Harde crush..
zondag 26 februari 2017 om 18:04
Hoi,
Een paar jaar geleden ben ik op een feestje van mijn ex een ongelooflijk knap meisje tegen gekomen. Helaas is mijn ex onderhand mijn ex maar ik kan dit meisje niet helemaal uit mijn hoofd zetten.
Ik denk dat het voor een vrouw misschien creepy overkomt als een man haar zomaar een berichtje op facebook stuurt. En ik denk ook dat zij mij niet meer kan herinneren.
Weet iemand nog leuke tips wat ik kan doen?
Alvast bedankt in ieder geval!
Een paar jaar geleden ben ik op een feestje van mijn ex een ongelooflijk knap meisje tegen gekomen. Helaas is mijn ex onderhand mijn ex maar ik kan dit meisje niet helemaal uit mijn hoofd zetten.
Ik denk dat het voor een vrouw misschien creepy overkomt als een man haar zomaar een berichtje op facebook stuurt. En ik denk ook dat zij mij niet meer kan herinneren.
Weet iemand nog leuke tips wat ik kan doen?
Alvast bedankt in ieder geval!
zondag 26 februari 2017 om 18:36
zondag 26 februari 2017 om 18:38
quote:bladwijzer schreef op 26 februari 2017 @ 18:35:
nee, ze is hartstikke single maar helaas geen vrienden op fb
Ik denk dat het beter is om gewoon niets te doen.. Er is gewoon niet veel keusAls jullie geen vrienden zijn op FB kan je juist zo'n bericht sturen en haar toevoegen. Als jullie al jaren bevriend waren en je dan opeens zoiets stuurt zou het wel een beetje vreemd zijn.
nee, ze is hartstikke single maar helaas geen vrienden op fb
Ik denk dat het beter is om gewoon niets te doen.. Er is gewoon niet veel keusAls jullie geen vrienden zijn op FB kan je juist zo'n bericht sturen en haar toevoegen. Als jullie al jaren bevriend waren en je dan opeens zoiets stuurt zou het wel een beetje vreemd zijn.
zondag 26 februari 2017 om 19:29
maandag 27 februari 2017 om 08:22
Bovendien niks zo onaantrekkelijk als een man die een passief hengeltje uitwerpt en de vrouw het maar op laat lossen (en dan vervolgens op een MRA-forum gaat klagen over 'alfa-mannen' en hoe vrouwen hem zijn recht op affectie niet gunnen. Ok, ik draaf door.)
Als jij haar leuk vindt, zul jij de kennismaking moeten regelen.
Als jij haar leuk vindt, zul jij de kennismaking moeten regelen.
Occam's razor
maandag 27 februari 2017 om 08:58
quote:Debora schreef op 27 februari 2017 @ 08:22:
Bovendien niks zo onaantrekkelijk als een man die een passief hengeltje uitwerpt en de vrouw het maar op laat lossen (en dan vervolgens op een MRA-forum gaat klagen over 'alfa-mannen' en hoe vrouwen hem zijn recht op affectie niet gunnen. Ok, ik draaf door.)
Als jij haar leuk vindt, zul jij de kennismaking moeten regelen.Precies. Gewoon direct een bericht sturen. Ik heb er een relatie van 5 jaar aan over gehouden toen een vrijwel onbekende (maar wel al eens gezien/mee gepraat) me proactief benaderde. Vond ik erg leuk!
Als jij haar leuk vindt, zul jij de kennismaking moeten regelen.Precies. Gewoon direct een bericht sturen. Ik heb er een relatie van 5 jaar aan over gehouden toen een vrijwel onbekende (maar wel al eens gezien/mee gepraat) me proactief benaderde. Vond ik erg leuk!
maandag 27 februari 2017 om 08:59
quote:SnoopyLove schreef op 26 februari 2017 @ 19:14:
Probeer haar eens eerst als vrienden toe te voegen. Ze zal zich dan afvragen wie je bent en zal als eerste een berichtje sturen. ;)ik stuur nooit een berichtje als mensen mij toevoegen op fb. Onbekende accepteer ik niet eens en los daarvan denk ik: jij voegt mij toe dus stuur zelf maar een berichtje als je iets wilt impliceren met dat toevoegen.
Probeer haar eens eerst als vrienden toe te voegen. Ze zal zich dan afvragen wie je bent en zal als eerste een berichtje sturen. ;)ik stuur nooit een berichtje als mensen mij toevoegen op fb. Onbekende accepteer ik niet eens en los daarvan denk ik: jij voegt mij toe dus stuur zelf maar een berichtje als je iets wilt impliceren met dat toevoegen.
maandag 27 februari 2017 om 09:01
quote:emelsilotero schreef op 26 februari 2017 @ 20:34:
Je kunt best iets zeggen in de trant van 'Hoi! Ik zag je voorbijkomen en bedacht me dat ik jou volgens mij jaren geleden eens op een feestje van ... heb gezien?'
lijkt mij een goeie om te beginnen.
Ik ben wel benieuwd naar het gevolg dus wel ff updaten to
Je kunt best iets zeggen in de trant van 'Hoi! Ik zag je voorbijkomen en bedacht me dat ik jou volgens mij jaren geleden eens op een feestje van ... heb gezien?'
lijkt mij een goeie om te beginnen.
Ik ben wel benieuwd naar het gevolg dus wel ff updaten to
maandag 27 februari 2017 om 10:29
Creepy hoeft het niet te zijn, gewoon een simpel berichtje sturen dat je denkt haar ergens van te kennen of zo. Ik kreeg laatst een berichtje van iemand die wist waar ik woon en mij altijd met mijn honden ziet lopen, heel verhaal had 'ie gestuurd en ik heb nog steeds geen idee wie die gast is. Dat vond ik wel creepy.
maandag 27 februari 2017 om 13:15
Staat ook al op FOK! die 'harde crush'.
Aparte uitdrukking trouwens...
http://forum.fok.nl/topic/2360450
Aparte uitdrukking trouwens...
http://forum.fok.nl/topic/2360450