Bruinig bloed
dinsdag 28 februari 2017 om 08:59
dinsdag 28 februari 2017 om 09:06
Bruin bloed = oud.
Maak je nu eerst nog maar geen zorgen.. ga eerst naar de vk en dan verder kijken. Wie weet is er niets aan ge hand en dan komt al die stress die je er van hebt bij de baby terecht.
Heb je vannacht/gisteravond/vanmorgen ook gevreeen toevallig? Dan kan er zomaar een klein bloedinkje ontstaan dat onschuldig is.
Maak je nu eerst nog maar geen zorgen.. ga eerst naar de vk en dan verder kijken. Wie weet is er niets aan ge hand en dan komt al die stress die je er van hebt bij de baby terecht.
Heb je vannacht/gisteravond/vanmorgen ook gevreeen toevallig? Dan kan er zomaar een klein bloedinkje ontstaan dat onschuldig is.
dinsdag 28 februari 2017 om 09:07
Ik heb ook - meerdere keren zelfs - bloedverlies gehad na 20 weken. Alleen bij mij was het helderrood, niet bruin. Vk kon niets vinden, gyn kon niets vinden, inmiddels 30 weken en baby is nog altijd vrolijk en blij. Diagnose: onverklaard, waarschijnlijk gevoelige baarmoedermond. Het hoeft echt niets ernstigs te zijn. Maar ik was ook heel erg geschrokken. Hopelijk kun je zo weer met een gerust hart naar huis
dinsdag 28 februari 2017 om 10:06