Hoe lui ben jij?

26-02-2017 21:50 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te lui om een fatsoenlijke OP te maken.

Te lui om naar de WC te gaan (ik wacht wel tot ik het bijna in mijn broek doe).

Te lui om dez..

Hoe lui ben jij?

En nu ik het een paar keer heb geschreven, wat een raar woord is 'lui' eigenlijk...
quote:miloen schreef op 27 februari 2017 @ 00:05:

[...]

Wii hebben een robotstofzuiger en ik ben nog te lui om m aan te zetten ????Zo lui ben ik ook. Ik had hem geprogrammeerd maar dat eruit gehaald toen we op vakantie gingen en ik ben te lui om hem opnieuw te programmeren.
Ik ben zo lui, door carnaval, dat ik nog steeds schmink op heb en goudspray in mijn haar. Gisteren zo naar bed gegaan en nu zit ik zo op de bank.
En Dolfje, was het gezellig? Ik ben ook wat duf na 3 dagen maar heb nog 3 dagen te gaan. Straks ff douchen en dan gaan we er weer voor. Mooiste feest wat er is.
Het was zeker gezellig maar twee dagen is voor mij genoeg, ik ben te lui voor meer
ik ben zo lui dat zelfs mijn dochter van 6 mij net een slome luilak noemde...

Want ik was te lui om haar potje stiften uit de bovenste kast te pakken...

En ik ben te lui om de gordijnen open te doen, dat doet de jongste nu
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:miloen schreef op 27 februari 2017 @ 00:05:

[...]

Wii hebben een robotstofzuiger en ik ben nog te lui om m aan te zetten ????Ik heb hem geprogrammeerd dat hij elke dag een rondje doet. Alleen moet af en toe dat opvangbakje geleegd worden en daar ben ik dan weer te lui voor....
zo lui dat ik een doodskopaapje in huis heb die mij de afstandsbediening aangeeft of een zak chips. Ook kan hij de wasmachine bedienen.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Geen centje last van, overactief hier. ( gelukkig)
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 27 februari 2017 @ 10:25:

Geen centje last van, overactief hier. ( gelukkig)Daar heb ik ook wel eens last van om de 1 á 2 maanden. De gekke 5 minuten noem ik dat.
quote:ladygaga_xx schreef op 27 februari 2017 @ 10:18:

zo lui dat ik een doodskopaapje in huis heb die mij de afstandsbediening aangeeft of een zak chips. Ook kan hij de wasmachine bedienen.Ik vraag de kat regelmatig of ze koffie voor me wil zetten. Tot op heden nog geen koffie mogen ontvangen
quote:miloen schreef op 27 februari 2017 @ 07:27:

[...]

Hahaha. JA. Soms wel een paar dagen. En in de tussentijd val ik er dan een paar keer bijna over, but I reject to move it:)

Ik laat 'm elke dag de kamers onder doen, dus gelukkig staat hij er niet een paar dagen.

Geweldig ding!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Corona67 schreef op 27 februari 2017 @ 07:20:

[...]

Niet te geloven die lui hier heik geloof gewoon niet wat ik lees vanaf de turnbalk.
quote:LostWandress schreef op 27 februari 2017 @ 11:10:

[...]

Ik vraag de kat regelmatig of ze koffie voor me wil zetten. Tot op heden nog geen koffie mogen ontvangen ja drm een aap, die heeft handjes en die kun je goed trainen
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Corona67 schreef op 27 februari 2017 @ 07:20:

[...]

Niet te geloven die lui hier heBelieve me, it's true.
quote:Emperor schreef op 27 februari 2017 @ 11:13:

[...]

ik geloof gewoon niet wat ik lees vanaf de turnbalk.Lig je op die balk met de friteuse naast je?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 27 februari 2017 @ 11:16:

[...]

Lig je op die balk met de friteuse naast je? Turnbalk als voetenbank.
allemaal jaloezie. flikflakkend getypt dit.
ik flikflak mezelf een weg naar de top.
Ik ben regelmatig te lui om te kauwen dus daarom eten we vaak soep, slobber je zo naar binnen.
Geen last van, ben een heel actief mens. Kan ook niet gaan zitten als er nog dingen moeten gebeuren
quote:Snoepeke schreef op 27 februari 2017 @ 11:29:

Geen last van, ben een heel actief mens. Kan ook niet gaan zitten als er nog dingen moeten gebeuren Zin om op bezoek te komen? Mijn kat zet wel koffie voor je.
quote:dolfje schreef op 27 februari 2017 @ 11:25:

Ik ben regelmatig te lui om te kauwen dus daarom eten we vaak soep, slobber je zo naar binnen.gebruik je wel een lepel of zet je je mond aan de pan?
quote:Felroze schreef op 27 februari 2017 @ 09:24:

[...]

Ik ben écht (liever) lui (dan moe). Ik werk niet en zit de meeste dagen vrijwel de hele dag op de bank. In de middag doe ik even 1-3 dingen in het huishouden/boodschappen en 's avonds weer op de bank.

Ik heb door een chronische ziekte dan ook minder energie dan de meeste mensen...Ik heb door een vorm van Autisme ook minder energie en om die reden werk ik halve dagen. Dat is echt genoeg voor me.
quote:Emperor schreef op 27 februari 2017 @ 11:43:

[...]

gebruik je wel een lepel of zet je je mond aan de pan?Ik til met moeite een lepel op
Zo lui dat ik mijn veterschoenen niet los wil doen om de twee steentjes die erin zitten eruit te halen. Ze storen niet echt heel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven