Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Ben ik de enige die Netflix niet zo leuk vind? Alleen Broadchurch (ofzoiets), Trapped en een paar films vond ik leuk. Van de series waar veel over gesproken wordt kom ik niet doorheen.
Sorry Elfje, ik heb geen netflix. Dus ik kan er niets over zeggen.

Ga je nog naar de carnaval?
quote:Renaissance schreef op 27 februari 2017 @ 16:19:

Sorry Elfje, ik heb geen netflix. Dus ik kan er niets over zeggen.

Ga je nog naar de carnaval?Nee, ik houd er niet van. Wel naar de Carnavalsmiddag op mijn werk geweest. Dat was wel leuk.
Ik hou er ook niet van. Gelukkig is het in mijn stad maar beperkt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Ik ben een paar uurtjes gaan werken. Ging best goed: ik knap op

Reden waarom ik niet van thuis kon werken was minder: Externe admin heeft heel veel facturen verstuurd.... Moest ook gebeuren, maar niet gebaseerd op een lijst van 2016. Oeps verkeerde lijst van de server geplukt. en De mailbox stroomde over met klachten, boze klanten e.d. Mijn assistente zag het even niet meer zitten. Dit krijgt echt nog een staartje en hun factuur krijgen ze onbetaald retour.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh god, lievelingsknuffel van dochtertje kwijtgeraakt in de trein. Niets bij gevonden voorwerpen. Ze gaat er vooralsnog okay mee om, zegt alleen maar af en toe dat ze hem mist, maar ik vrees dat dit vanavond drama wordt. Ik ben er zelf nogal emo onder, echt zo'n momentje druppel-die-de-emmer-doet-overlopen.
IMHO
Hebben jullie geen tweelingbroerknuffel GG?
Ja. Knuffel was zo populair dat we een tweede exemplaar hebben gekochtt. Maar toen vond mijn vriendin het grappig om de reserve aan haar te laten zien en sindsdien wilde ze allebei. De nieuwere versie is favoriet. Ze zijn inmiddels zo vaak hersteld dat ze ook echt goed uit elkaar te houden zijn, hebben ieder ook een eigen naam. Vriendin (die behoorlijk pissig is om mijn warhoofdigheid - terugkerende ergernis) heeft een nieuwe besteld, maar het duurt wel even voor die bezorgd wordt. Ik heb nu gezegd dat knuffel naar het ziekenhuis is om een nieuw vachtje te krijgen en dat accepteert ze vooralsnog, maar goed. Zonder knuffel slapen is tot nu toe altijd onmogelijk geweest, dus ik vrees het ergste.

Maar ik merk ook dat ik echt aan mijn tax zit. Zoiets als dit zou me niet zo van streek moeten maken.
IMHO
Oei GG dat is niet leuk...
Grimble, dat maakt iedere ouder mee en iedere ouder vindt het verschrikkelijk (tenminste die in mijn omgeving). Van het ziekenhuis is goed verzonnen en mss neemt ze vanavond dan wel de reserve mee in bed. Blijven volhouden dat die andere in het ziekenhuis is, maar wel weer zal komen. Zo rot en begrijpelijk dat dit je aangrijpt, vooral nu.
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 februari 2017 @ 16:48:

Ja. Knuffel was zo populair dat we een tweede exemplaar hebben gekochtt. Maar toen vond mijn vriendin het grappig om de reserve aan haar te laten zien en sindsdien wilde ze allebei. De nieuwere versie is favoriet. Ze zijn inmiddels zo vaak hersteld dat ze ook echt goed uit elkaar te houden zijn, hebben ieder ook een eigen naam. Vriendin (die behoorlijk pissig is om mijn warhoofdigheid - terugkerende ergernis) heeft een nieuwe besteld, maar het duurt wel even voor die bezorgd wordt. Ik heb nu gezegd dat knuffel naar het ziekenhuis is om een nieuw vachtje te krijgen en dat accepteert ze vooralsnog, maar goed. Zonder knuffel slapen is tot nu toe altijd onmogelijk geweest, dus ik vrees het ergste.

Maar ik merk ook dat ik echt aan mijn tax zit. Zoiets als dit zou me niet zo van streek moeten maken.Doe eens een oproep via de ns twitter account met foto van de knuffel en de trein route!
quote:7102 schreef op 27 februari 2017 @ 19:11:

[...]

Doe eens een oproep via de ns twitter account met foto van de knuffel en de trein route!Hele goede tip! (Vooral als je zeker bent dat knuffel in de trein gebleven is) Niet alleen naar de eventuele vinder, maar de NS houdt ook van 'goede reclame' en gaat waarschijnlijk wat extra inspanningen leveren om knuffeltje terug te vinden.
en facebook heeft NS/gevondenvoorwerpen vast ook wel
Facebook wil ook weleens helpen.

Patat met mayo en vette grote hamburger.
Troostvoer Yasmijn? Hier alle kliekjes van het weekend in een wrap gerold.
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 februari 2017 @ 16:24:

Oh god, lievelingsknuffel van dochtertje kwijtgeraakt in de trein. Niets bij gevonden voorwerpen. Ze gaat er vooralsnog okay mee om, zegt alleen maar af en toe dat ze hem mist, maar ik vrees dat dit vanavond drama wordt. Ik ben er zelf nogal emo onder, echt zo'n momentje druppel-die-de-emmer-doet-overlopen.

Oh hell, dat is mij ook eens overkomen. We zouden gaan logeren en ik had dochters complete tas laten staan in de trein, met luiers en olvaritpotjes en reservekleding en dus ook haar liefste knuffels. Die luiers etc. konden we natuurlijk bij kopen, maar die knuffels niet. Wat vond ik dat erg zeg.

Maar het is goed afgelopen: de vriend bij wie we gingen logeren had nog een ouwe teddybeer liggen en dochter was meteen verliefd. Onnodig te zeggen dat ze het beest mocht houden, en nu is dochter vijftien maar beer heeft tot nu toe alle opruimronden overleefd
Ah LV, wat een uitkomst en wat zoet!
Yasmijn: Ik vertelde aan man het 'shoppen' ding van gisteren en dat dat bij jullie ook zo gaat. Hij heel droog: 'Tja, die man houdt er ook van dat zijn vrouw zich goed voelt in haar outfit en er fantastisch uitziet. Ja en als ze de spullen daarvoor zelf niet vindt/wil gaan kopen dan helpt hij, net als ik. En dan geniet ik van de modeshow in de winkel, krijg ik een mooi aangeklede vrouw en verdien ik ook nog eens goede punten bij jou en hoor ik nooit gezeur dat je 'niets hebt om aan te trekken' zoals ik van vrienden hoor'. *Haalt schouders op: heel logisch toch?*
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2017 @ 19:15:

[...]

Hele goede tip! (Vooral als je zeker bent dat knuffel in de trein gebleven is) Niet alleen naar de eventuele vinder, maar de NS houdt ook van 'goede reclame' en gaat waarschijnlijk wat extra inspanningen leveren om knuffeltje terug te vinden.

Je hebt een te hoge dunk van de NS. Mijn tweet kreeg als reactie: vul het formulier in en toen ik zei dat ik dat al gedaan had en of ze alsjeblieft wilden retweeten, kreeg ik als reactie dat ze nooit retweeten.

Vroeger, toen kon je in zo'n geval met het station in kwestie bellen en als het heel belangrijk was, wilden ze zelfs nog wel eens de conducteur bellen. Nu moet je een centraal nummer bellen waar ze een centraal systeem hanteren waarin de dingen vrij makkelijk zoekraken.

Overigens wil ik niet de NS de schuld geven. Ik ben zelf niet zo slim geweest om nog even goed te checken.
IMHO
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2017 @ 19:41:

[...]

Oh hell, dat is mij ook eens overkomen. We zouden gaan logeren en ik had dochters complete tas laten staan in de trein, met luiers en olvaritpotjes en reservekleding en dus ook haar liefste knuffels. Die luiers etc. konden we natuurlijk bij kopen, maar die knuffels niet. Wat vond ik dat erg zeg.

Maar het is goed afgelopen: de vriend bij wie we gingen logeren had nog een ouwe teddybeer liggen en dochter was meteen verliefd. Onnodig te zeggen dat ze het beest mocht houden, en nu is dochter vijftien maar beer heeft tot nu toe alle opruimronden overleefd

Tot een jaar of 1 zou dat bij dochter gelukt zijn. Toen is ze met deze knuffel vergroeid.

Ik heb het vrij uitgebreid aangepakt. Het verhaal van het ziekenhuis hebben vriendin en ik samen met dochtertje (die erg van de verhalen, rolspellen en fantasie is) mooi opgetuigd. We waren het er allemaal over eens dat het niet zo leuk was dat knuffel nog geeneens even gedag heeft gezegd, maar dochtertje vond het wel heel stoer dat hij alleen met de trein naar het ziekenhuis is gegaan. Dochtertje mist knuffel wel, maar gelukkig is de ander er nog - die dus eigenlijk het origineel is.

Toen hebben we nog foto's bekeken uit de tijd dat alleen de originele knuffel er was, om te laten zien dat ze toen heel goed kon slapen met alleen die (dat werkt altijd heel goed bij haar: als ze bijvoorbeeld iets niet wilt eten en je zegt "toen jij nog een babietje was vond je dat anders heel lekker" dan werkt ze het zo naar binnen).

Voor het slapen heeft ze nog 1 keer gezegd dat ze knuffel mist en toen is ze zonder problemen gaan slapen. Stoer wijf!
IMHO
Stilletjes hier!

Vandaag laatste dag vrij, veel boodschappen halen en vanmiddag de longfunctietest. Heb het nu benauwd maar mag geen puffer gebruiken vandaag.

Eerst maar eens thee.
Succes vanmiddag Dolfje. Krijg je gelijk de uitslag?
Goedemorgen allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Mogguh,

Oudblond haha

Goed afgelopen dus, GG.

T waait hier vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven