Het Stamcafé XVIII
donderdag 23 februari 2017 om 21:24
quote:GrimbleGrumble schreef op 23 februari 2017 @ 21:20:
Slaap lekker Elfje!
En toe maar, twee barvrouwen! Kittens wint, want dat is meer mijn drankje - hoewel niet mijn merk. Zuipen zei je, zuipen! Aan de whisky of cognac gaan heet echt niet zuipen! Dat is overdadig nippen. Tssss. Waardeloze ZuiperT ben je ook.
Slaap lekker Elfje!
En toe maar, twee barvrouwen! Kittens wint, want dat is meer mijn drankje - hoewel niet mijn merk. Zuipen zei je, zuipen! Aan de whisky of cognac gaan heet echt niet zuipen! Dat is overdadig nippen. Tssss. Waardeloze ZuiperT ben je ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 23 februari 2017 om 21:29
Mijn schoonouders waren fervente carnavalisten. Toen ik hen net kende vroeg schoonmoeder of ik haar en de rest van de dames op wilde maken want dat kon ik volgens haar goed. Prima. Stond ik daar 20 teletubbies te schminken en me te verbazen dat schoonmoeder zichzelf zo geslaagd vond in dat paarse pak
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 23 februari 2017 om 21:34
donderdag 23 februari 2017 om 21:46
donderdag 23 februari 2017 om 21:57
quote:Oudblond schreef op 23 februari 2017 @ 21:46:
[...]
Ik ook. Pfffff omschrijft het inderdaad goed. Morgen werken Yas of is je weekend begonnen?Weekend. En dan volgende week nog tot en met donderdag en dan dinsdag 7 maart op vakantie. Maar ik zit er wat doorheen dus zelfs daar heb ik geen zin in
[...]
Ik ook. Pfffff omschrijft het inderdaad goed. Morgen werken Yas of is je weekend begonnen?Weekend. En dan volgende week nog tot en met donderdag en dan dinsdag 7 maart op vakantie. Maar ik zit er wat doorheen dus zelfs daar heb ik geen zin in
donderdag 23 februari 2017 om 22:00