zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@koekie, ach joh ik loop daar ook als niet zwangere hoor! Ga met een vriendin die zwanger is en ik wilde het ook wel een keer zien. Misschien steken we er nog wat van op, voorbereiding is ook goed toch? En ik denk niet dat we geweigerd worden als niet zwangere, hoop ik niet tenminste haha

Jammer Askyla! Hoop dat de volgende ronde raak is!

@kashri, Haha je moeder voelde het al dus! Wat leuk. Bijzonder om te vertellen he.

@dookster, bij mij waren pijnlijke en snel groeiende borsten het eerste symptoom. Spannend! Volgens mij is elke zwangerschap anders en kunnen je kwaaltjes ook per zwangerschap verschillen hoor!
@koekiemonster jeetje wat duurt wachten toch lang. Je hebt helemaal gelijk om de huisarts te gaan bellen!

@ashlyka jammer van de negatieve test. Ik duim dat het deze ronde echt raak is!

@kashri leuk dat je moeder het zo geraden heeft. Best bijzonder dat ze dat voelde.

@dookster ik heb geen idee. Ik hoop voor je dat je echt weer zwanger bent.

@hier morgen mijn nod. Sinds gisterenavond rugpijn. Van die krampen. Ik heb dat vaker als ik ongesteld moet worden. Dus ik verwacht er niet zoveel meer van. Stiekem natuurlijk altijd nog wat hoop. Verder vind ik het wel heel jammer. Okay het was nog maar ronde 2. Maar toch.
ojee nu ook nog buikkrampen erbij. Laat die ongesteldheid maar snel komen. Wel stom dat het dan zo'n teleurstelling is. Herkennen jullie dat? Waarschijnlijk vandaag en morgen een beetje verdrietig. Daarna gaat het snel weer beter hoor. Maar ik wil het gewoon zo graag....

(sorry even een klaag post.)
@Kaartje, natuurlijk mag je klagen. Het is ook normaal dat je verdrietig bent! Laat het gevoel toe, en op naar de volgende ronde!
@ashlyka Dank je. Misschien een goed idee om het gevoel gewoon even toe te laten.
Nou kaartje je mag daar idd best even verdrietig over zijn
Nou inderdaad hoor kaartje, ik als queen van het klagen ( ) vind ook dat jij gewoon er uit mag laten hoe je je voelt. Zeggen jullie ook steeds tegen mij, dus dat geld voor iedereen dan Kan me indenken dat je daar enorm van baalt en verdrietig door bent. Is het inmiddels al doorgezet?

M'n schoonzus, haar man en de kinderen zijn gisteren ondanks de storm veilig aangekomen hier in London. We gaan vandaag de tower of London bezichtigen en daar ben ik nog nooit geweest dus ben heel benieuwd anderen nog plannen voor het weekend?
In the end we only regret the chances we didn't take.
wat leuk, veel plezier dookster !!

hier ook een klaagbericht, de misselijkheid wordt hier met de dag erger.. enerzijds ergens n beetje fijn als een soort bevestiging ofzo ,maar ben dr al wel weer klaar mee... k kots me gek ... zo vervelend. maarrr goed t is voor een goed doel zullen we maar zeggen he

hier vh weekend niet zoveel plannen, miss nog een carnavalsoptocht kijken, maar waars werken..
@Hier, niet echt plannen. In mijn woonplaats wordt carnaval nogal groots gevierd, maar ik heb een hekel aan carnaval. Dus blijven we denk ik lekker binnen! Dan maken we het binnen maar gezellig

@Dookster, wat leuk. Veel plezier.

@Suus, hmz dat is minder. Je kan het idd als een bevestiging zien. Sterkte.
Naar de 9 maanden beurs! Ik kan niet wachten! Haha ben benieuwd, is eigenlijk niet echt iets voor mij.
Nou dames gisteren was ik er dus van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Dat ben ik eigenlijk nog steeds. Maar tot op heden niks. Dus wie weet?? Wachten heel ongeduldig verder af.
@suuz wat vervelend van die misselijkheid. Hopelijk snel weer wat beter.

@dookster leuk familie in Londen. Veel plezier dit weekend. Jullie weekend gaat vast snel.

Ik heb nog nooit carnaval gevierd. haha. Ik woon in het noorden van het land. Hier in de omstreken is ook nergens carnaval.
@Kaartje, het klinkt bijna verleidelijk om te verhuizen. Alleen jammer dat mijn ouders zo'n 15 min bij mij vandaan wonen. Alsof het niet erg genoeg is, werk en woon ik in een plaats waar carnaval zowat heilig is!

