Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 28 februari 2017 @ 20:15:

[...]

Beste Girasole3,

Dit is afhankelijk van de context en de linkjes die gedeeld worden. Het promoten (spammen) van een eigen blog / website is niet toegestaan. In dit soort gevallen wordt gehandeld via het bansysteem.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumMaar het was toch niet de eigen blog van Greenbean? Of begrijp ik de regel nu niet goed?
En zo offtopic was mijn vraag volgens mij niet hoor. Ik zei dat ik niet begreep waarom ik een officiele waarschuwing kreeg. Mag ik dat hier niet schrijven? Ik dacht dat het moderatortopic juist daarvoor bedoeld was?
Het topic "Studiefonds voor Lev" is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 28 februari 2017 @ 20:15:

[...]

Beste Girasole3,

Dit is afhankelijk van de context en de linkjes die gedeeld worden. Het promoten (spammen) van een eigen blog / website is niet toegestaan. In dit soort gevallen wordt gehandeld via het bansysteem.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dat is duidelijk.

Maar volgens mijn bescheiden mening niet van toepassing in dit geval.

Boer Henk van het veeteeltforum is al jaren een hit op het BzV topic.
quote:greenbean schreef op 28 februari 2017 @ 20:22:

En zo offtopic was mijn vraag volgens mij niet hoor. Ik zei dat ik niet begreep waarom ik een officiele waarschuwing kreeg. Mag ik dat hier niet schrijven? Ik dacht dat het moderatortopic juist daarvoor bedoeld was?

Beste Greenbean,

Zo te zien is er een fout gemaakt in het wijzigen van de post en het uitdelen van de waarschuwing; aangezien het geen link naar een (eigen) website betrof. Je post was beoordeeld als 'spam', dit is bij nader inzien niet het geval. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Er zijn twee "Married at first sight" topics. Zouden jullie deze samen willen voegen?
quote:Filee schreef op 28 februari 2017 @ 20:41:

Er zijn twee "Married at first sight" topics. Zouden jullie deze samen willen voegen?Of het jaartal 2017 aan die van vandaag toevoegen?
quote:ModeratorViva schreef op 28 februari 2017 @ 20:33:

[...]

Beste Greenbean,

Zo te zien is er een fout gemaakt in het wijzigen van de post en het uitdelen van de waarschuwing; aangezien het geen link naar een (eigen) website betrof. Je post was beoordeeld als 'spam', dit is bij nader inzien niet het geval. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumOk.
quote:Filee schreef op 28 februari 2017 @ 20:41:

Er zijn twee "Married at first sight" topics. Zouden jullie deze samen willen voegen?

Beste Filee,

De topics zijn samengevoegd en hier terug te vinden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hellow Modje .

Wimpie is nogal een boefje in het kwadraat. En ik moest me opofferen om de boel hier op stelten te zetten. Dus bij dezen. Dansje doen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Owh doe maar niet Wimpies topics verwijderen...dan krijg ik namelijk ruzie met S. Dat wil ik echt niet. Die is doodeng als ze boos is en aan de drugs .
Mod, hier een topic met een oproep voor een enquête:

Reacties van hooikoortspatienten

Ging over hooikoorts, dus bij dit plaatje: moet je je voorstellen dat er geen koffie uitkomt maar hooikoortsproductie .
quote:S-Groot schreef op 28 februari 2017 @ 23:26:

Mod, hier een topic met een oproep voor een enquête:

Reacties van hooikoortspatienten

Ging over hooikoorts, dus bij dit plaatje: moet je je voorstellen dat er geen koffie uitkomt maar hooikoortsproductie .

Het topic "Hooikoorts" is verwijderd ivm onderzoekje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2017 10:05
Reden: offtopic
% gewijzigd
[...]
% gewijzigd
Het topic "Reacties van hooikoortspatienten" is verwijderd ivm onderzoekje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

[...]
% gewijzigd

[...]

Beste Greenbean,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste Mod,

Bij mij is hetzelfde gebeurd in het bzv topic. De link was naar een blog van iemand die grappig schrijft over het programma, vond het daarom relevant. Het was absoluut niet bedoeld als spammen en zeker niet mijn eigen blog.

Mvg,

Espana

[...]

Beste Greenbean,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dan geldt dit ook voor mij. Zouden jullie dat ook terug willen draaien alsjeblieft? Ik heb zo'n zelfde waarschuwing gehad vanwege het plaatsen een bloglink in het BZV topic. Terwijl ik alleen iemands bericht quote waar die link in stond. Nota bene met de opmerking erbij: 'slecht geschreven!'

Ik was zeer verbaasd.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Beste Espana & GeorgetteDansLeTabak,

zouden jullie ons hier over willen mailen? Dan zullen we de situaties nog eens bekijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het lijkt mij simpel op te lossen. Als jullie het verwijderde bericht zouden lezen zou het meer dan duidelijk zijn. Ik heb alleen maar een link gequote van een blog die niks met mij van doen heeft. En heb zelfs gezegd dat ik de blog niet grappig en slecht geschreven vond. Degene die de waarschuwingen verstuurd heeft, heeft gewoon echt niet goed gelezen.

Ik zie de toegevoegde waarde van mailen hierover niet. En mochten jullie het zonder mail van mij niet willen terugdraaien, soit. Heb mijn zegje nu wel gedaan.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2017 11:37
Reden: Onze excuses, per ongeluk het verkeerde berichtje verwijderd.
% gewijzigd
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 01 maart 2017 @ 10:17:

Het lijkt mij simpel op te lossen. Als jullie het verwijderde bericht zouden lezen zou het meer dan duidelijk zijn. Ik heb alleen maar een link gequote van een blog die niks met mij van doen heeft. En heb zelfs gezegd dat ik de blog niet grappig en slecht geschreven vond. Degene die de waarschuwingen verstuurd heeft, heeft gewoon echt niet goed gelezen.

Ik zie de toegevoegde waarde van mailen hierover niet. En mochten jullie het zonder mail van mij niet willen terugdraaien, soit. Heb mijn zegje nu wel gedaan.

Beste GeorgetteDansLeTabak,

dit is niet de plek voor vragen over het beleid (zelfs als we evt. fout zitten), wij willen hier namelijk geen discussies. Daarom vragen we je ons te mailen.

We vragen je ons ook te mailen omdat we meer informatie nodig hebben zoals bijvoorbeeld om welk bericht het zou gaan (link).

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

De topics 'Blindedarm operatie en ervaringen in het ziekenhuis.' en 'Afslankringen.nl' zijn verwijderd ivm smaad.

Het topic 'Fietsen met apps' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2017 12:45
% gewijzigd
quote:ModeratorViva schreef op 01 maart 2017 @ 11:40:

[...]

Beste GeorgetteDansLeTabak,

dit is niet de plek voor vragen over het beleid (zelfs als we evt. fout zitten), wij willen hier namelijk geen discussies. Daarom vragen we je ons te mailen.

We vragen je ons ook te mailen omdat we meer informatie nodig hebben zoals bijvoorbeeld om welk bericht het zou gaan (link).

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Eer ik achter het mailadres en wachtwoord van mijn GDLT mail ben is de waarschuwing al verlopen. Ik laat het zo.

Wie weet wil een van de anderen die ook een waarschuwing kregen er nog wel wat mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven