wat trek ik aan?

22-01-2009 17:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb n luxe probleem..ik vlieg maandag naar java-bali 22 dagen n rondreis maken. Ik ga in mijn eentje met schipholtaxi naar schiphol. Wat moet ik aan tis hier 3 gr en daar 43..zit ik met mijn jas daar in mijn koffer/ tips?
43 .. is dat niet heeeel klein pietsje overdreven?

Zelf ga ik met dergelijke reizen voor een fleece, va huis stap je zo die taxi in en die zet je voor de ingang v schiphol af..

In vliegtuig zit het wel zo lekker. En dan niet met een (zware) denim broek, maar gewoon een dockers oid.

En... (als je durft!!) geen dichte schoenen, draag je daar toch niet. Maar lekker dikke sokken in je teva's, hahaha... maar dan moet je niet de man v je leven op Schiphol tegen komen..LOL

Veel plezier iig, erg mooi!
Computer says nooooo
Weerbericht Bali vrijdag 23 januari

Maximum temperatuur: 29 °C

Minimum temperatuur: 26 °C

Overdag: Half bewolkt

De wind komt uit het Noord-Westen en wordt matig, kracht 3

De kans op neerslag in Bali is 10

Lijkt mij heerlijk weer daar. Ik zou ook een lekker fleecevest meenemen met daaronder een aantal laagjes. Een broek die niet te strak zit. Verder zou ik mijn zwaarste schoenen aandoen.
niets zo vervelend als het koud hebben in het vliegtuig.

Ik heb als ik naar een warm land vlieg meestal een longsleeve aan, met daarover een fleece-vest en dan een ultra-ligt winddicht regenjack. Daarmee hou je het hier in NL ook nog redelijk warm. Dat jack neemt niet veel plaats in en is ook nog handig als je ergens heen gaat waar het mss af en toe regent. En zonder fleece ga ik niet het vliegtuig in, al loop ik er de rest van mijn reis mee te slepen.

Ik heb ook altijd dichte schoenen aan, vind sandalen echt geen gezicht met sokken. En vind dat ook nog te koud in het vliegtuig.
Ga voor laagjes kleding. Een hemdje, truitje of sweatshirt erover en een fleecevest/jack en een afritsbroek. Zo kun je je aanpassen aan de wisselende temperaturen.
Laagjes maken! (hemdje, t-shirt, lange mouwen shirt en fleece erover) Kun je aan en af pellen, ook handig bij airco die heel hoog staat (weet uit ervaring dat in landen als Thailand en in Indonesie als de airco eenmaal aan staat dat er dan maar 1 standje is -> 18 graden brrrrrrrr ook in de bussen enzo)

Enjoy! (ben helemaaaaaal niet jaloers gelukkig)

een legerbroek, kun je makkelijk en veilig je papieren kwijt. Ik heb een hele lekkere hoodie (vest met grote capuchon), waarbij de capuchon zo groot is dat ie makkelijk over mijn ogen heel kan vallen of opgepropt als nekkussen kan dienen.

Eronder een longsleeve/blouse met lange mouwen en daaronder en shirtje. Lekker warme sokken voor in het vliegveld

Vergeet je oordopjes niet.
Ik draag, als ik in de winter naar 'n warme bestemming vlieg, altijd 'n shirt zonder mouwen, daarover 'n shirt met lange mouwen en daarover 'n dikke fleece. En 'n comfortabele lange broek, sportsokken en mijn dichte wandelschoenen.
*Alert: Bijna off topic!*

Ik heb trouwens een winkel gevonden waar je Japanse sokken kunt kopen, deze durf ik wel aan met teenslippers. Kunnen die enge teva's in de tas blijven

Computer says nooooo
Wat een coole sokken Sum
quote:summer73 schreef op 22 januari 2009 @ 18:52:

*Alert: Bijna off topic!*

Ik heb trouwens een winkel gevonden waar je Japanse sokken kunt kopen, deze durf ik wel aan met teenslippers. Kunnen die enge teva's in de tas blijven

[afbeelding]

Ik moet dan toch even mijn teva's showen, ik heb dit model, die zijn minder eng, toch?

Ik heb er heel veel complimenten op gekregen!

Ik weet niet of de Bromo in jou rondreis zit...?

Maar dan zal je héél erg blij zijn als je warme kleding bij je hebt wanneer je daar naar de zonsopgang staat te kijken bij circa 3 graden Celcius.

Veel plezier daar!~

Prachtig land heb ik afgelopen jaar mogen ervaren.
Die zijn echt heel leuk Vinyl!! Mag ik ze lenen?
quote:fiba schreef op 22 januari 2009 @ 20:24:

Die zijn echt heel leuk Vinyl!! Mag ik ze lenen?

Ik heb ze helaas niet in deze kleur, deze kleur is nieuw dit jaar geloof ik. Ik heb ze in zwart/grijs. Maar ook heel mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven