Bruinig bloed

28-02-2017 08:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry daar ben ik weer. Net na mijn ontlasting wat bruinig bij afvegen maar kwam echt uit de vagina. Stelde weinig voor maar maal me toch erg druk ben bijna 22 weken zwanger. Ik mag half vier naar verloskundige maar dat is nog zo ver en zit nu best te dubben
Bruin bloed = oud.

Maak je nu eerst nog maar geen zorgen.. ga eerst naar de vk en dan verder kijken. Wie weet is er niets aan ge hand en dan komt al die stress die je er van hebt bij de baby terecht.

Heb je vannacht/gisteravond/vanmorgen ook gevreeen toevallig? Dan kan er zomaar een klein bloedinkje ontstaan dat onschuldig is.
Nee dat heb ik niet. Had wel erg harde ontlasting dit heb ik al 2 weken
Ik heb ook - meerdere keren zelfs - bloedverlies gehad na 20 weken. Alleen bij mij was het helderrood, niet bruin. Vk kon niets vinden, gyn kon niets vinden, inmiddels 30 weken en baby is nog altijd vrolijk en blij. Diagnose: onverklaard, waarschijnlijk gevoelige baarmoedermond. Het hoeft echt niets ernstigs te zijn. Maar ik was ook heel erg geschrokken. Hopelijk kun je zo weer met een gerust hart naar huis
Veeg je wel van voor naar achter?
Ik ben niet achterlijk gatekeeper
quote:Deniece1980 schreef op 28 februari 2017 @ 09:23:

Ik ben niet achterlijk gatekeeperIk zou bijna denken van wel, bel nou is je verloskundige als je vragen hebt over je zwangerschap en als je je zorgen maakt.

Ik ben niet achterlijk gatekeeperWas gewoon een normale vraag stuk chagerijn.

Ik ben niet achterlijk gatekeeperWat is dat nou voor reactie. Legitieme vraag als je eerst harde ontlasting had en nu bruin bloed. Sowieso geef je ze de kost die nog van achter naar voren vegen...

Ik ben niet achterlijk gatekeeper
Heb je al met een psycholoog gebeld om een afspraak te maken? Zo niet, doe dat nou gewoon eens.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Maandverbanden vol verloren bij de jongste twee in dezelfde termijn.

De gyn zei dat dit wel vaker voorkwam dat had te maken met bepaalde verbindingen die gelegd worden geloof ik. Goed dat je het laat controleren.

Sorry, jaren geleden dus exact weet ik het niet meer.
quote:GateKeeper schreef op 28 februari 2017 @ 09:22:

Veeg je wel van voor naar achter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven