Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Goedemorgen.

Pinda, eens met Blond, goed voor jezelf zorgen!
Vanmiddag ga ik wandelen, maar het gaat behoorlijk stormen. Ben benieuwd of we van de dijk afwaaien

Heb er wel zin in, bewegen, frisse lucht, even de muizenissen uit mijn hoofd laten waaien. Maar of ik er na 10 minuten wandelen nog zo over denk?

Voel me wel fijn vandaag, blij en opgelucht. En ook een beetje verdrietig om de leuke dingen van het werk die ik ook achter ga laten. Maar dat is ok, het goede gevoel is sterker.

Een fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Haha die smiley.

Wandel ze Ren.

Ik heb niet lekker geslapen, of tenminste ik heb een paar uur lekker geslapen maar was voor 5 uur alweer wakker. Vandaag gebroken dienst en vanmiddag weer even naar de sportschool.

Morgenvroeg wil ik alles boodschappen voor het carnavalsweekend in huis halen voor ik ga werken.
Zo, met storm door de duinen fietsen is een goeie workout. Daarna een boek over architectuur gelezen met uitzicht op zee.

Nu toch maar eens aan het werk.
IMHO
Ik heb gewerkt, gesport en boodschappen gedaan en ga nu de carnavalskleding uit de schuur halen en koken en douchen en dan weer werken.

Morgen nog paar boodschappen en beetje poetsen en dan werken en dan lekker tot en met dinsdag vrij.
Weekend!!!
Avond!

Lekker uitgewaaid Ren?

Klink lekker GG, uitwaaien/workout en lezen met uitzicht op zee.

Als wat ga je verkleed met carnaval Dolfje?

Ik ben vannacht eindelijk ook verkouden geworden. Voorlopig alleen neusverkouden en de hele dag door niesen.

Ben het nu al zat.

Verder voel ik me een beetje down en moe. Weer niet wat hiervan het kip en het ei is.

Misschien moet ik ook tulpen halen. Vandaag het bosje van vorige week weggegooid.

Heerlijk gewandeld, met de wind grotendees in de rug, maar het waaien viel wel mee. Alleen het laatste stuk hadden we harde wind schuin van voren, dat was wel even hard werken!

Toen bij mijn ouders een cognacje en later kapucijners. Nu lekker relaxen thuis. Het waait hier nog steeds hard.

Kittens, hopelijk voel je je snel weer beter. Mooie foto, bijna een schilderij!
Dank je

Foto 23 van de 100 ofzo
Had nog een thuiswerkklusje, dus vandaag de NS-uitdaging maar niet aangegaan.

Binnen gebleven omdat dat kon
Groot gelijk Watervrouw, de ns is normaal al niet tof, maar met zo'n stormdienstregeling helemaal geen pretje lijkt me.
Mits kwartierdienst kan ik in de ochtendspits nog wel een rustige trein kiezen. Avondtrein is meestal al te kort en dan werd de kwartierdienst ook nog opgeheven.

Brrrrr, ik wil zulke foto's niet zien. Nu vakantie, dus ik ben anderhalve week van het treinen verlost. Over een tijdje hopelijk helemaal. Dat is wel een van mijn doelen m.b.t. nieuw werk: niet meer met de trein hoeven reizen.
Kittens, misschien heb ik dat allang gevraagd maar ken je de fotografe Ursula Abresch. Misschien vind je haar werk wel mooi.
De ochtend kan wel meevallen

https://omdenken.nl/regenkunst-in-seoul/
Oh, volgens mij zijn dat de nieuwe intercities? Toch? Helemaal hip en modern.
Beterschap, Kittens.
IMHO
Hoofsteun is zoooooooooooo 2010

Bedankt voor de beterschaspswensen.

Herfsdipje denk ik, zowel geestelijk als lichamelijk

Mooi foto's van die fotografe Ren.
Ik ga het vanavond op een zuipen zetten. Waar is de barvrouw van dit cafe eigenlijk?
IMHO
Goedenavond iedereen.

Ik lig al in bed, want morgen moet ik vroeg op.
quote:GrimbleGrumble schreef op 23 februari 2017 @ 20:46:

Ik ga het vanavond op een zuipen zetten. Waar is de barvrouw van dit cafe eigenlijk?Ik ben er al, ik ben er al!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:GrimbleGrumble schreef op 23 februari 2017 @ 20:46:

Ik ga het vanavond op een zuipen zetten. Waar is de barvrouw van dit cafe eigenlijk?
Trusten Elf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven