Geld & Recht alle pijlers

Marktplaats

20-02-2017 08:32 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn account is geblokkeerd op MArktplaats.

Ik heb niks verkocht of te koop staan.

Inmiddels 12x het contact formulier ingevuld en verstuurd en krijg elke x een standaart mail terug met wel een andere naam eronder.

Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog kan doen?
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.

Gistermorgen 21-2-17 een taxi gebeld, (kan nog geen auto rijden)

Na de politie geweest mijn verhaal gedaan.

En er was niks over mij te vinden dat ik iemand zou hebben opgelicht.

Ook was er geen enkele aangifte gedaan.

Nu heb ik gelezen dat Marktplaats alleen mijn blokkade eraf kan halen, maar hoe kom je met hun in contact, krijg alleen maar standaart korte reacties

Mijn excuses als het niet goed over komt

Word hier voor oplichter uitgemaakt (marktplaats dan) terwijl ik niks heb gekocht, verstuurd heb, of ontvangen heb

Maar hoe nu verder?
bel ze eens?
088 008 26 26
Wat is er voor gevallen dan? Waarom zou iemand jou een oplichter noemen?
Waarom kan dit niet gewoon in je lopende topic hierover?
quote:Genoeggedronken schreef op 22 februari 2017 @ 12:56:

En dit moet in een nieuw topic? Je bent wel goed in het creëren van verwarring zo.Ik ken het lopende topic niet en snap hier heel weinig van.
Topics zijn samengevoegd! Heel goed!
Ik heb een meer gehad dat mijn Mp account was geblokkeerd. Kreeg ik ook steeds nietszeggende mails.
Later kwam de politie langs die vroegen of wij aangifte willen doen omdat via ons internet er illegale zooi is verkocht. (Computervredebreuk)
Marktplaats blokkeert kennelijk alle account die gekoppeld zijn aan en ip-adres, gelukkig kon ik wel probleemloos een nieuw account maken!
retrostar schreef:
20-02-2017 09:59
Meestal stuurt iemand pas het artikel als hij de overschrijving binnen heeft. Ik denk dat dit standaard is.
Idd, dan heb je nog elkaars rekeningsnummers en kan je elkaar traceren. Bij eerst verzenden is er alleen een verzendadvies van de ontvanger wat veel makkelijker te faken is ook.
Marktplaats werkt met robots dus het kan idd een fout zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven