Geen stoelriem

27-02-2017 21:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen weekend met mijn moeder op pad geweest in het kampeerbusje dat ze hebben geleend. Nu zit ik achterin (zijwaarts) en er zijn geen stoelriemen. Weet niet hoe dat in NL zit maar hier is dat legaal, maar toch voel ik me er niet prettig bij. Komend weekend gaan we een paar dagen weg, wat vinden jullie hiervan?
Hello, can you hear me?
Ik zou er niet zoveel moeite mee hebben, in een lijnbus zitten ook geen gordels, maar het gaat er om wat jij wilt.
Als er geen stoelriemen zijn hoeft het niet. In sommige campers is dat achterin niet verplicht en die riemen ontbreken dan ook.
Die camper heeft geen riemen. Ik kan daar wel wat van vinden, maar dat zorgt niet voor riemen.

Je hebt twee opties.

1) Accepteren

2) Thuis blijven

Fijn weekend.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Sansa_ schreef op 27 februari 2017 @ 21:41:

Ik zou er niet zoveel moeite mee hebben, in een lijnbus zitten ook geen gordels, maar het gaat er om wat jij wilt.Dit.
Wat maakt het uit wat anderen daar van vinden?

Je kunt er ook voor kiezen om niet mee te gaan. Of om wel mee te gaan en dan het ganse weekend over het gebrek aan riemen te gaan zitten zeuren. Is ook een optie!
Optie 3: duct tape.
quote:danivo schreef op 27 februari 2017 @ 22:03:

Optie 3: duct tape.Optie 4: spanbanden...
Optie 3; met je eigen auto gaan.

Ik zou er niet voor kiezen. Er hoeft niet veel te gebeuren om er voor te zorgen dat jij aan de andere kant van de camper ligt.
Het is wel veiliger maar als er achter geen gordels zitten dan mag dat, oudere camper dus.

Moet zeggen dat wanneer ik wel eens achterin zit, ik nooit een gordel omdoe.

Niet gewend, kom uit de tijd dat die er niet zaten, sterker nog, voorin met mijn ouders in een VW busje zonder gordels, nou ja ook niet best anno nu;-)
miscommunicatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven