nadelen

27-02-2017 20:36 138 berichten
.
anoniem_640d11523f884 wijzigde dit bericht op 14-05-2018 23:02
0.00% gewijzigd
Nadeel zwanger zijn: hyperemesis gravidarum en bekkeninstabiliteit.

Wát een feest.

Nadeel bevallen: weet ik nog niet, ben nog aan het zwangeren.
Alle reacties Link kopieren
Bekkeninstabiliteit en de bevalling, vond het vreselijk pijnlijk, knip gehad en gehecht, veel bloed verloren, duurde wel een jaar voor ik me enigszins normaal voelde

En wat hier wordt gezegd over een vagina die nooit meer strak wordt, klopt dit echt? Ervaren jullie partners dit ook zo? Ik dacht zelf dat alles na een tijdje weer redelijk op z'n plek zat
Wat ik ook een nadeel vond is dat het ineens opvalt hoe dicht sommige auto's tegen je auto aan parkeren.

Paste soms amper in m'n auto en ik had niet eens zo'n grote buik.

Op het eind van de zwangerschap eens via de passagierskant de auto in kunnen klimmen omdat ik niet via de bestuurderskant erin kon.

Die lamlul had hem ook zo dicht op mijn auto geparkeerd, ik heb geen last van mijn hormonen gehad tijdens de zwangerschap, maar ik denk dat deze man zijn auto nooit meer zo strak op een andere auto parkeert.
quote:chanella1 schreef op 27 februari 2017 @ 23:02:

Bekkeninstabiliteit en de bevalling, vond het vreselijk pijnlijk, knip gehad en gehecht, veel bloed verloren, duurde wel een jaar voor ik me enigszins normaal voelde

En wat hier wordt gezegd over een vagina die nooit meer strak wordt, klopt dit echt? Ervaren jullie partners dit ook zo? Ik dacht zelf dat alles na een tijdje weer redelijk op z'n plek zat Die van mij is strakker dan hij was, mijn man denkt dat de gyneacoloog hem wel aardig vond en er daarom een paar steekjes extra in heeft gezet.
quote:lux. schreef op 27 februari 2017 @ 22:56:

Oh en die kerels die je nakijken herken ik ook! Echt hoe duidelijk uithangbord met 'BEZET' wil je erop hebben, goorlap? Dat hele lichaam schreeuwt letterlijk 'ik heb seks gehad met een andere man'. Ik begrijp daar niks van.Nou in de eerste 2/3 van het 2e trimester, nu de vermoeidheid terugkeert, straal ik in iedergeval uit dat ik seks met gewenst resultaat heb gehad. Gehad dus
quote:OldWood schreef op 27 februari 2017 @ 23:06:

Wat ik ook een nadeel vond is dat het ineens opvalt hoe dicht sommige auto's tegen je auto aan parkeren.

Paste soms amper in m'n auto en ik had niet eens zo'n grote buik.

Op het eind van de zwangerschap eens via de passagierskant de auto in kunnen klimmen omdat ik niet via de bestuurderskant erin kon.

Die lamlul had hem ook zo dicht op mijn auto geparkeerd, ik heb geen last van mijn hormonen gehad tijdens de zwangerschap, maar ik denk dat deze man zijn auto nooit meer zo strak op een andere auto parkeert.Vertel
quote:Fresiaatje schreef op 27 februari 2017 @ 22:08:

Ja kak, check. Gelukkig zelf niet gezien of geroken, maar de verpleegster zei dat ze me even ging verschonen. Toen zei ik tegen vriend oh nee he, heb ik gekakt? Jammer zeg...Is dat gepoep niet te voorkomen, bijvoorbeeld door bepaald voedsel te mijden ?
quote:ardni schreef op 27 februari 2017 @ 23:36:

[...]

Is dat gepoep niet te voorkomen, bijvoorbeeld door bepaald voedsel te mijden ?Nee. In sommige landen legen ze de darmen van een kraamvrouw. Dat deed men hier vroeger schijnbaar ook bij een ziekenhuisbevalling.
Microlax voor bevalling aan.

Dat je opeens heel hard moet huilen tijdens een optreden van een meisje die bij the voice kids "all by myself" zingt....
Moet je ook maar net in huis hebben als het feest begint om 02.00 . Daarnaast, als je uren en uren ligt/hangt/zit om de volgende wee weg te puffen, krijgen sommige mensen best trek. Ik had echt honger.

[...]

Is dat gepoep niet te voorkomen, bijvoorbeeld door bepaald voedsel te mijden ?

En dan nog. De meeste bevallingen komen vanzelf, hoe wil je dat doen?

Een baby eruit persen is het poepkunstje dus de kans is groot dat je er meer uitdrukt dan dat je liever wil. En dat het hoofdje eerste tegen je darmen drukt helpt ook niet mee.
De kilo's die eraan vliegen! En daar wordt je depri van en dus ga je eten.

De kosten van babyspullen. 900 euro voor een kinderwagen, doe normaal.

Bevallen nog geen ervaring mee. Ik kijk wel op tegen het leggen van een drol .. je zal die dag maar last hebben van spetterpoep
quote:Robyn89 schreef op 28 februari 2017 @ 00:05:

De kilo's die eraan vliegen! En daar wordt je depri van en dus ga je eten.

De kosten van babyspullen. 900 euro voor een kinderwagen, doe normaal.

Bevallen nog geen ervaring mee. Ik kijk wel op tegen het leggen van een drol .. je zal die dag maar last hebben van spetterpoep

Bij mij het tegenovergestelde.