Trouwens spannend. Wanneer is je NOD?
Spannend Kaartje! Wanneer ga je eventueel testen? Ik heb ook nog nooit carnaval gevierd, ook een noorderling

Veel plezier dit weekend Dookster!
@ashlyka hahaha verhuizen vanwege carnaval. gewoon elk jaar een weekendje weg plannen naar het noorden

@vlammetje testen op zijn vroegst morgenmiddag? Op een of andere manier geloof ik er gewoon niks van haha. Morgenochtend testen gaat niet. Hele dag werken.
Het klinkt wel goed kaartje! Zolang de ongesteldheid uitblijft kan het zomaar raak zijn, ik duim voor je en houd het forum in de gaten.
@vlammetje is goed. Ja daarom. Ik denk dat wanneer ik over 24u nog niet ongesteld ben ik er wel een beetje in zou geloven dat het zou kunnen. Maar tot op heden zegt mijn lichaam gewoon je wordt ongesteld. Ik ben er best mee bezig dus misschien reageert mijn lichaam daar op? haha nou we zullen zien.
Oh spannend kaartje!! Ik duim voor je dat het tegen je verwachtingen in toch raak is!

Carnaval... Hier in mijn stad wordt het niet gevierd maar in de omliggende dorpen wel. Toen ik nog jong was ( ) heb ik dat dus ook wel gevierd en ook wel jaarlijks 1 dag naar Den Bosch geweest. Vond het toen erg leuk maar de laatste jaren niet meer gevierd.

Maar sterkte deze dagen voor jou Ashkyla! Dat weekendje weg klinkt zo gek nog niet!

Weekendplannen: Ik heb vanmiddag een behandeling gehad bij de kaakchirurg dus hopelijk kom ik dit weekend een beetje pijnvrij door. Nu dus maar met een icepack tegen m'n wang one born every minute kijken! Zondag babyshower van een vriendin. Leuk! En maandag de nekplooimeting van de kleine.. spannend wel!
Een weekendje weg is idd niet verkeerd. Maar ik vind het ook niet erg om lekker tv te kijken of op de bank te zitten met een goed boek.

@Rii, hmz kaakchirurg, dat moet pijnlijk zijn geweest. Beterschap! Veel plezier bij de babyshower en op naar een goede nekplooimeting.
@Rii oe kaakchirurg is nooit leuk. Maar hopelijk nu van problemen af en valt de pijn mee.

@ashlyka hoe gaat het met jou. Ik kan mij best voorstellen dat het niet leuk is om te lezen dat ik gisteren meld dat ik ongesteld zou worden. Dacht ik trouwens ook echt. en dat ik dat tot op heden nog steeds niet ben. Naja we zullen zien.
@kaartje, met mij gaat het goed. Nee hoor, helemaal niet. Vind het juist spannend en hoop ook oprecht dat het raak is voor je! Wel lief dat je aan mij denkt

Ik ben optimistisch voor de volgende ronde. Misschien maar goed dat het dit weekend carnaval is. Hoeven we de deur niet uit, dus kunnen we daar gebruik van maken!
@ashlyka ah dat is lief van je. Geniet van jullie weekend samen.
@Kaartje, thanks dat komt wel goed!
@kaartje oei wat spannend opeens! Ik ben heel benieuwd!!

@dookster veel plezier met de schoonfamilie.

@Ri88 nekplooimeting alweer? Wat gaat dat hard.

@Suus, vervelend van je misselijkheid. Hoe ver ben je nu? Geef anders maar een beetje aan mij, voel jij je wat beter en ik me minder onzeker

Dit weekend voor mij ook geen carnaval. Wordt hier (midden) gelukkig niet echt gevierd. Man is nu aan het klussen bij zijn broer (en ik mag lekker thuis blijven want er wordt daar binnenshuis gerookt en verf schijnt ook niet goed te zijn voor een zwangere ), morgen moet hij werken en daarna naar een verjaardag. Zondag gaan we op bezoek bij vrienden.
Sorry lieve meiden, drukke week gehad. Afrondende fase van mijn studie, nog even en dan klaar! Nu na het werk lekker een rustig avondje. Ik lees straks alles even bij.

Voel je je al wat beter ashyka? Vruchtbare dagen komen er al weer aan bij mij, ik vermoed bij jou dus ook! Ik hoop dat dit jou ronde is! Het is je gegunt

Lieve kaartje, ik duim voor jou! nog even spannend voor je dus! Ik hou het hier in de gaten

Dookster veel plezier dit weekend! Even lekker wat afleiding voor je

Wauw Rii dat gaat inderdaad hard! Heel veel sterkte met je kaak, laat je maar even lekker verwennen! Spannend maandag, laat je weten hoe het is gegaan ?

Kashri heb je al gebeld en een afspraak staan ondertussen ? Grappig dat je moeder het doorhad!

Ik vier ook geen carnaval, niemand hier haha.. ik heb er ook helemaal niets mee, ik heb ook een druk weekend gepland staan, nog wat laatste dingen afronden en waarschijnlijk toch nog even naar de huishoudbeurs! Helaas dus nog geen 9 maanden beurs voor mij, daar ga ik ook maar niet kijken, dan ben ik er niet meer weg te slaan. En de vriendin waar ik mee ga, weet niet dat wij proberen zwanger te raken! Haha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven