Entertainment alle pijlers

Huishoudbeurs irritatie

22-02-2017 21:41 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies,

Vandaag ging ik naar de huishoudbeurs... Ik had VIP kaarten dus opzich was het wel lekker met een massage enzo en lekker in een lounge met een heerlijke lunch en geen rij bij de wc's. Maar och, toen ik eenmaal op die beurs was reden de hutkoffers over mn voeten heen en de slome vrouwen stonden de hele rij op te houden als cholesterol in een ader. Ook denken mensen in een mobility scooter dat ze overal voor mogen. Maar over het algemeen wel leuk!

Wie gaat nog meer? en heb jij ook irritaties waar je lekker over wil zeiken? Of ben je ooit geweest en wil je nooit meer??
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
ik kreeg nog ruzie met een vrouw die haar hutkoffer niet aan de kant wilde doen in de trein, toen ben ik maar 1e klas gaan zitten aangezien er toch niet gecontroleerd wordt
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 22 februari 2017 @ 21:51:

Ik liep 3 keer heen en terug naar de VIP lounge en toen zag ik een dikke moeder en dochter nog altijd op dezelfde plek zitten, op de grond met een kroketje. Dit dus, en dan keer duizend.De eerste twee keer keken ze niet vol bewondering naar je en yoen dacht je " ik loop nog een derde keer langs, zodat ze zien dat ik een VIP ben " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben een jaar of zes geleden een x geweest, maar vond het helemaal niks. Was ook weinig gratis, wel afgeprijsd maar bijna allemaal meuk.
quote:Pretzel66 schreef op 22 februari 2017 @ 21:53:

[...]

Maar in de via lounge zit alleen chique publiek ofzo ?Nee ook tokkies
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2017 @ 21:54:

[...]

De eerste twee keer keken ze niet vol bewondering naar je en yoen dacht je " ik loop nog een derde keer langs, zodat ze zien dat ik een VIP ben " ?Nee ze weten toch niet waa rik heen ga, was midden op die beurs. En ja ik leef wel voor het applaus
quote:attribuutje schreef op 22 februari 2017 @ 21:46:

Ben er nu 2 keer geweest, beste vond ik nog de gratis drankjes proeven....misschien ga ik over een jaar of wat weer eens...17,50 betalen om tussen drommende, zwetende, met trolleys sjouwende mensen een paar gratis drankjes proberen te bemachtigen
Ik ben ook 100 jaar geleden wel eens geweest. Maar ik wil nu echt niet. Te druk, te duur en te suf. Ik vraag me af wat al die mensen in die trolleys stoppen. Wat koop je daar wat je in een normale winkelstraat of online niet kunt vinden? Wat zijn die beursaanbiedingen die zo geweldig zijn qua inhoud of prijs?
Er waren ook verrassend veel mannen, keken wel een beetje zielig
Ik ben wel eens uitgenodigd. Toen moest ik een acceptabele smoes verzinnen. Ik kon immers niet eerlijk zijn en zeggen dat ik nog liever mijn woonkamer met een tandenborstel zou vegen terwijl telkens K3 iets over biggetjes zou tetteren en mijn kinderen elke keer weer hun emmer strijkkralen op de grond zouden laten vallen.
quote:made@kate schreef op 22 februari 2017 @ 21:56:

Ik ben ook 100 jaar geleden wel eens geweest. Maar ik wil nu echt niet. Te druk, te duur en te suf. Ik vraag me af wat al die mensen in die trolleys stoppen. Wat koop je daar wat je in een normale winkelstraat of online niet kunt vinden? Wat zijn die beursaanbiedingen die zo geweldig zijn qua inhoud of prijs?nou oke ik geef wel toe, De stand van de Thermen had een goede actie, dus heb ik nu een grote bodyscrup, douche gel van een halve liter en nog iets anders van 300 ml voor 10 euro ipv 40
en natuurlijk de milka en koetjesrepen
Nooit geweest. Lijkt me geen kut aan.
quote:ladygaga_xx schreef op 22 februari 2017 @ 21:58:

en natuurlijk de milka en koetjesrepenNou wow! Ben stikjaloers nu...
quote:made@kate schreef op 22 februari 2017 @ 21:56:

Ik ben ook 100 jaar geleden wel eens geweest. Maar ik wil nu echt niet. Te druk, te duur en te suf. Ik vraag me af wat al die mensen in die trolleys stoppen. Wat koop je daar wat je in een normale winkelstraat of online niet kunt vinden? Wat zijn die beursaanbiedingen die zo geweldig zijn qua inhoud of prijs?

Niks leuks volgens mij .

Een vriendin van mij werkt elk jaar bij de Miss Etam stand daar graaien ze kennelijk de rekken leeg terwijl hetzelfde ook in de winkels hangt , schiet mij maar lek.
quote:Ttass30 schreef op 22 februari 2017 @ 21:53:

Ik moet me eigenlijk schamen dat ik daar heen ga? Niemand vindt het leuk op een enkeling na.Ach, dan heb je het ook eens meegemaakt. Kan weer van je bucketlist af.
ze hadden ook wel prima donna ondergoed voor 5 euro, das ook wel een leuke deal
quote:vrouwjagersma schreef op 22 februari 2017 @ 21:56:

Ik ben wel eens uitgenodigd. Toen moest ik een acceptabele smoes verzinnen. Ik kon immers niet eerlijk zijn en zeggen dat ik nog liever mijn woonkamer met een tandenborstel zou vegen terwijl telkens K3 iets over biggetjes zou tetteren en mijn kinderen elke keer weer hun emmer strijkkralen op de grond zouden laten vallen.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2017 @ 21:47:

[...]

Volgens mij gaan er geen snell, flitsende mensen naar die beurs, hoor.Met de HHB bezoekers is niets mis.
quote:minnimouse schreef op 22 februari 2017 @ 22:04:

[...]

Met de HHB bezoekers is niets mis.jawel aangezien de meeste ze naar www.huishoudbeurs,nl zijn geweest en daar dus kaarten hebben gekocht en deze betaald. (ik had ze gekregen btw, niet dat dat iets goed maakt over de zonde die ik vandaag heb begaan)
Ben er 2 x geweest, maar het doet niet veel goeds voor m'n bloeddruk en humeur.

Misschien dat ik het over een jaar of 20/30 als ik een kort pittig kapsel heb wel leuk vind.
quote:minnimouse schreef op 22 februari 2017 @ 22:04:

[...]

Met de HHB bezoekers is niets mis.Er is niets mis met Miss Etam dragende en trolleys achter zich aanslepende vrouwen. Maar hot, hip and happening...nee.

Hoe word je vip dan? Ik erger me ook altijd aan drukte dus ga niet
Ik ben een paar keer geweest (aantal jaar geleden) mét rolkoffer. Vond het wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven