi is verkocht. (Computervredebreuk)
Marktplaats blokkeert kennelijk alle account die gekoppeld zijn aan en ip-adres, gelukkig kon ik wel probleemloos een nieuw account maken!
Later kwam de politie langs die vroegen of wij aangifte willen doen omdat via ons internet er illegale zooi is verkocht. (Computervredebreuk)
Marktplaats blokkeert kennelijk alle account die gekoppeld zijn aan en ip-adres, gelukkig kon ik wel probleemloos een nieuw account maken!
vrijdag 17 november 2017 om 10:39
Idd, dan heb je nog elkaars rekeningsnummers en kan je elkaar traceren. Bij eerst verzenden is er alleen een verzendadvies van de ontvanger wat veel makkelijker te faken is ook.