Ex niet willen loslaten

26-02-2017 14:21 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb nu een paar maanden iets met een man van 53 die nog 2 jonge kids heeft.

We hebben leuke dingen gedaan, hij was heel lief en zorgzaam en gek op me.

Wat ik minder vond is dat hij regelmatig bij zijn ex over de vloer komt en ook bij zijn ex schoonfamilie.

Zijn ex heeft hem financieel kaalgeplukt en de laatste 2 jaar van hun huwelijk hadden ze nix meer samen terwijl zij een ander had zonder dat hij dat wist. Deze week wou hij met me praten en vertelde me dat hij met haar een gesprek had gehad over mij en dat ze vond dat ik hem probeerde te veranderen. Hij zei me dat hij nog gevoelens heeft voor haar (zij niet voor hem), ze heeft nog steeds een ander. Iig wil hij nu ff tijd voor zichzelf en ook miss naar de dokter voor antidepressiva. Ik heb hem gezegd dat hij een schop onder zijn kont moet hebben en dat zijn gevoelens kansloos zijn. Dit gaf hij ook toe. Hij eet bijna niet meer en is gaan roken als een ketter. Na die scheiding was hij 20kilo afgevallen. Ik ben nu een paar dagen aan t nadenken en heb hier eigenlijk helemaal geen zin in. Ik vind het ook belachelijk dat hij met haar over mij praat. Ook blijft hij in het verleden hangen vind ik. Wat vinden jullie van deze situatie?
Ik vind dat je dit pracht exemplaar lekker met laten wieberen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kansloos, hij vindt z'n ex leuker dan jou. Mss ben je een soort rebound. Ik zou niet op m wachten als ik jou was.
Wat vind je zelf, TO?
En waarom wil jij je mengen in deze onzin?
Ik vind het heel verstandig dat hij afstand wil nemen en naar de huisarts gaat. Moedig hem daar in aan en ga verder opzoek naar een ander exemplaar.
Hij is wel eerlijk dus ik zou het juist wel waarderen dat hij dit met jou bespreekt.

Jij kan nu zelf de keuze maken of je met of zonder hem verder gaat.

Ik zou zonder hem verder gaan.
Ik ben hier helemaal niet blij mee. Hij noemde zichzelf ook een slappe zak. Uiteraard ga ik niet wekenlang wachten. Maar hij vindt die contacten wel normaal. Heeft me zelfs gevraagd mee op verjaardagen te gaan bij die mensen. Ik heb meteen gezegd daar nix voor te voelen.

Ik wil van jullie bevestiging dat die situatie niet normaal is.
Als je hier geen zin in hebt, dan hoef je hier toch geen antwoorden meer te krijgen?

Dan is het duidelijk lijkt mij.
quote:cougartje schreef op 26 februari 2017 @ 14:31:

Ik ben hier helemaal niet blij mee. Hij noemde zichzelf ook een slappe zak. Uiteraard ga ik niet wekenlang wachten. Maar hij vindt die contacten wel normaal. Heeft me zelfs gevraagd mee op verjaardagen te gaan bij die mensen. Ik heb meteen gezegd daar nix voor te voelen.

Ik wil van jullie bevestiging dat die situatie niet normaal is.

Wat ik normaal vind, hoef jij niet normaal te vinden.

Het gaat erom of jij hiermee om kan gaan.
Dat hij bij z'n ex over de vloer komt vind ik niet echt raar, ze hebben samen kinderen.

Maar hij is kennelijk nog niet over haar heen, dus de beslissing om het even alleen te gaan doen is dan zo slecht nog niet.

Dat is balen voor jou, maar een rebound zijn en niet weten of hij echt voor jou wil gaan moet je niet willen.
Maak dat je wegkomt! En hij hoeft sowieso niet met haar over jou te praten. Jullie relatie was iets tussen jullie. Zet er een punt achter.

Nog los van de gevoelens die hij voor zijn ex heeft, is er nog een heel lang -ook praktisch- proces wat zij t.a.v. de kinderen met elkaar hebben en waar nog lang geen stabiliteit in is.
eens met al die anderen hier,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ga lekker wat voor je zelf doen.

Hij is duidelijk nog niet klaar voor een relatie, en iets zegt mij dat jij nooit zal accepteren dat zijn ex altijd in zijn leven zal ivm de kinderen.

Je "klinkt" ook nogal jong.
ik denk dat ex gelijk heeft dat jij hem probeert te veranderen.
quote:Dragisa schreef op 26 februari 2017 @ 15:03:

Ga lekker wat voor je zelf doen.

Hij is duidelijk nog niet klaar voor een relatie, en iets zegt mij dat jij nooit zal accepteren dat zijn ex altijd in zijn leven zal ivm de kinderen.

Je "klinkt" ook nogal jong.wat gezien haar nickname niet kan
mamsvan, goed opgemerkt!

orkenflow, Ze kent mij niet eens, weet niet waar jij dit op baseert.

Gelukkig heb ik ook reacties gekregen waar ik wat aan heb.

Hij blijft hangen is zijn verleden en ik ga niet langer reserve staan.
ze kent hem wel, langer dan jou zelf, dus ziet ze ook wel eventuele veranderingen, en misschien vind zijn familie dat ook wel ?
Hij blijft niet in het verleden hangen, hij is in het heden gewoon nog stapelgek op zijn ex no matter what..

Je hebt hier eigenlijk helemaal geen zin in.

Dat snap ik. Ik zou er dan ook een punt achter zetten en wel meteen! Sterkte
quote:orkenflow schreef op 26 februari 2017 @ 15:08:

ik denk dat ex gelijk heeft dat jij hem probeert te veranderen.

En het zou zoals ik over deze man lees tijd worden ook.

Alleen TO ga het niet aan, daar is geen bal aan.

Want deze man is blijkbaar alleen maar in staat om wat te gaan doen als een vrouw hem aanduwt.

Ex wilde niet meer aanduwen maar is duidelijk ook niet van plan het goed te vinden dat een ander het doet.

Dus de man wil een aanduwer waarover hij kan klagen en zeiken bij zijn ex. Die er vervolgens weer haar feestjes van maakt waarover hij dan weer zeikt en zeurt bij jou zijn vriendin.

Zie jij dit als een fijn plaatje voor jezelf?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:cougartje schreef op 26 februari 2017 @ 15:22:

mamsvan, goed opgemerkt!

orkenflow, Ze kent mij niet eens, weet niet waar jij dit op baseert.

Gelukkig heb ik ook reacties gekregen waar ik wat aan heb.

Hij blijft hangen is zijn verleden en ik ga niet langer reserve staan.

Dan doe je dat niet.

Snel opgelost dit probleem
quote:mamsvan schreef op 26 februari 2017 @ 15:24:

ze kent hem wel, langer dan jou zelf, dus ziet ze ook wel eventuele veranderingen, en misschien vind zijn familie dat ook wel ?En dat is dan het 'juiste' beeld? Zijn ex is niet voor niets zijn ex.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:cougartje schreef op 26 februari 2017 @ 15:22:

orkenflow, Ze kent mij niet eens, weet niet waar jij dit op baseertOp je openingspost.
quote:Enn schreef op 26 februari 2017 @ 15:31:

[...]

En dat is dan het 'juiste' beeld? Zijn ex is niet voor niets zijn ex.

zijn ex is schijnbaar zijn ex omdat ze een ander heeft, dat wil nog niet zeggen dat ze haar eigen ex niet goed kent en ziet dat die in dingen is veranderd,

hoe dan ook is de vriend van TO een slappe zak die niet met zijn ex over de relatie van hem en TO moet praten en is het TO goed recht daar kwaad om te zijn

ik zou TO ook adviseren om deze man te laten gaan,

hij is duidelijk nog niet klaar voor een relatie en jij bent denk ik niet klaar voor iemand met een bagage zoals kinderen en ex vrouw,
mamsvan, je hebt helemaal gelijk.

Ik heb mijn besluit genomen om er mee te stoppen.

Hij komt niet los van zijn ex en haar familie en kan in deze situatie geen relatie aangaan.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven