Mannen met borderliner?

28-02-2017 13:15 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat hij naturist is.
Waarom niet gewoon een vervelende vent die niet weet wat hij wil?
Luister naar je verstand. Maakt niet uit wat voor stempel je familie hem wil geven hij is niet goed voor jou. En nog belangrijker, denk aan je kind! Lekker voorbeeld is deze man.
Wat was hier leuk aan dan?

Ik zou zeggen; stop je energie in jezelf en in je kind.
Altijd maar die etiketten. Bah!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat maakt het uit? Wees blij dat je van die man af bent.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik zou me niet afvragen wat hij is, maar wat je zelf bent. Een deurmat?

- telkens contact verbreken

- coke verslaving

- blowen

- ruzie maken

- jou en je kind uit huis gooien

- jou controleren

- dreig mails

- stalken

- denigreren

Hoeveel rode vlaggen heb je nodig? Je hebt verdorie ook nog een kind, waarom zou je dat willen blootstellen aan het gedrag van zo'n vent?
.
Het gaat erom of jij dergelijk wangedrag (want dat is het imo) pikt of niet. Welk stempel er ook aan hangt.

Het heeft geen nut om als leek diagnoses te gaan stellen; zijn gedrag wordt er toch niet minder erg of erger van?
Hij flikkert je vier keer op straat met je kindje en nog kruip jij met hangende pootjes terug, want de leuke momenten zijn zo leuk, en waar je je druk om maakt is wat híj mankeert?
quote:Nootje90 schreef op 28 februari 2017 @ 13:21:

Ik zou me niet afvragen wat hij is, maar wat je zelf bent. Een deurmat?

- telkens contact verbreken

- coke verslaving

- blowen

- ruzie maken

- jou en je kind uit huis gooien

- jou controleren

- dreig mails

- stalken

- denigreren

Hoeveel rode vlaggen heb je nodig? Je hebt verdorie ook nog een kind, waarom zou je dat willen blootstellen aan het gedrag van zo'n vent?

Dit.

En dan vooral: jou en je kind uit huis gooien.

Kijk, als jij er een heerlijk theatraal en dramatisch potje van wilt maken in je leven, ga je gang. Maar je hebt een kind. Dus kun je dat echt niet maken. Opbokken met die vent en door met je leven. Sterkte, liefdesverdriet sucks.
Wat eten we vanavond?
Dat is dus het probleem. Als het goed ging waren dat top momentjes waar ik soms nog erg naar terug verlang. Ik hoop alleen zo dat die mindere kanten weg zouden gaan door therapie wat ie zou gaan doen.
Joh, als je toch zo nodig stempeltjes gaat plaatsen, doe er dan ook meteen Manisch-Depressief bij.

Maar wat heb JIJ eraan wanneer hij een stempeltje krijgt?

Denk jij nu echt dat er voor JOU iets veranderd wanneer hij een diagnose krijgt?

Nee, zijn gedrag blijft hetzelfde, ook naar jou toe, maar nu heeft hij opeens nog een excuus om jou mee te slaan. Oftewel, jij blijft in een klote situatie zitten waar niets aan veranderd maar je geeft hem dan wel toestemming.

Vergeet hem en vergeet die relatie, ga voor jezelf leven, leer jezelf weer kennen. Want welk labeltje jij ook aan hem hangt, jij schiet er verder echt niets mee op.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:21:

Ik wil hem ook geen stempel geven maar het gedrag is natuurlijk alles behalve normaal te noemen. In een boze bui ook een keer bijna. Z'n moeder aangereden omdat ze met mij in de auto zat de kleine van school te halen. Hij zag ons toevallig en flipte door, het was toen even uit maar met zijn ma had ik een hele goede band.

Nooit meer met deze man afspreken.

Nooit meer.

Niet bellen, niet praten, niet mailen, niks.

En ik zou die moeder ook maar links laten liggen, denk ik.

Wat een idioot.
Wat eten we vanavond?

Ik wil hem ook geen stempel geven maar het gedrag is natuurlijk alles behalve normaal te noemen. In een boze bui ook een keer bijna. Z'n moeder aangereden omdat ze met mij in de auto zat de kleine van school te halen. Hij zag ons toevallig en flipte door, het was toen even uit maar met zijn ma had ik een hele goede band.

Normaal is het zeker niet, of er nou wel of geen etiket aan zit.

Wat heeft het voor jou voor toegevoegde waarde om hier een naam aan te geven?
Ik zou je drukker maken om jezelf.

Daar schort ook het een en ander aan.
Ergens wil je terug . ..ergens vind je dus de mooie momenten zwaarder wegen dan het gevaar waar je je kind aan blootstelt.

Als ik "jouw omgeving" was zou ik me drukker maken om jouw kind en niet de htk-psycholoog uit gaan hangen.
quote:Dragisa schreef op 28 februari 2017 @ 13:26:

Ik zou je drukker maken om jezelf.

Daar schort ook het een en ander aan.

Nou dit.

En begin eens je als een moeder te gedragen.
Ik vind hem niet zo gezellig.
Bedenk ondertussen ook even wat je je kind hebt aangedaan door hem te confronteren met jou gestoorde vriendje.

Ik wil hem ook geen stempel geven maar het gedrag is natuurlijk alles behalve normaal te noemen. In een boze bui ook een keer bijna. Z'n moeder aangereden omdat ze met mij in de auto zat de kleine van school te halen. Hij zag ons toevallig en flipte door, het was toen even uit maar met zijn ma had ik een hele goede band.Dat is ook niet normaal. Maar ik vind het ook niet normaal dat jij met je kind bij een junk gaat wonen en je meerdere malen uit huis laat zetten en terugkomt.. Ik zou me druk gaan maken om jezelf en je onvermogen goede keuzes voor jezelf en je kind te maken dan om je geschifte ex.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Je bent niet goed snik als je je kind blootstelt aan deze idioot.

Ga alsjeblieft zelf in therapie, want een moeder die een man die haar probeert aan te rijden zo mist.. daar is heel veel mee aan de hand. Ik schrik hier van.

Klinkt als een gevalletje kinderbescherming..
Het is meer een gevoel van in de war zijn. Ik natuurlijk inmiddels mijn eigen huis dat stabiel is verder maar hij zegt in therapie te gaan. Enigszins wil ik geloven dat dit gaat helpen andeszijds niet. Geen therapie kan al die kronkels zomaar weg nemen of helemaal! Maar het was gwn zo als het goed ging dan was het ook echt geweldig. Dan deden we van alles, alles was bespeeekbaar en alles was mogelijk enz enz. Tot ie idd z'n buien kreeg en dat was maar afwachten tot die weer kwamen.
quote:MwTheelepel schreef op 28 februari 2017 @ 13:32:

[...]

Dat is ook niet normaal. Maar ik vind het ook niet normaal dat jij met je kind bij een junk gaat wonen en je meerdere malen uit huis laat zetten en terugkomt.. Ik zou me druk gaan maken om jezelf en je onvermogen goede keuzes voor jezelf en je kind te maken dan om je geschifte ex.

Dit.

Je bent zelf net zo gek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven