Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Ik eet ook vaak alleen en dan is dit en de vriezer echt een uitkomst om snel iets lekkers en gezonds op mijn bord te hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 26 februari 2017 @ 20:34:

[...]

WOW! Dat heb ik alleen in mijn favoriete boutiques... waar mijn beurs niet echt een voorstander van is.Ik heb niet zoveel talenten. Maar voor shoppen heb ik wel talent
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Van de vriezer maak ik veel gebruik, kook een hele hoop van iets en dan vries ik porties in. Morgen ga ik weer soep maken, lekker en makkelijk met brood en een gebakken ei. Of iets dergelijks.

Wecken ga ik eens googelen, ik eet sowieso wel graag rode kool, maar zelfgemaakt is dat lekkerder.
Ik heb maar een kleine vriezer en geen plek voor een grotere. Extra voordeel van wecken vind ik (doe ik ook vaak met soep) dat het heel snel opgewarmd is.
Oudblond, ik wist niet dat mijn man een broer heeft
quote:charlottew88 schreef op 26 februari 2017 @ 20:44:

[...]

Ik heb niet zoveel talenten. Maar voor shoppen heb ik wel talent Bij deze ben je ingehuurd als personal shopperT!
quote:yasmijn schreef op 26 februari 2017 @ 21:18:

Oudblond, ik wist niet dat mijn man een broer heeft Ik ook niet, dacht dat mijn man enig kind was.
quote:Oudblond schreef op 26 februari 2017 @ 21:24:

[...]

Ik ook niet dacht dat mijn man enig kind was. Mijne heeft 2 zussen
We zijn thuis, ben er weer klaar mee. In elk geval voor een jaar.
quote:Oudblond schreef op 26 februari 2017 @ 21:23:

[...]

Bij deze ben je ingehuurd als personal shopperT!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik had Ren de 'broer' van mijn man beloofd. Maar die is dus al bezet Sorry Ren!
quote:dolfje schreef op 26 februari 2017 @ 21:38:

We zijn thuis, ben er weer klaar mee. In elk geval voor een jaar. Je gouden spray al uit je haren gespoeld? Wel fijn gehad?

Voor de jonkies
quote:Renaissance schreef op 26 februari 2017 @ 10:43:

[...]

Moeten en ontstressen zijn een beetje tegenstrijdig. Dus......minder moeten de komende tijd? Want gestresst op vakantie gaan is zo niet leuk.

Ja nou ja. Er was een vacature met mijn naam erop. Hoop dat ik dat heb weten over te brengen en dat als ze me op gesprek willen dat dat dan niet tijdens mijn vakantie is.

Verder alleen nog beetje werken, vrijwilligerswerk overdragen en zorgen dat mijn tandenborstel enzo mee gaat op vakantie.

Eat-work-sleep-repeat ofzo
Goeiemorgen allemaal. Daar gaan we weer!
Goedemorgen Stammies alweer een nieuwe werkweek.
quote:Oudblond schreef op 26 februari 2017 @ 21:39:

Ik had Ren de 'broer' van mijn man beloofd. Maar die is dus al bezet Sorry Ren!
quote:Watervrouw333 schreef op 26 februari 2017 @ 21:53:

[...]

Ja nou ja. Er was een vacature met mijn naam erop. Hoop dat ik dat heb weten over te brengen en dat als ze me op gesprek willen dat dat dan niet tijdens mijn vakantie is.

Verder alleen nog beetje werken, vrijwilligerswerk overdragen en zorgen dat mijn tandenborstel enzo mee gaat op vakantie.

Eat-work-sleep-repeat ofzo Oh, succes! Hopelijk word je uitgenodigd voor een gesprek.
Goedemorgen stammers!

Ben ik vrij vandaag, word ik nog vroeg wakker. Ach, kan wel nog lekker blijven liggen.

Fijne dag iedereen
En goedemorgen.

Ik heb vakantie, dat is lekker wakker worden op maandagochtend. Gelijk maar mijn chagrijn van gisteren afgeschud, mijn huishoudelijke klusjes gedaan etc.

Straks ga ik aan de slag met project "vervoer". Ga eens kijken bij een scooter/elektrische fietsen winkel. Advies inwinnen enzo. En even naar de stad.
Mogguh. Wakker en ben maar opgestaan want man ligt te snurken en ik heb razende honger.
quote:Oudblond schreef op 26 februari 2017 @ 21:41:

[...]

Je gouden spray al uit je haren gespoeld? Wel fijn gehad?Dat moet ik nog doen, zijn zo het bed in gerold. Het was erg gezellig maar hier laten we het bij. Vrienden gaan nog door. Ik moet er niet aan denken.
Lekker op stap met dochtertje. Eerst met de trein, nu de ouders van beste vriend oppikken ol samen met hem te gaan lunchen. Zo heeft zijn vrouw ook even rust.
IMHO
Rustig hier.

Net een boterham gegeten en nu moet ik van mezelf eigenlijk beginnen aan de zelfstudie "rawtherapee". Maar het is nogal ingewikkeld dus ik ben aan het zoggen, kan me er niet goed toe zetten.

Wel even gebeld naar een organisatie die hele leuke vacatures heeft, helaas op dit moment nog niet in mijn regio. Een open sollicitatie sturen heeft geen zin zeiden ze, maar er zijn regelmatig nieuwe vacatures, dus ik ga de site in de gaten houden.
Lekker lui middagje, net een film gekeken en nu series. Ben blij dat we niet meer op pad gaan met dit rotweer. Het onweert hier nu zelfs..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven