Mannen met borderliner?

28-02-2017 13:15 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:24:

Dat is dus het probleem. Als het goed ging waren dat top momentjes waar ik soms nog erg naar terug verlang. Ik hoop alleen zo dat die mindere kanten weg zouden gaan door therapie wat ie zou gaan doen.

Ik denk dat als jij jezelf niet beter gunt dan dit, jij degene bent die therapie nodig heeft.

Ik vind het altijd pijnlijk triest om te zien/horen als mensen zich in een relatie zo laten behandelen, en dan nog steeds alleen naar de zeldzame 'goede' momenten kijken en zich daar aan vastklampen. Dan ben je echt geen liefde gewend..

Jij en je kind verdienen beter TO. En dat gaat deze man je niet geven.
quote:DeKenau schreef op 28 februari 2017 @ 13:32:

Je bent niet goed snik als je je kind blootstelt aan deze idioot.

Ga alsjeblieft zelf in therapie, want een moeder die een man die haar probeert aan te rijden zo mist.. daar is heel veel mee aan de hand. Ik schrik hier van.

Klinkt als een gevalletje kinderbescherming..Dit dus....
quote:DeKenau schreef op 28 februari 2017 @ 13:32:

Je bent niet goed snik als je je kind blootstelt aan deze idioot.

Ga alsjeblieft zelf in therapie, want een moeder die een man die haar probeert aan te rijden zo mist.. daar is heel veel mee aan de hand. Ik schrik hier van.

Klinkt als een gevalletje kinderbescherming..Hij wilde z'n ma aanrijden. Kind zat toen nog niet in de auto. We waren onderweg naar school
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:32:

Het is meer een gevoel van in de war zijn. Ik natuurlijk inmiddels mijn eigen huis dat stabiel is verder maar hij zegt in therapie te gaan. Enigszins wil ik geloven dat dit gaat helpen andeszijds niet. Geen therapie kan al die kronkels zomaar weg nemen of helemaal! Maar het was gwn zo als het goed ging dan was het ook echt geweldig. Dan deden we van alles, alles was bespeeekbaar en alles was mogelijk enz enz. Tot ie idd z'n buien kreeg en dat was maar afwachten tot die weer kwamen.

In de war zijn?? Mens, hij probeert jou en zijn eigen moeder aan te rijden en je hebt een KIND!

Bescherm je kind!

OMG.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 28 februari 2017 @ 13:23:

Hij flikkert je vier keer op straat met je kindje en nog kruip jij met hangende pootjes terug, want de leuke momenten zijn zo leuk, en waar je je druk om maakt is wat híj mankeert?Dit. Echt wow
Waarom ben je nog steeds met hem bezig?
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:34:

[...]

Hij wilde z'n ma aanrijden. Kind zat toen nog niet in de auto. We waren onderweg naar schoolEn dat vind je niet ziek genoeg?

[...]

Hij wilde z'n ma aanrijden. Kind zat toen nog niet in de auto. We waren onderweg naar school

Oh, dan is het goed! Een pareltje.

Even serieus; al valt hij mss niet direct je kind aan, dit is toch geen situatie om je kind aan bloot te stellen?

[...]

Hij wilde z'n ma aanrijden. Kind zat toen nog niet in de auto. We waren onderweg naar school

Oooh, nou zie het. Hij wilde zijn eigen moeder aanrijden.

Nee, volkomen normaal hoor, die neiging hebben wij hier allemaal als we boos zijn.

Nogmaals: OMG.
Heb je Jeugdzorg nog niet op bezoek gehad?
.
Uit wat voor gezin kom je zelf eigenlijk, dat dit soort zaken voor jou heel normaal zijn?
.
Laatste bericht net pas gelezen, blijf sterk. Hou hem op afstand en ga aub aan de prikpil ofzo, zorg dat je niet zwanger kan worden.
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 13:39:

Heb je Jeugdzorg nog niet op bezoek gehad?Als ik zou weten wie ze was zou ik Jeugdzorg meteen bellen. Arm kind.
Ook ik begrijp je niet maar jij lijkt ons ook niet te snappen. Je blijft maar terug komen op hoe geweldig jullie goede momenten waren. Als je perse dat terug wil dan ga je toch lekker terug naar die gozer. Zou het verschrikkelijk vinden voor je kind dat die dit allemaal mee krijgt.

En wtf hij is qua stempel doet er niet toe, eigenlijk draait dit topic om jou.
Beste TS, je reageert niet echt op mensen die het risico voor je kind aankaarten. Je probeert het een beetje te verzachten en te analyseren.

Misschien is het te pijnlijk om onder ogen te zien of weet je niet beter.

Ik begrijp heel goed dat mensen woorden als "geschift" gebruiken maar wellicht werkt dat averechts. Het kindje is er niet mee geholpen iig.

TS, er zijn instanties die jou prima kunnen helpen. Het is echt geen schande om hulp te vragen in het belang van je kind.
Dit quote:Nootje90 schreef op 28 februari 2017 @ 13:21:

Ik zou me niet afvragen wat hij is, maar wat je zelf bent. Een deurmat?

- telkens contact verbreken

- coke verslaving

- blowen

- ruzie maken

- jou en je kind uit huis gooien

- jou controleren

- dreig mails

- stalken

- denigreren

Hoeveel rode vlaggen heb je nodig? Je hebt verdorie ook nog een kind, waarom zou je dat willen blootstellen aan het gedrag van zo'n vent?
You're a diamond dear, they can't break you
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:40:

[...]

Nee. Heb m'n eigen huis nu. Verder buiten dat alles op een rijtje.Wat versta jij onder "alles op een rijtje"?
Vraag: Mis je hem als persoon? Of mis je meer het idee van de fijne relatie?

(en hier hoef je natuurlijk geen antwoord op te geven als je niet wil, maar het zet je misschien wel aan het denken...)
Goed lezen!

Al enige maanden eigen huis! Kind en rest is stabiel!

Kind doet het thuis en op school goed!

Hij wilt nog een kans door therapie te volgen! Ik heb nu geen contact met m omdat ik het niet weet of erin moet geloven! Want ik denk dus wel ergens dat er wat fout zit in z'n hersenpan

Dat heb ik m ook gezegd.
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:39:

Te verliefd was ik op hem, enorm van hem gehouden ondanks alles.

Geen idee eigenlijk waarom hij me precies nog bezighoud.

We hebben op dit moment trouwens geen contact. Hij wilt in therapie en gevraagd om m een kans te geven hierin.

Maar ik heb wel gezegd geen contact te willen nu omdat ik er niet uit ben.

Je bent er niet uit?

Hoop dat dit topic nep is, je kind is meer waard dan dit.
wat maakt het uit wat hij heeft, het gaat om wat jij niet hebt

(gezond verstand, zelfrespect, een ruggengraat, verantwoordelijkheidsgevoel naar je kind etc etc....)
Lorem Ipsum
quote:Biebeltje schreef op 28 februari 2017 @ 13:46:

Vraag: Mis je hem als persoon? Of mis je meer het idee van de fijne relatie?

(en hier hoef je natuurlijk geen antwoord op te geven als je niet wil, maar het zet je misschien wel aan het denken...)Allebei, een fijne relatie met hem maar die bepaalde momenten hem als persoon
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:46:

Goed lezen!

Al enige maanden eigen huis! Kind en rest is stabiel!

Kind doet het thuis en op school goed!

Hij wilt nog een kans door therapie te volgen! Ik heb nu geen contact met m omdat ik het niet weet of erin moet geloven! Want ik denk dus wel ergens dat er wat fout zit in z'n hersenpan

Dat heb ik m ook gezegd.

Meid, deze man probeerde zijn eigen moeder aan te rijden, daar valt ECHT niet tegenaan te therapieeen.

Was de vader van je kind ook al zo'n pareltje?

Je bent zelf stabiel, zeg je. Nou, laat zien dat je de juiste man kiest. En tuig buiten de deur houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven