Normaal?

28-02-2017 20:43 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2017 00:20
Reden: Maatregelen zijn genomen ivm verwijderen OP - mvg Moderator Viva forum
% gewijzigd
Wat vind jij er zelf van?
Nou ja, dat ie gescheiden is hoeft nog niet in te houden dat zijn kind hem ook maar geen barst meer interesseert he.
Dat ze beide verantwoordelijk zijn voor hun kind en hun stinkende best doen om het voor hem/haar zo goed mogelijk te regelen.

Pas als ze meerdere keren per dag seks hebben samen, zou ik me zorgen gaan maken.
Geen idee ik koos mannen zonder kinderen uit.
Ik zelf vind het niet zo leuk.
anoniem_151145 wijzigde dit bericht op 28-02-2017 21:46
Reden: Genoeg reacties
% gewijzigd
Ik vind dat geweldig.

Dat kinderen bovenaan staan.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Genoeg
anoniem_151145 wijzigde dit bericht op 28-02-2017 21:46
Reden: Herkenbaar
% gewijzigd
Dat doe ik ook met mijn ex, wat is daar mis mee?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hij is nog steeds de vader he? Juist fijn dat hij de scheiding los kan zien van zijn kind.

Ik heb ook meerdere keren per week contact met mijn ex over de kinderen, we zijn beide graag betrokken bij hun levens en houden elkaar regelmatig op de hoogte van de gebeurtenissen in hun leven. We hebben naast die relatie, niks meer met elkaar en daar ook beide totaal geen behoefte toe.

Maar, wat zegt hij als je aangeeft het vervelend te vinden?
Doe hem weg en neem een vent zonder ex en zonder kind.
quote:morgan25 schreef op 28 februari 2017 @ 20:49:

Zijn ex is pas terug single en zij weet ook niet van mij

Nou dan is het in iedere geval niet om je jaloers te maken.

Heel goed van de ouders om zo om te gaan met elkaar mbt kind. Leuk hoor. Je ziet wel eens anders.

Hopelijk hou je klep over dit soort geneuzel.
Ja ik heb ook vrijwel elke dag en soms ook wel vaker op een dag contact met ex over onze zoon, wij hebben co ouderschap. moet er wel bij zeggen dat zoon verstandelijk gehandicapt is en ons zelf niets kan vertellen.

Hoe oud en zelfstandig zijn de kinderen van je vriend, kan me voorstellen dat dat wat uitmaakt voor het verhaal?
Dit gaat hem niet worden, dat kan ik je nu al vertellen.

Hij heeft iets met haar wat jij nooit met hem zal hebben: samen hun eerste kind. Daar sta jij buiten en dat zal ook zo blijven.

En dat hij haar niks vertelt over jou, voorspelt ook weinig goeds
Wel.. Ik begrijp dat het voor jou misschien een beetje gek kan voelen, dat contact tussen hem en zijn ex heb jij nooit gemoeten want geen kinderen. Wees blij dat je zo een toffe vent heb die voor jou kiest, voor zijn kinderen gaat én respectvol met zijn ex-vrouw om gaat. Ga er ook vooral niet boos om worden.

Als je je afvraagt of je je zorgen zou moeten maken: pas als hij het stiekem gaat doen, uren met haar gaat bellen weet ik veel..
"positiviteit, vriendelijkheid, ontwikkeling"
Ik heb er met hem nog niet over gesproken
anoniem_151145 wijzigde dit bericht op 28-02-2017 21:47
Reden: Genoeg reacties
% gewijzigd
quote:Eslarealidad schreef op 28 februari 2017 @ 20:49:

Ik vind dat geweldig.

Dat kinderen bovenaan staan.Ik ook
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 februari 2017 @ 20:51:

Doe hem weg en neem een vent zonder ex en zonder kind.Dan krijg je weer zo'n sukkel die tot z'n 33e bij z'n moeder heeft gewoond....
Ik heb ook veel contact met mijn ex over onze kinderen. En die zijn al groot. We gaan ook regelmatig samen eten als gezin of een dagje weg en vieren de verjaardagen, diploma-uitreikingen etc altijd samen.
quote:morgan25 schreef op 28 februari 2017 @ 20:57:

Ik heb er met hem nog niet over gesproken omdat ik me dus afvroeg of meer mensen zo om gaan met hun ex mbt kinderen. Kind is 4Nou houden zo.
Wat fijn voor de kinderen dat hun ouders fatsoenlijk contact hebben, en ze elkaar op de hoogte houden van de gebeurtenissen in hun leventje als de andere ouder er niet bij kan zijn.
quote:morgan25 schreef op 28 februari 2017 @ 20:57:

Ik heb er met hem nog niet over gesproken omdat ik me dus afvroeg of meer mensen zo om gaan met hun ex mbt kinderen. Kind is 4Ik mag toch hopen van wel. Of wilde jij liever omgang met iemand die zijn kind per kerende post zou vergeten omdat ie per ongeluk een nieuwe vriendin heeft?
Hoe vaak is meer keren per dag? 2 of 3 keer, of zit hij de godganse dag op zijn telefoon?
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 februari 2017 @ 21:03:

[...]

Ik mag toch hopen van wel. Of wilde jij liever omgang met iemand die zijn kind per kerende post zou vergeten omdat ie per ongeluk een nieuwe vriendin heeft?Helaas komt dit toch nog geregeld voor
Kind is 4 en dus geheel afhankelijk van zijn ouders.. ja dan vind ik dut volkomen normaal en alleen maar te prijzen dat je vriend zijn verantwoordelijkheden neemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven