Het Stamcafé XVIII
donderdag 23 februari 2017 om 06:45
Vanmiddag ga ik wandelen, maar het gaat behoorlijk stormen. Ben benieuwd of we van de dijk afwaaien
Heb er wel zin in, bewegen, frisse lucht, even de muizenissen uit mijn hoofd laten waaien. Maar of ik er na 10 minuten wandelen nog zo over denk?
Voel me wel fijn vandaag, blij en opgelucht. En ook een beetje verdrietig om de leuke dingen van het werk die ik ook achter ga laten. Maar dat is ok, het goede gevoel is sterker.
Een fijne dag allemaal.
Heb er wel zin in, bewegen, frisse lucht, even de muizenissen uit mijn hoofd laten waaien. Maar of ik er na 10 minuten wandelen nog zo over denk?
Voel me wel fijn vandaag, blij en opgelucht. En ook een beetje verdrietig om de leuke dingen van het werk die ik ook achter ga laten. Maar dat is ok, het goede gevoel is sterker.
Een fijne dag allemaal.
donderdag 23 februari 2017 om 08:20
Haha die smiley.
Wandel ze Ren.
Ik heb niet lekker geslapen, of tenminste ik heb een paar uur lekker geslapen maar was voor 5 uur alweer wakker. Vandaag gebroken dienst en vanmiddag weer even naar de sportschool.
Morgenvroeg wil ik alles boodschappen voor het carnavalsweekend in huis halen voor ik ga werken.
Wandel ze Ren.
Ik heb niet lekker geslapen, of tenminste ik heb een paar uur lekker geslapen maar was voor 5 uur alweer wakker. Vandaag gebroken dienst en vanmiddag weer even naar de sportschool.
Morgenvroeg wil ik alles boodschappen voor het carnavalsweekend in huis halen voor ik ga werken.
donderdag 23 februari 2017 om 18:40
Avond!
Lekker uitgewaaid Ren?
Klink lekker GG, uitwaaien/workout en lezen met uitzicht op zee.
Als wat ga je verkleed met carnaval Dolfje?
Ik ben vannacht eindelijk ook verkouden geworden. Voorlopig alleen neusverkouden en de hele dag door niesen.
Ben het nu al zat.
Verder voel ik me een beetje down en moe. Weer niet wat hiervan het kip en het ei is.
Misschien moet ik ook tulpen halen. Vandaag het bosje van vorige week weggegooid.
Lekker uitgewaaid Ren?
Klink lekker GG, uitwaaien/workout en lezen met uitzicht op zee.
Als wat ga je verkleed met carnaval Dolfje?
Ik ben vannacht eindelijk ook verkouden geworden. Voorlopig alleen neusverkouden en de hele dag door niesen.
Ben het nu al zat.
Verder voel ik me een beetje down en moe. Weer niet wat hiervan het kip en het ei is.
Misschien moet ik ook tulpen halen. Vandaag het bosje van vorige week weggegooid.
donderdag 23 februari 2017 om 18:54
Heerlijk gewandeld, met de wind grotendees in de rug, maar het waaien viel wel mee. Alleen het laatste stuk hadden we harde wind schuin van voren, dat was wel even hard werken!
Toen bij mijn ouders een cognacje en later kapucijners. Nu lekker relaxen thuis. Het waait hier nog steeds hard.
Kittens, hopelijk voel je je snel weer beter. Mooie foto, bijna een schilderij!
Toen bij mijn ouders een cognacje en later kapucijners. Nu lekker relaxen thuis. Het waait hier nog steeds hard.
Kittens, hopelijk voel je je snel weer beter. Mooie foto, bijna een schilderij!
donderdag 23 februari 2017 om 19:22