Ik heb chrosich ondergewicht. Dat klinkt leuk, maar het is net zo naar als overgewicht.

Toen ik na mijn bevalling weer "net zo slank" was heb ik een vrachtwagen aan troep over me heen gehad van andere vrouwen.

Alsof het een schande is om (veel) slank te zijn na een bevalling. Het is verdomme een levenslange strijd, voor mij.

Kan er nog boos om worden
quote:Dragisa schreef op 28 februari 2017 @ 00:16:

[...]

Bij mij het tegenovergestelde.

Ik heb chrosich ondergewicht. Dat klinkt leuk, maar het is net zo naar als overgewicht.

Toen ik na mijn bevalling weer "net zo slank" was heb ik een vrachtwagen aan troep over me heen gehad van andere vrouwen.

Alsof het een schande is om (veel) slank te zijn na een bevalling. Het is verdomme een levenslange strijd, voor mij.

Kan er nog boos om worden

Ik had voor de zwangerschap ook last van chronisch ondergewicht. De kilo's vliegen er bij mij daarom juist aan en ik vind het lastig daar mee om te gaan. Ik keek er naar uit, "eindelijk weer eens een bilpartij!" maar het valt me vies tegen.

Je(/mijn) lichaam verandert zo snel en zo extreem .. ik herken mijzelf niet meer. Het is voor de baby en daarom dat ik er mee dan dealen, maar ik mis mijn oude figuur.

Opmerkingen en ongevraagde goedbedoelde adviezen blijven kut. Ik snap je!
quote:hamerhaai schreef op 27 februari 2017 @ 21:22:

zwangerschap en bevalling een eitje prachtig, maar na 9 maanden met lege handen staan was toch wel een groot nadeel
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Nog een paar nadelen van zwanger zijn bedacht: op het eind kon ik niet meer even aanzetten als ik een trein wilde halen of zo. Vond ik heel irritant. Ik voelde me ook veel kwetsbaarder op straat, wetende dat ik niet weg kon komen of mezelf verdedigen.

En ik kon op een gegeven moment niet meer op mijn rug liggen, want dan werd ik duizelig, omdat baarmoeder en kind een grote ader dicht drukten.

En ik had veel pijnlijke krampen in mijn bovenbenen ' s nachts.
Jeuk, jeuk, jeuk en jeuk (ik had zwangerschapscholestase).
quote:marielle8484 schreef op 28 februari 2017 @ 00:02:

Dat je opeens heel hard moet huilen tijdens een optreden van een meisje die bij the voice kids "all by myself" zingt....
quote:lux. schreef op 27 februari 2017 @ 22:56:

Oh en die kerels die je nakijken herken ik ook! Echt hoe duidelijk uithangbord met 'BEZET' wil je erop hebben, goorlap? Dat hele lichaam schreeuwt letterlijk 'ik heb seks gehad met een andere man'. Ik begrijp daar niks van.Het schreeuwt "kijk ik ben vruchtbaar dus goed voortplantingsmateriaal" tenminste zo is het me uitgelegd. Eerst dacht ik nog dat ik me vergiste toen het gebeurde maar toen het ook mijn man begon op te vallen dacht ik 'oh ik ben dus niet gek'.
quote:marielle8484 schreef op 28 februari 2017 @ 00:02:

Dat je opeens heel hard moet huilen tijdens een optreden van een meisje die bij the voice kids "all by myself" zingt....Het kan erger. Ik ben van de metal en de rock en ging ineens loeihard huilen om Marco Borsato. Ik schaam me nog kapot.
quote:Horror-Clown schreef op 28 februari 2017 @ 09:43:

[...]

Het schreeuwt "kijk ik ben vruchtbaar dus goed voortplantingsmateriaal" tenminste zo is het me uitgelegd. Eerst dacht ik nog dat ik me vergiste toen het gebeurde maar toen het ook mijn man begon op te vallen dacht ik 'oh ik ben dus niet gek'.

Ik had het wel in het begin dat ik zwanger was: grote volle tieten, brede heupen, mijn huid en haar zagen er fantastisch uit, en ik straalde van geluk en die buik was er nog niet.

Dus dat begreep ik wel.

Off topic maar toen ik pas mijn man kende en soort van psychotisch verliefd was, flirtten ineens ook wildvreemde mannen (tussen 18-88 ) met me.

'Stralen van geluk', ik geloofde tot dan niet dat het bestond maar volgens man gaf ik nog net geen licht in het donker, en dat viel blijkbaar ook andere mannen op

[...]

Is dat gepoep niet te voorkomen, bijvoorbeeld door bepaald voedsel te mijden ?

Ik heb zelf niet gescheten tijdens de bevalling al voelde het alsof ik moest maar dat was de persdrang.

Maar toen legden ze dochterlief op mijn buik en haar eerste actie op planet earth was... schijten. Dus ik zat alsnog onder de poep en kind ook.
@ Monica ik had al een behoorlijke buik, liep in mans joggingbroek, geen makeup en mijn haar zat alsof ik het met een rotje had gekamd maar idd de cup E/F zal het geweest zijn
Vocht vasthouden! De laatste 4 weken was het echt extreem! Dikke handen, enkels, voeten. Opgeblazen kop en nek. Ik was al eerder gestopt met werken en ging toen met 38 weken lunchen met collegas. Ze schrokken echt van mij. ' meid wat zie jij eruit!!' Wacht maar tot je zelf aan de beurt bent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven