Mannen met borderliner?

28-02-2017 13:15 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:48:

[...]

Allebei, een fijne relatie met hem en die bepaalde momenten hem als persoon
Om even op mijn kind terug te komen! Die doet het prima, zowel op school als thuis . Juffen zijn zelfs zeer tevreden. Met zijn vader heb ik een hele goede band! Die ziet zijn vader ook regelmatig!
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:46:

Goed lezen!

Al enige maanden eigen huis! Kind en rest is stabiel!

Kind doet het thuis en op school goed!

Hij wilt nog een kans door therapie te volgen! Ik heb nu geen contact met m omdat ik het niet weet of erin moet geloven! Want ik denk dus wel ergens dat er wat fout zit in z'n hersenpan

Dat heb ik m ook gezegd.

Die eerste zin van je is niet zo aardig ten opzichte van iedereen die hier de moeite neemt om te reageren.

Als je sec naar de feiten kijkt: uit huis gegooid met kind, agressief, verslavingsproblematiek.

Wil jij daar je kind aan blootstellen? Ook al lijkt je kind het nu gelukkig goed te doen..
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:51:

Om even op mijn zoontje terug te komen! Die doet het prima, zowel op school als thuis . Juffen zijn zelfs zeer tevreden. Met zijn vader heb ik een hele goede band! Zoon ziet zijn vader ook regelmatig!

Kind gaat verder prima! Jeugdzorg is echt niet komen kijken of wat dan ook!
Wat ik even nodig had en dat is wel gebeurd hier, is wakker geschud worden en dat ik en kind beter verdienen.

Bepaalde antwoorden hier hebben mij daarin duidelijk inzicht in gegeven !

Bedankt daarvoor!
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:51:

Om even op mijn zoontje terug te komen! Die doet het prima, zowel op school als thuis . Juffen zijn zelfs zeer tevreden. Met zijn vader heb ik een hele goede band! Die ziet zijn vader ook regelmatig!

Kind gaat verder prima! Jeugdzorg is echt niet komen kijken of wat dan ook!Dat is toch fijn? Wil je dat dit zo blijft? Dan geen idioten meer binnenlaten. Want je snapt zelf ook wel dat deze man alles kapot gaat maken, toch?
Stel nou dat hij narcist is. Dan is het meest verstandige dat je niet meer met de relatie begint, want met een narcist is het lastiger om een relatie te stoppen dan er één te beginnen.

Stel nou dat hij borderline heeft. Dan is het meest verstandige dat je niet meer met de relatie begint, want met een borderliner is het moeilijk samenleven, met of zonder kind.

Stel nou dat hij geen van beide stoornissen heeft, of helemaal geen stoornis, of een heel andere stoornis. Heb jij een diagnose, hersenafwijking of geregistreerde persoonlijkheidsstoornis nodig om te weten of je verder met hem wil? Wees blij dat je van hem af bent, tel je zegeningen, lik je wonden en ga door met je leven. Er zijn vast leukere mensen te vinden als je eenmaal los bent van deze vent.
Effect van therapie duurt jaaaaaren. Bij mensen die mindere extreme issues hebben.
quote:-jolijn- schreef op 28 februari 2017 @ 14:00:

Stel nou dat hij narcist is. Dan is het meest verstandige dat je niet meer met de relatie begint, want met een narcist is het lastiger om een relatie te stoppen dan er één te beginnen.

Stel nou dat hij borderline heeft. Dan is het meest verstandige dat je niet meer met de relatie begint, want met een borderliner is het moeilijk samenleven, met of zonder kind.

Stel nou dat hij geen van beide stoornissen heeft, of helemaal geen stoornis, of een heel andere stoornis. Heb jij een diagnose, hersenafwijking of geregistreerde persoonlijkheidsstoornis nodig om te weten of je verder met hem wil? Wees blij dat je van hem af bent, tel je zegeningen, lik je wonden en ga door met je leven. Er zijn vast leukere mensen te vinden als je eenmaal los bent van deze vent.Bedankt en hlml waar!
quote:parbleumondieu schreef op 28 februari 2017 @ 14:01:

Effect van therapie duurt jaaaaaren. Bij mensen die mindere extreme issues hebben.Dat dus, hij zegt dat gaat het gaat redden met therapie en of ik hem dan een kans wil geven hierin. Ik ben er heel dubbel in. Ergens wil ik het geloven en dat het de persoon van die leuke momenten word dat dan blijft maar ergens denk ik je bent niet meer te redden!
Als jij in mijn omgeving zou zijn, en ik zou in de gaten krijgen dat je je kind voor de 100ste keer aan een drugsverslaafde agressieve idioot bloot stelt, zou ik ala minute de kinderbescherming bellen. Al heeft die vent 100 jaar in therapie gezeten.
Ik weet natuurlijk niet alles maar aangezien je in je OP vermeld dat je nooit eerder zo op slag verliefd was gok ik dat hier een soort Disney-probleem optrad. Je had ineens allemaal wowgevoelens en je hoopt nu op een happy end want dat is zo mooi sprookjesachtig. Hier is wat er gebeurd is;

Je ontmoette een eikel, die heeft je ingepakt. The end.

Is dat klote, tuurlijk is dat klote, wat jij nu moet doen is zorgen dat het niet nog meer klote word. Dat doe je door je les te leren en dat is ver uit de buurt van hem en zijn soort blijven. Voortaan beter screenen dus. Wat betreft de leuke momenten, ben blij dat je het nog een beetje leuk hebt gehad ook. Dan heb je toch een idee van hoe het kan zijn als je een fijne, evenwichtige, relatie hebt.
Lorem Ipsum
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 13:40:

[...]

Nee. Heb m'n eigen huis nu. Verder buiten dat alles op een rijtje.Je hebt het niet op een rijtje. Je smacht naar een gestoorde man.
Als hij al ooit leuk wordt, is je leven bijna voorbij. Dan ben je 70. Ga je daar op wachten?
Ik geloof best dat je goede momenten hebt gekend met die vent. De totale balans slaat toch wel erg negatief uit. Als je eerste jaar samenwonen de hel was, waarom zou het beter gaan?

Ja, die therapie. Maar dat moet je ook niet overschatten.

Een andere factor: als je een afgekickte alcoholist elke dag een neut voorzet heb je een groot risico dat het na een tijdje misgaat.

Laten we stellen dat ie zijn leven betert als potentiele borderliner. Maar hij is waarschijnlijk nog steeds gevoelig. Ben jij iemand die keiharde grenzen stelt of laat jij ook dat lelijke gedrag toe? In de praktijk gebeurde dat wel degelijk., waarschijnlijk omdat je te veel oog had voor zijn positieve eigenschappen.

Die kerel zal meer baat hebben bij een vrouw die diret grenzen stelt. De vraag is of hij bij zo'n vrouw terecht komt, maar ik zou proberen niet in die valkuil te trappen. Jullie zijn niet gemaakt voor elkaar.

Ik ben bang dat jullie ondanks alle therapie en goede bedoelingen weer in een spriraal terecht komen waarbij je dingen toelaat. Je weet wel dat je het niet moet doen, maar niet iedereen heeft hetzeflde karakter, is wellicht meegevender.

Zou je hem een kans geven dan is er een gedegen risico dat hij weer terugvalt. Ik zou dat experiment niet aangaan. Het is als een labyrinth met rozengeur en manenschijn als je er binnengaat, maar een groot risico dat de uitgang van dat labyrinth door de hel gaat.

Er zijn echt meer mannen op deze wereld. Neem dat risico niet. Het is het niet waard. Voor hem zelf is het ook beter dat je afstand neemt.

Succes. Prijs je gelukkig dat je van hem af bent en wees sterk. Dat is beter voor hem en meest belangrijk, voor jou.
quote:Fashionchloe schreef op 28 februari 2017 @ 14:04:

[...]

Dat dus, hij zegt dat gaat het gaat redden met therapie en of ik hem dan een kans wil geven hierin. Ik ben er heel dubbel in. Ergens wil ik het geloven en dat het de persoon van die leuke momenten word dat dan blijft maar ergens denk ik je bent niet meer te redden!

Als je gelooft in sprookjes: zeker voor gaan.

Maar voor het kleine prinsje of prinsesje dat in jouw sprookje de hoofdrol speelt, hoop ik dat je je wakker laat kussen door een andere prins op het witte paard en deze draak weg weet te jagen.
Wat eten we vanavond?
Je bent zelf ook niet helemaal lekker in je hersenpan hoor, als je dit allemaal laat gebeuren. Hij is gewoon een klootzak, daar heb je geen etiketjes voor nodig. En zolang er vrouwen zijn die zich met dit soort heerschappen inlaat, blijven ze dit soort gedragvertonen.
Het maakt geen bal uit wat voor een etiketje je plakt op je ex, ik zou me eerder druk maken om wat jij zelf bent.

Hoe kom je er bij om je kind bloot te stellen aan zo'n man??

Dat er geen officiële instanties hebben ingegrepen is vooral geluk geweest voor je, als ik je had gekend dan had ik een melding gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven