M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Frans, idd handiger om alle adressen in een boekje te hebben.

Ik ga ze in de pc zetten en uitprinten op stickers en dan op de enveloppen plakken. (als het gaat lukken haha)

Met de rug van man gaat het goed, lief dat je er naar vraagt.

Hij moet nog wel erg opletten, maar de continu pijn is over

Met mij gaat het redelijk vandaag, nu wel veel pijn en moe van het boodschappen doen.De prednison lijtk aan te slaan nu, in de zin van minder ren momenten

Bloed en slijm is nog niet verminderd :( , wel doordat ik minder vaak hoef, dan komt ook dat minder vaak, maar die frequentie is nog niet afgenomen. Snapje?

Syl, man zegt dat dan ook, dat stond niet op het briefje. Qua boodschappen, maar ook bijv, vraag ik via een briefje (als we elkaar veel mis lopen) of hij bijv wil stofzuigen of net wat. Erg sporadisch kan hij het zelf verzinnen haha.

Maar hij wordt er al beter in nu ik zo vaak en lang ziek ben. Mmmm is het toch nog ergens goed voor.

Balen dat ze je avatar gejat hebben. Zou ene klacht indienen haha of schadeclaim.

Beterschap Juul, met Lynn. Vervelend dat ze zo ziek is.

Fijn dat je het kunt regelen op je werk.

Fijn dat ze wel veel drintk, erg belangrijk!!!
jaaaaaaaaaaa ik heb het gehaald! Was erg spannend, maar ik heb een 7,8 . Erg fijn. De examniator was die docent waar ik eerder al eens over schreef. (van hypnose enzo)

Al met al goede dag gehad en opgelucht. Ben ook helemaal moe nu, dus ik ga snel weer weg.

Daaaaag

Merel
oja ik doe ook het liefst zelf de boodschappen, voor de hele week in 1 x. Valentijn mag mee maar liever niet. Man mag niet van mij want die koopt allemaal onzinnige producten (en ik niet natuurlijk )
Joehoeeee Proficiat Merel. Mooi cijfer ook! Netjes.

Haha die mannen van ons!!

Ik heb neit zo'n gezellig humeur, Yuma ook niet, dus gezellig hier in huize Indian. Gelukkig komt ons mam dadelijk.

Frans, beter geslapen?

Hoe is het met alle zieken??

Xop, Tiramam hoe is het met jullie?
heb foto's geplaatst in de AK
Hoi!!

Joepie goed zo Merel!!! Gefeliciteerd en een supermooi cijfer zeg!

Vannacht was wel oke, paar uurtjes geslapen maar, maar in ieder geval geen gekots. Man moest heel vroeg weg en ik lag te wachten tot zijn wekken zou gaan. Zucht, slaat helemaal nergens op dus.

Indian, aaah hoe is het nu met jullie en het humeur

Hier wel oke. Heb boodschappen gedaan . Milena gaat eigenlijk altijd mee, vind het wel gezellig om zijn tweetjes boodschappen te doen en zij ook. Daarna kwam er een vriendin met kindje langs. Net hebben we gegeten en ik heb Mileen even op bed gelegd. Hoop dat ze gaat slapen, want ze is wel moe.

Hoe is het met de zieken? Lynn al weer wat beter? Laura en Jasper?

Indian, fijn dat het beter gaat met de rug van je man!

Mijn man is nu voor het laatst voor de bevalling weg. Althans dat beweert hij nu . Hoewel hij er nu ook niet meer zo gerust op is. Ik kreeg vanochtend de dringende boodschap om te bellen als er ook maar iets is.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoop echt dat het nu de laatste kee ris Frans. Is niet fijn als hij steeds van huis is.

Joehooooo de prednison lijtk eindelijk weer aan te slaan. Hoef minder vaak te rennen sinds vandaag. Voel mij dus een heel klein beetje beter.

In het ZH weer bloed laten prikken. Maandag belt ze terug hoe het gaat. En mocht er iets in het bloed niet goed zijn, belt ze eerder. Zo ie zo tot en met maandag zelfde dosis prednison blijven gebruiken. De ontsteking is nog niet verminderd, maar hopelijk gaat dat nu ook snel gebeuren nu de prednison aan lijkt te slaan.

Fijne middag allemaal!

Upperdeup!

Joepie Indian, wat fijn dat de prednison aanslaat!

Ik ga zo weer voor de apk.

Fijne dag allemaal!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoi, rustig nog hier!!

Tegenwoordig is het ook rustig op vrijdag. Iedereen zo druk, druk, druk!! (weet dat het vandaag pas donderdag is)

Xop, nu duurt het niet lang meer eer jullie de sleutel krijgen toch?? Spannend en leuk!

Fijn dat de nachten beter lijken te gaan Frans!

Ohhhh is het een fase....of iets anders met Yuma.

Hij wil nergens naar toe, Niet naar school, niet naar zijn vriendinnetje, al helemaal niet naar de gastouder, niet naar oma. Gister toevallig wel naar oma. Maar over het algemeen wil hij bij mama blijven. isheteenfase, of zou hem een griepje ofzo in de weg zitten, of komt het omdat ik zoveel ziek ben. Pfff weet eht gewoon niet waarom.

Hij is wel geent tegen het griepvirus (niet alle natuurlijk) dus misschien heeft hij er wel een beetj elast van, maar niet genoeg.

Hij is bijna elke ochtend vroeg wakker, tussen 6 en 7 u. Ipv rond half 8. Gaat nu wel weer 's middags naar bed, en slaapt dan 1,5 tot 2,5uur.

Nouja zal wel eenfase zijn.

Frans gooi eens wat babykraambezoek dagen er tegen aan. kunnen we vast een datum prikken, dat misschien iedereen kan? (pfff verzameld alvast moet om helemaal naar .... te rijden.)

*zwaai* naar Frans.

Succes bij de APK.

Ik mag dinsdag weer!
Haha, je kan nog even moed verzamelen hoor.

Ik denk dat het het handigst is om in april af te spreken. Omdat in maart bijna alle kindjes jarig zijn. Hoewel Lynn en Jasper is april jarig zijn. Ik heb nog niks in april , dus het maakt me niet uit. Welke dag is handig:? Zondag? Door de week? Zaterdag?
Hihi,

Even checken of ik al lichtblauwe truitjes moet gaan breien :-)

Frans, ik was de laatste twee dagen van mijn eerste zwangerschap niet meer misselijk. De dag erop beviel ik. Dus uh... dit weekend dan maar ?

Jullie vroegen naar de val van Pipsie. Zoals het nu staat heeft ze er niets aan over gehouden. Verbazingwekkend! Ze viel dus bijna van boven en met haar hoofd tok tok tok op bijna iedere tree. Ze fdook niet in elkaar (iemand hier zij dat, maar dat gebeurde dus niet).Ze heeft ook amper blauwe plekken.

Ben er even niet geweest want bijkomen van het feestgedruis en Popsie is weer ziek Ze heeft vanacht op mijn borst geslapen (voor zover ze sliep en het mogelijk was want ze is al best groot).

Frans, als je nog kleding in grotere maatjes hebt dan ben ik daar wel voor te porren! De kleren van Pipsie passen Popsie straks niet meer. Popsie draagt al 86, PIpsie vaak nog 92 (soms wat groter).

Gister was ik bij de HEMA om geld te pinnen, viel mijn blik op de opruimingsrekken. Alles voor 5Euro!

Pipsie heeft nu dus 8 nieuwe kledingstukken. Vestjes, een jasje, een broek (alles voor volgend jaar), twee jurkjes (98, die kan ze dus al bijna aan of al aan). Alle items waren ooit boven de 18 Euro dus goede deal gedaan :-) Ik koop dus bijna alles vooruit of zoals Scooby in het seizoen zelf maar dan van een oude collectie. Het is jammer dat Popsie nu ziek is anders was ik vanmiddag nog even gaan kijken naar voorjaars/zomerkleding voor Popsie.

Oeps... beide meiden huilen nu.... Gauw er heen (Pips maakt zich op voor een tweede kind dat instort en zucht ""

waar heb ik dat aan verdient ""
he pips, die ken ik ook ha ha ha

Heb daar zoiezo een grote berg ondergoed voor jasper gescoord. 5 onderbroeken voor 2 of 3 euro geloof ik. Dus 10 onderbroeken gekocht. En een paar hooded sweaters.

Iedereen een dikke knuffel, ben mega druk op t werk.
koffie, zwart graag...
Beterschap met je meiden Pips, niet fijn dat ze steeds ziek zijn! Ze lijken er niet uit te komen nu he!

Yuma was de eerste 1,5 jaar ook veeeeellll ziek. En je meiden zullen elkaar wel om ste beurt aansteken nu.

Veel sterkte er ook mee.

Goede deal gedaan inderdaad.

Ik was dat die vroeg/zei dat kindjes zich vaak oprollen als ze vallen.

Dacht dat iemand eens oppperde dat een weonsdag het handigste was? En anders zaterdag inderdaad. Zondag liever niet.
Oeh ik wil ook naar de Hema enzo kortingskleertjes zoeken. Maar ik heb steeds geen tijd . Misshcien morgenochtend eventjes.

Pips, gelukkig heeft Pipsie niks na die val zeg. Ongelooflijk hoor. Ik denk dat ik alles zou breken en klutsen als ik zo van een trap zou vallen.

Balen dat Popsie weer ziek is. Steken ze elkaar steeds aan? Mijn kleertjes van MIlena, gaan naar een vriendin met een dochtertje. Zij heeft wel een andere smaak dan ik en vindt niet alles leuk. Ik zal anders van wat overblijft wel een foto maken voor je, dan kun je zien of je het wil hebben. Anders mik ik het in de zak van max. Ik heb net opruiming gehouden, vrijdag ga ik er weer met een vuilniszak heen, dus het kan wel even duren hoor.

Hooded sweaters? Zijn dat truien met een capuchon?

Vanochtend weer goed gekeurd bij de vk. Baby is aan het zakken. Hij lag steeds heel hoog, vandaar het maagzuur. HIj is alleen nog niet ingedaald, dus als mijn vliezen breken moet ik gaan liggen. Dat hoefde niet in de supermarkt tussen het brood. Als het daar gebeurt, mag ik eerst nog naar huis .

Daarna zijn we nog even doorgereden naar een tuincentrum waar ze ook dieren hebben. Paar leuke plantjes gekocht en caviazooi. Was wle gezellig, MIlena vindt het altijd heel leuk om daarheen te gaan. Nu ligt ze op bed, ik verkoop het middagslaap nu met : even lekker uitrusten met de knuffels'. Soms valt ze in slaap, soms speelt ze een half uurtje in bed.

Zometeen naar een vriendin met een dochtertje die iets ouder is dan Milena. Daar blijven we ook eten, dus dat is wel gezellig.

Groetjes
Ik zie/hoor het wel Frans, doe rustig aan

Ik denk dat Pipsie dat vallen van mij heeft. Ik heb de meest afschuwelijke (bijna) ongelukken gehad en eigenlijk nooit er wat aan overgehouden. Ooit 1 keer mijn arm verbrijzeld omdat ik in draf ging op een paard en nog nooit had paardgereden (en dus als bekend zo slap als een dweil ben :-)).

Papsie heeft ook een paar van die ongelukken meegemaakt (was ie er bij of kwam er net aan) en die snapt niet dat ik nog leef :-). Ik zeg altijd dat ik een gek loopje heb omdat ik een megazware beschermengel moet meetorsen :-).

Genoeg gekletst. Ik heb vanacht 3 uurtjes slaap gehad, beide kids liggen in bed ik ga even op de bank tv kijken (met dekentje over, zalig).

Frans, wat trouwens, als het nu toch een meisje is? (grijnz). Heb je ook neutrale kleertjes gekocht? (1 stelletje ofzo?).

Scooby wil je dat mousse recept eens naar mij toe sturen? Ik had laatst nogal een mousse flop, geen idee waar het aan lag, maar ik zoek dus veiligheidshalve een nieuw recept. Lijkt me trouwens leuk om eens langs te komen en samen te bakken. Ik kan wel blijven slapen in de buurt dan. Moeten we zeker eens doen (nav Hyves).
sweaters met een capuchon idd :-)

Indian, Jasper is ook al 2 x vd trap gevallen en beide keren ook niet opgerold, Die viel echt als een gestrekte lappenpop naar beneden. Al koprollend. Dus hoofd, voet, hoofd, voet. Soms op rug/bil. Kan t niet zo goed uitleggen, Heel naar gezicht wat wel even op je netvlies blijft, he pips? Zelfs zijn armpjes had hij gestrekt naar buiten. Bij de laatste val vorige maand is hij met zijn nek tegen de rolstoel van mn moeder gevallen die in de gang stond. Van die val is hij erg lang onder de indruk geweest en durfde zelfs een maand niet meer zelf de trap op en af, steeds dragen.

Spannend Frans!!! Hoop dat je snel bevalt, op korte termijn, dat het soepel verloopt en dat je man er lekker bij is.

Indian, wanneer krijg jij je 20 weken echo?
koffie, zwart graag...
he pips. Morgenavond??? Dan gaan scoob en ik bakken.

Ik heb nog wel een slaapplaats. Je mag kiezen:

1 campingbedje

2. ledikant

3 2 persoonsluchtbed

4 1 persoonsluchtbed

5 bank

6 grond

7 schuur

8 tuin

9 tuinbankje voor de deur

koffie, zwart graag...
Syl, sorry tis niet leuk, maar het staat er wel heel leuk hoe Jasper van de trap viel. . Ik zie het helemaal voor me. En echt het is niet te geloven dat ze dan niks hebben he?

In ons vorige huis hadden we van die hele oude smalle trappen (was een huis uit 1900). Daar ben ik ook een keer helemaal van boven naar beneden gevalen. Ik stapte over de eerste trede heen, raakt nog 2 keer met mijn kont de trap en lag toen beneden. En ik had behalve een HELE blauwe kont, ook helemaal niks.

Als man er bij moet zijn, moet ik niet op heel korte termijn bevallen hoor. Neuh laat mij maar lekke de 14e gaan baren, vinnik vroeg genoeg

Ik heb geen meisjeskleertjes. Echomevrouw was nogal zeker van haar zaak. Hmm, nou ja anders wordt het een stoer meisje de eerste dag en daarna rennen naar de Hema voor kortingskleertjes
en anders is t een meisje met een hele grote ....

Ja, je kent van die tekenfilmpjes zeker dat ze zo van de trap stuiteren?? :-)

Die laatste was voor Jasper indrukwekkender omdat mn moeder met hem de trap afliep en hysterisch zat te gillen tijdens zijn val. Denk dat dat ook meespeelt in zijn heftige belevenis. Thuis deden we nl heel luchtig: heeee, wat deed jij nou?? Ging je even koppeltjeduikelen?? (toen liep hij echt nog maar net trappen)

De 14e, mooie datum. Doe die maar
koffie, zwart graag...
Ja ik moest aan die tekenfilmpjes denken Ik denk idd dat het gegil meer indruk gemaakt heeft dan het vallen. Hoewel ik het wel heel logisch vind dat je moeder zich rotschrok hoor. Bij Milena doet het ook altijd meer pijn als er meer aandacht voor is. Ik doe bij kleine dingen altijd een 'helende kus' ( ) en traantjes vegen. Bij grote dingen ook trouwens. En als ze er in blijft hangen, ga ik afleiden. Of heeft aap ineens ergens last van ofzo. Werkt eigenlijk altijd goed

Joepie ik heb peutergym gevonden hier in de buurt! Heb net even een mailtje gestuurd om ons op te geven (de mama's mogen ook meegymmen, jeujj). Ben benieuwd
Milena kan trouwens sinds een week ofzo springen. Haha nu springt ze de hele dag het hele huis door. Het komt alleen nog niet zo lichtvoetig neer BOINK BOINK BOINK

Ga haar zo maar wakker maken. Het eventjes lekker uitrusten duurt inmiddels al bijna 2 uur en we moeten zo weg. Ik ben dan wel niet in de Hema geweest, maar wel weer helemaal bij op het forum (ook belangrijk )
leuk is dat he. Jasper doet t erg vaak. Van stoepranden af, van de 1e trede vd trap, over de rails van zijn treinbaan of gewoon zomaar. Spjing, spjing, spjing. 2 4 6 9 10 9 10 9 10 zegt hij er dan bij. Heb m ook gefilmd.

Dat ze schrok is logisch, dat doe ik ook. Alleen gil ik er niet bij

Kus werkt idd goed, zelfs bij harde vallen wilt hij alleen een kus.

Tis zoiezo niet echt een mieperd. Vd week viel hij met zijn scheenbeen op de staart van een stalen helicopter. Die staart brak zelfs af. Stond hij op, wreef over zn scheenbeen en mummelde iets. Volgende dag pimpelpaars terwijl hij niet zo snel blauwe plekken krijgt.

Jasper was thuis helemaal zindelijk overdag. Komt ie bij mn ouders, plast hij de hele tijd in zn broek

En hij heeft zijn bed daar helemaal kapot gebeten. Wat een boef!
koffie, zwart graag...
Haha Frans, fijn dat je dan nog wel eerst naar huis mag, mocht het onderweg ergens gebeuren.

Zeg dat ook vaak wel, ik wil niet slapen zegt Yuma dan. Dan zeg ik, jij hoeft ook niet te slapen, maar beer en vriend wel (knuffels) dus ga er maar even bijliggen ofzo en meestal valt hij dan wel als nog in slaap.

Fijne avond Frans en eetsmakelijk.

Pips, niet fijn als je vaak pech hebt. Een zware beschermengel dus....misschien eens op dieet zetten...zal wel eem snoepen van jullie lekkere taarten.

Volgende week vrijdag Syl, hebben wij de 20weken echo!

Niet fijn dat Jasper ook al een paar keer van de trap is gevallen.

Frans, jij gaat voor een valentijn boy!!

Kus ergens op is echt een wondermiddeltje ja! Werkt (bijna) altijd.

Springen gaat hier ook nog niet zo zachtjes hoor...komt ook best hard terug op de grond!

(die paar centimeter die hij dan in de lucht komt, haha) Wel met 2 voeten tegelijk!!!

Oeh auw, pimpelpaars scheenbeen, au!

Vaak is de reactie van ouders (of andere volwassene) erom heen erger als de val zelf. En ook de schrik bij de kids zelf is vaak groter als het voorval. Wij proberen ook altijd gewoon luchtig te doen, kus erop enzo. Moet hij wel niks ernstigs hebben natuurlijk, dat doen wbe neit als er ergens een bot naar buiten steekt ofzo.

Nou ga weer, tot straks! Of morgen!
hey Pips, al iets gehoord van die solicitatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven