nadelen

27-02-2017 20:36 138 berichten
.
anoniem_640d11523f884 wijzigde dit bericht op 14-05-2018 23:02
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 11:23:

Oh en dat je bekkenbodemspieren naar de tering zijn na de bevalling. Je kan als een malle je billen dicht knijpen, maar die scheet vindt zijn uitweg toch wel.Ik kan niet meer trampolinespringen.
Gasvorming inderdaad. Gênant en nog erger: pijnlijk!

En de hechtingen, heb een maand lang niet normaal kunnen zitten.

Oja, en de eeuwige vermoeidheid na de bevalling. Gewoon een jaar lang doodop. En als laatste haaruitval!

Maarrrr nu na 2 jaar ben ik wel weer redelijk opgeknapt
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 21:34:

[...]

Wil ik ook! Vorige keer pethidine. Heerlijk!

Man heeft zich ziek gelachen om mij. Ik was helemaal van mijn padje af. Maar ik kon wel ineens mijn rugweeën wegpuffen.

Fan-tas-tisch spul!
quote:Wappert schreef op 28 februari 2017 @ 21:25:

[...]

Weet niet waar je woont maar in onze hoofdstad is in elk geval 1 ziekenhuis waar een van de bevalkamers een bad heeft....Ja dat ziekenhuis is mijn tweede keuze. Mja sowieso 20% kans dat je nergens terecht kunt vanwege de drukte en ga er maar niet vanuit dat dat ene bevalbad dan net vrij is
Nadelen zwanger

De eerste weken al 5 kg aankomen omdat eten helpt tegen de misselijkheid. Daarna bang worden om nog meer aan te komen. Zwangerschapssuiker krijgen. 4x nierbekkenontsteking omdat de kleine tegen de nier drukte.

Nadelen bevallen

Niets loopt zoals je wilt. Ik wilde geen inleiding en geen keizersnede. Na 2x gestript te zijn 24 uur weeen toch ingeleid op 41 weken. 12 uur verder ondertussen ballon eruit vliezen gebroken ruggeprik en weeeenopwekkers. Gebeurt toch wat de verpleegkundigen bang voor waren hartslag ging met iedere wee hard naar beneden (had voor de weeenopwekkers ook al een dip maar niet zo erg) en word dan toch een keizersnede. Ik heb 36 uur weeen gehad en had 4cm ontsluiting.

Maar het was een prachtige bevalling ik kon meekijken hoe de kleine uit dr buik gehaald werd en had een super lieve gynaecoloog

Nadeel aan keizersnede is dan weer dat jd 3 nachten moet blijven wat wilde ik graag naar huis.

Ow ja ga niet te gehaast naar ziekenhuis mijn man ging maxi cosi van de kinderkamer pakken en deed daarna deur dicht toen hij anderhalve dag later thuis kwam bleek dat er een katje opgesloten zat. Alles onder gepoept en geplast. (Matras wieg en ledikant en verzorgingshuizen)Die kon alles opruimen terwijl ik in het ziekenhuis lag.
quote:beetjegek schreef op 28 februari 2017 @ 15:55:

[...]

Ik liet dus een hele stinkende terwijl mijn zwager me gedag kuste... die trok wel even een gezicht... en ik wilde in het niets verdwijnen van schaamte.

Oh vreselijk.

Ik had geluk, alle visite ging weg en ik lag in dat bed een heel orkest te houden, was al blij dat er geen zuster of dokter binnen kwam.

Heeft zo'n beetje 20 minuten aangehouden, was alle lucht die ik eruit knalde en kon het gewoon niet stoppen, man heeft het er nu nog steeds wel eens over
quote:OldWood schreef op 01 maart 2017 @ 08:32:

[...]

Oh vreselijk.

Ik had geluk, alle visite ging weg en ik lag in dat bed een heel orkest te houden, was al blij dat er geen zuster of dokter binnen kwam.

Heeft zo'n beetje 20 minuten aangehouden, was alle lucht die ik eruit knalde en kon het gewoon niet stoppen, man heeft het er nu nog steeds wel eens over

Sorry but not sorry.

Niet dat ik je uitlach hoor, ik zie al een pas bevallen vrouw in bed voor mij met wapperende dekens.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 21:42:

[...]

Ik kan niet meer trampolinespringen.Kan hier uberhaupt niet meer langer dan 1 x springen, ik kwam daar achter tijdens een kickboks les, daar werd tijdens de warming up nogal gesprongen en met benen gezwaaid, nou het gutste er gewoon uit! Ik ben als een gek die zaal uit gegaan met een rood hoofd en kwam huilend thuis, het was nl gezien door twee dames en die zeiden tegen elkaar " kijk ze heeft in haar broek gezeken" ik vond dit echt afschuwelijk. De lessen daarna dronk ik weinig, tena erin, en een zwarte broek aan.
Eerste keer poepen na een uitgescheurde doos vond ik wel een nadeeltje.

Maar he, dan doe je het niet he. Zwanger worden. Nadeel dan is weer dat je geen kind krijgt ook.

Nadeel is ook dat ik nu constant naar zure melk ruik. Ik lek mezelf onder, kind knoeit of ik word onder gekotst
quote:chanella1 schreef op 27 februari 2017 @ 23:02:

Bekkeninstabiliteit en de bevalling, vond het vreselijk pijnlijk, knip gehad en gehecht, veel bloed verloren, duurde wel een jaar voor ik me enigszins normaal voelde

En wat hier wordt gezegd over een vagina die nooit meer strak wordt, klopt dit echt? Ervaren jullie partners dit ook zo? Ik dacht zelf dat alles na een tijdje weer redelijk op z'n plek zat Nog nooit zo veel kutwinden gelaten hoor...
quote:OldWood schreef op 27 februari 2017 @ 21:36:

[...]

Nee dat was mijn grootste nachtmerrie.

Mijn man was supertrots dat ik er geen drol neergelegd had.

De enige die hier gekakt heeft tijdens de bevalling was man tijdens het weeen klokken (ik in de douche hij op toilet)

Ik had het niet meer en hij snapte niet waarom
quote:beetjegek schreef op 01 maart 2017 @ 08:48:

[...]

Kan hier uberhaupt niet meer langer dan 1 x springen, ik kwam daar achter tijdens een kickboks les, daar werd tijdens de warming up nogal gesprongen en met benen gezwaaid, nou het gutste er gewoon uit! Ik ben als een gek die zaal uit gegaan met een rood hoofd en kwam huilend thuis, het was nl gezien door twee dames en die zeiden tegen elkaar " kijk ze heeft in haar broek gezeken" ik vond dit echt afschuwelijk. De lessen daarna dronk ik weinig, tena erin, en een zwarte broek aan.
quote:spinnekop schreef op 01 maart 2017 @ 11:23:

[...]

De enige die hier gekakt heeft tijdens de bevalling was man tijdens het weeen klokken (ik in de douche hij op toilet)

Ik had het niet meer en hij snapte niet waarom mijn broer ook. Zodra de bevalling was gestart, zat hij op het toilet met diarree

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven