Napraattopic deel 78
woensdag 15 februari 2017 om 17:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 28 februari 2017 om 13:46
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 13:43:
[...]
Dan werd het haar toch te heet onder de voeten...Helaas hebben de mods nog steeds niks door. En met die nieuwe nick duurt het weer langer voordat er daar een kwartje eventueel misschien zou kunnen gaan vallen...
[...]
Dan werd het haar toch te heet onder de voeten...Helaas hebben de mods nog steeds niks door. En met die nieuwe nick duurt het weer langer voordat er daar een kwartje eventueel misschien zou kunnen gaan vallen...
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
dinsdag 28 februari 2017 om 13:47
quote:OliviaMoore schreef op 28 februari 2017 @ 13:46:
[...]
Helaas hebben de mods nog steeds niks door. En met die nieuwe nick duurt het weer langer voordat er daar een kwartje eventueel misschien zou kunnen gaan vallen...Zou ze 'afspraken' met de mods hebben kunnen maken?
[...]
Helaas hebben de mods nog steeds niks door. En met die nieuwe nick duurt het weer langer voordat er daar een kwartje eventueel misschien zou kunnen gaan vallen...Zou ze 'afspraken' met de mods hebben kunnen maken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 28 februari 2017 om 13:48
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 13:28:
[...]
Via mijn werk. Ik had wel eens iets over mijn werk verteld, maar nooit mijn werkgever genoemd. Is toen gaan puzzelen denk ik.Hè bah.
[...]
Via mijn werk. Ik had wel eens iets over mijn werk verteld, maar nooit mijn werkgever genoemd. Is toen gaan puzzelen denk ik.Hè bah.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 28 februari 2017 om 13:49
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 13:28:
[...]
Via mijn werk. Ik had wel eens iets over mijn werk verteld, maar nooit mijn werkgever genoemd. Is toen gaan puzzelen denk ik.Wat een ziek ding. Typt ze op het forum ook verontrustende dingen of is het iemand die verder normaal overkomt? Jeetje hee, het is dus echt oppassen geblazen wat je hier allemaal deelt over je privé leven.
[...]
Via mijn werk. Ik had wel eens iets over mijn werk verteld, maar nooit mijn werkgever genoemd. Is toen gaan puzzelen denk ik.Wat een ziek ding. Typt ze op het forum ook verontrustende dingen of is het iemand die verder normaal overkomt? Jeetje hee, het is dus echt oppassen geblazen wat je hier allemaal deelt over je privé leven.
dinsdag 28 februari 2017 om 13:50
quote:Grobbekuiken schreef op 28 februari 2017 @ 13:31:
[...]
Geen idee. Is ook maar speculatie en eigenlijk ook niet zo netjes Da's idd het vervelende, dat er allerlei nicks en acties door elkaar gaan lopen.
[...]
Geen idee. Is ook maar speculatie en eigenlijk ook niet zo netjes Da's idd het vervelende, dat er allerlei nicks en acties door elkaar gaan lopen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 28 februari 2017 om 13:51
quote:Bblientje schreef op 28 februari 2017 @ 13:49:
[...]
Wat een ziek ding. Typt ze op het forum ook verontrustende dingen of is het iemand die verder normaal overkomt? Jeetje hee, het is dus echt oppassen geblazen wat je hier allemaal deelt over je privé leven.Ik snap dan ook niet dat mensen linkjes van bv funda delen. Hoe makkelijk te vinden wil je zijn?
[...]
Wat een ziek ding. Typt ze op het forum ook verontrustende dingen of is het iemand die verder normaal overkomt? Jeetje hee, het is dus echt oppassen geblazen wat je hier allemaal deelt over je privé leven.Ik snap dan ook niet dat mensen linkjes van bv funda delen. Hoe makkelijk te vinden wil je zijn?