Entertainment alle pijlers

Huishoudbeurs irritatie

22-02-2017 21:41 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies,

Vandaag ging ik naar de huishoudbeurs... Ik had VIP kaarten dus opzich was het wel lekker met een massage enzo en lekker in een lounge met een heerlijke lunch en geen rij bij de wc's. Maar och, toen ik eenmaal op die beurs was reden de hutkoffers over mn voeten heen en de slome vrouwen stonden de hele rij op te houden als cholesterol in een ader. Ook denken mensen in een mobility scooter dat ze overal voor mogen. Maar over het algemeen wel leuk!

Wie gaat nog meer? en heb jij ook irritaties waar je lekker over wil zeiken? Of ben je ooit geweest en wil je nooit meer??
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik ben 12 jaar geleden ofzo ooit geweest. Ja dat het druk is, is te verwachten.
Als ik nou iets suf, mutserig en saai vindt,....de huishoudbeurs. Heel slecht voor je imago ook.

Al die mensen die in de rij staan voor de gratis dingen: gewoon genant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:minnimouse schreef op 22 februari 2017 @ 21:45:

Ik ben 12 jaar geleden ofzo ooit geweest. Ja dat het druk is, is te verwachten.dat weet ikook wel, maar dan irriteer ik me toch aan het feit dat alles zo sloom gaat, of misschien ben ik wel heel snel
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ben er nu 2 keer geweest, beste vond ik nog de gratis drankjes proeven....misschien ga ik over een jaar of wat weer eens...
die ik wilde bestaat al...
Ik ben 1 x geweest, een jaar of 20 geleden. Toen waren er nog geen roltrolley's. Maar ik vond het vreselijk. Allemaal graaiers voor gratis muk en vreten. En het allerergste was dat ik er met zo'n touringcarcombideal was. Dus ik kon niet weg.
quote:ladygaga_xx schreef op 22 februari 2017 @ 21:45:

[...]

dat weet ikook wel, maar dan irriteer ik me toch aan het feit dat alles zo sloom gaat, of misschien ben ik wel heel snelVolgens mij gaan er geen snell, flitsende mensen naar die beurs, hoor.
Ik reis dagelijks langs station RAI en ben elke keer zo geirriteerd wanneer het Huishoudbeurs is. Te veel kwekkende vrouwen in de trein. Te veel trolleys die een eigen zitplek hebben. Te veel vrouwen die nooit met de trein reizen en de deuren te lang openhouden voor nog aan komende.sjokkende kwekkende types.

Dus nee, ik wil nooooooit naar de HHB.
Ik snap echt niet dat het jaarlijks zoveel mensen trekt , wat een horror lijkt me dat.
quote:sandra1905 schreef op 22 februari 2017 @ 21:46:

Ik ben 1 x geweest, een jaar of 20 geleden. Toen waren er nog geen roltrolley's. Maar ik vond het vreselijk. Allemaal graaiers voor gratis muk en vreten. En het allerergste was dat ik er met zo'n touringcarcombideal was. Dus ik kon niet weg. Oh wat erg!!!! nee die touringsbussen, vreselijk
De VIP lounge scheelt wel, kun je lekker zitten je spullen dumpen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2017 @ 21:47:

[...]

Volgens mij gaan er geen snell, flitsende mensen naar die beurs, hoor.ik wel
quote:ladygaga_xx schreef op 22 februari 2017 @ 21:48:

[...]

Oh wat erg!!!! nee die touringsbussen, vreselijkNee, met VIP kaarten is niet suf, wou je beweren ?
quote:ladygaga_xx schreef op 22 februari 2017 @ 21:49:

[...]

ik wel Ook niet. Die willen daar nog niet dood gevonden worden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2017 @ 21:49:

[...]

Nee, met VIP kaarten is niet suf, wou je beweren ?Nee, dat is niet lame
Ik ga zaterdag heen ben erg benieuwd.
Ik liep 3 keer heen en terug naar de VIP lounge en toen zag ik een dikke moeder en dochter nog altijd op dezelfde plek zitten, op de grond met een kroketje. Dit dus, en dan keer duizend.
VIP kaarten voor de HHB, nou dan heb je het gemaakt hoor pfoeh. Sufkutten gala.
quote:Pretzel66 schreef op 22 februari 2017 @ 21:47:

Ik snap echt niet dat het jaarlijks zoveel mensen trekt , wat een horror lijkt me dat.+1 miljoen. De overtreffende trap wat horror betreft. Erger dan Ikea, ballorig en primark bij elkaar lijkt mij.
Ik zag al zo'n soort foto voorbijkomen op FB met een kudde kortpittigekapsels:

quote:ladygaga_xx schreef op 22 februari 2017 @ 21:50:

[...]

Nee, dat is niet lametuurlijk .
Eén keer geweest jaren geleden. Heb er nog nachtmerries van.
quote:sandra1905 schreef op 22 februari 2017 @ 21:46:

Ik ben 1 x geweest, een jaar of 20 geleden. Toen waren er nog geen roltrolley's. Maar ik vond het vreselijk. Allemaal graaiers voor gratis muk en vreten. En het allerergste was dat ik er met zo'n touringcarcombideal was. Dus ik kon niet weg.
Ik moet me eigenlijk schamen dat ik daar heen ga? Niemand vindt het leuk op een enkeling na.
quote:ladygaga_xx schreef op 22 februari 2017 @ 21:51:

Ik liep 3 keer heen en terug naar de VIP lounge en toen zag ik een dikke moeder en dochter nog altijd op dezelfde plek zitten, op de grond met een kroketje. Dit dus, en dan keer duizend.Maar in de via lounge zit alleen chique publiek ofzo ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven