Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Wat jammer Stew, we hadden graag je gedetailleerde verslag gelezen
Ik mail je wel, Gizzy. Of zal ik je morgen een live-verslag bij de koffie geven?
en daar was ik weer...leuk om jullie avonturen te lezen...

mijn leven wordt alleen maar ingewikkelder lijkt t... Waarom???

Nou....de voetballer uit vervlogen jaren blijft beethouden, en blijft ook lekker...belt gerust dinsdagnacht op dat hij (na een wedstrijd) een kopje thee (uhuh) komt drinken....en ik lach me rot om zijn toch wel ietwat horkerig gedrag. Zeg dat ook tegen hem, reactie is dat hij mijn "nuffige" gedrag helemaal grappig vind...en zo gaan we maar door, in de gestolen uurtjes....

Maar nu...

...vorig jaar in de Albert H. een heeeeeeeeerlijke mijnheer tegengekomen, hij vond mij een heeeeeeeeeerlijke mevrouw....lust op het eerste gezicht zullen we maar zeggen. Na dat oogcontact is hij me naar huis gevolgd en heeft briefje in de bus gedaan met verzoek om contact....(lieg niet) toen ik niet reageerde heeft hij mijn telefoonnummer opgevraagd en me gebeld...veel contact per telefoon gehad, hij bleek getrouwd pffffffff. Het contact verwaterde omdat ik ging verhuizen... Nu, meer dan 3/4 jaar later heeft hij me weer gevonden en het contact is er weer, per sms en hij komt ook vaak "even" een bakkie doen.... Manmanman.....hij blijft lekker, ik merk aan zijn reactie dat dit hem overvalt en dat hij zoiets ook nog nooit aan de hand heeft gehad...dus als een heusche moederkloek vertel ik hem dat hij met zijn hoofd moet denken, niet met zijn p*k....tot op heden lukt dat aardig, maar weet niet voor hoe lang. Wil hem niet op het slechte pad brengen.....maar als hij dan toch stout wil zijn.....dan maar met mij.

Het leven is soms zoooooo leuk, maar wel verdomd ingewikkeld

quote:DWaallicht schreef op 22 januari 2009 @ 06:34:

heb niet het idee dat hij me bewust wil misbruiken; hij staat er gewoon niet bij stil, eeeuh.. denk ik. Heb gisteren wel gezegd dat ik dit erg snel vind gaan omdat we elkaar pas 2x weer zagen. Toen ging hij binnen 5 min. offline, dus tsja... niet echt bemoedigend

De kans is groot dat hij er inderdaad niet bij stil staat. En dat komt omdat hij niet in jou is geïnteresseerd, alleen in je lijf als dat zo uit komt.quote:ik denk ook niet dat ik dit kán, ik ben dol op sex maar ben ook erg kieskeurig. Duik echt niet zo snel met iemand het bed in, ook niet als ie aantrekkelijk is. Ik heb toch altijd iets meer nodig...waarom zou ik dat met een willekekeurige vreemde griet hebben, of WILLEN hebben als hij mij in m'n 1tje al nie eens echt meer wilIk kan je als man verzekeren dat er voor hem NIET meer voor nodig is. Zeker als hij single is, is de combinatie "lekker + willen" ruim voldoende om seks te hebben.
@ Rec: Je kan natuurlijk niks eisen, maar ik vind het ook niet gek als je overweegt te stoppen met je sc. Je hebt een sv/sc om plezier van elkaar te hebben en niet om je eraan te ergeren. Als voor jou de lol eraf gaat omdat je nooit wat hoort of alleen na steeds opnieuw vragen, kan ik me goed voorstellen dat je er mee stopt.

Eerlijk gezegd begrijp niet ook niet zo goed wat nou het grote probleem is voor de niet-reageerders. Persoonlijk vind ik het erg leuk om het lekkere gevoel van de date nog een tijd vast te houden door na de date smsjes en mails uit te wisselen, maar zelfs als dat niet zo was; Wat is het nou voor moeite om even een smsje te sturen naar de vrouw waarmee je net een paar uur hebt liggen neuken, als je haar daar een plezier mee doet?
quote:MeneerDeRaaf schreef op 22 januari 2009 @ 20:01:

Wat is het nou voor moeite om even een smsje te sturen naar de vrouw waarmee je net een paar uur hebt liggen neuken, als je haar daar een plezier mee doet?

En dát is de grote vraag die iedere paar weken weer boven komt: wat is het nou voor moeite???

Jammer van je date Stew. Ook weer via marktplaats?

Ik heb me op aanraden van iemand hier (sorry ik weet niet meer wie) ingeschreven op secondlove. Ik moet zeggen dat de 'kwaliteit' van de mannen daar beduidend hoger ligt dan adultmatch. Maar vooralsnog niemand die me kan boeien.
@ Dwaallicht: Alles wat ik lees over jouw sv doet me sterk denken aan mijn sv1. Hij geeft niets om je, de enige keren dat hij aan je denkt is als hij geil is en jij de makkelijkste optie bent. Ga niet meer met hem in zee, zeker niet voor die trio.

Ik heb 10 maanden aangerommeld met sv1 en veel pijn gehad in die tijd. Ik weet hoe moeilijk het is om te kappen, maar probeer het echt te doen. Je kan hem niet meer veranderen in wie hij eerst was, omdat hij die persoon niet meer wil zijn. Daar ben jij niet meer belangrijk genoeg voor.

Het zijn harde woorden om te horen denk ik, maar ik heb dit echt op de harde manier moeten leren. Ik hoop dat jij wel de kracht hebt er zelf uit te stappen.

Hey Geheim! Ik vroeg me al af hoe het met je gaat! Nieuwe sv, nieuw leven... Niets meer van het poffertje gehoord?

Ik hoop ook dat al het andere in je leven goed verloopt, als je hier er niets over wil melden, begrijp ik dat volkomen.

Welkom Esdee, welke AH kom jij???
*
Goedenavond allen!

Ja, welke AH?? Haha!

Moet zeggen dat ik autosex wel erg lekker vond, maar als ik mocht kiezen..Tja, zo lastig dat je alles erop aan moet passen.. Ben ook erg flexibel, is gebleken...

Moest 3 pagina's lezen, dus was nogal veel.

Dwaallicht: DON'T! Blok hém en vergeet 'm. Snap dat je het zelfs nog overweegt, maar doe het niet! Schrijf je in bij secondlove en zoek daar een lekkere vent! Ofzo! Maar laat jezelf niet nog meer pijn doen door die vent!! Sterkte!

Vm, haha, ben gewoon jaloers dat je nu thuis kan afspreken! Je komt over als een sterke vrouw en je komt er zo te lezen nog sterker uit, hulde!

Toy, ha ja, hij wil het niet weten, dus dan niet. Enjoy! Word altijd blij van jouw belevenissen!

Geheim, vast niet bij één keer sex gebleven??

MDR, wrm verpest je nou toch je image??

Ik heb gewoon een week NIKS, overweeg meerdere sv's erbij te zoeken. Voor NU! Hi hi.
You go LB....
quote:Mac123 schreef op 22 januari 2009 @ 20:42:

[...]

En dát is de grote vraag die iedere paar weken weer boven komt: wat is het nou voor moeite???

Jammer van je date Stew. Ook weer via marktplaats?

Ik heb me op aanraden van iemand hier (sorry ik weet niet meer wie) ingeschreven op secondlove. Ik moet zeggen dat de 'kwaliteit' van de mannen daar beduidend hoger ligt dan adultmatch. Maar vooralsnog niemand die me kan boeien.Nee, Mac, niet via MP, dat was trouwens wel een hele aparte ontmoeting. Nee, ik ken hem van dichterbij. Meer vertel ik niet anders gaat Geheim weer allerlei conclusies trekken.
Er wordt links en rechts gevraagd waarom sv'tjes zo lang stil zijn na de seks en dat het toch wel leuk zou zijn om samen nog eens lekker na te genieten.

Ik heb geen kristallen bol maar ik wil toch een poging wagen om het te verklaren. Ik denk namelijk dat, wanneer de seks gebeurt in het kader van een sv-afspraak, mannen dat veel letterlijker nemen dan vrouwen. Met andere woorden: de S primeert op de V. Als ik de vrouwelijke sv'tjes hier lees dan wordt er wel stoer over hùn sv'tjes geschreven, tot dat de vraag gesteld wordt wat dan het verschil is tussen een sv en een minnaar. Dan blijkt dat van het verschil in de praktijk weinig over blijft.

Mijn idee is dus dat, ondanks dat vrouwen het stoer over hun sv'tje hebben, zij eigenlijk wel meer gevoelens koesteren voor die man, gevoelens waarvan ze weten dat ze niet mogen aan de oppervlakte verschijnen en waarvan ze weten dat die geen kans hebben, maar die er stiekem toch zijn.

Even ter nuancering: ook bij mannen is de polarisatie sv / minnares slechts theoretisch, in de praktijk vind je alles tussen die twee uitersten.
@ Geve, ik heb nooit stoer willen doen in de zin van dat ik niets voor mijn sv voelde. Integendeel ,ik was smoorverliefd op hem. Ik zou ook geen seks kunnen hebben met iemand waar ik geen klik mee heb. Maar ik dacht niet aan een toekomst samen, het enige wat ik wilde is genieten van de seks en het verliefde gevoel. En als je moeilijk gaat doen is dat verliefde gevoel snel weg.

Offtopic; ik vond je vorige avatar veel geiler, Geve!
Ja maar, Stew, die smoorverliefdheid projecteert een vrouw dan waarschijnlijk op haar sv'tje en is dan verwonderd en zelfs teleurgesteld wanneer die niet in dezelfde mate aanwezig is óf niet op dezelfde manier wordt getoond. Een ervaren en sociaal onderlegde man weet dat die bevestiging heel belangrijk is voor een vrouw. It's part of the game: doe je dat als man niet dan is dat een teken van desinteresse, niet noodzakelijk ten opzichte van de seks maar wel tegenover de persoon. Heb je daar dan als vrouw geen probleem mee dan heb je een pure seks-relatie, zo niet dan krijg je irritaties. QED.

Off-topic: wat moet ik me daarbij voorstellen, Stew?

Die avatar past niet bij me, ik weet het, maar voorlopig vind ik even niets beters. Ik dacht in eerste instantie eerder aan "Richard" uit dezelfde reeks, díe past wel bij me.
Laten we het er maar op houden dat het een onervaren en weinig sociaal onderlegde man was, behalve als hij heel geil was dan.

Offtopic; ik kon mijn fantasie in je vorige avatar beter kwijt.
Niet zo veel schrijven, hoor, ik moet dadelijk nog een boekenlegger hebben

Toy, hmmm, ben het wel met LL eens dat het op deze manier tussen jou en date nooit een echt geweldige relatie kan worden. Als je met je date echt serieus bent, moet je je sc toch maar even aan de kant zetten. Als je al begint met bedrog.....

Esdee, leuk dat je er weer bent! Ik moest laatst nog aan je denken, ik liep hier in mijn plaatselijke AH, en werd me toch aangestaard door een vreselijk aantrekkelijk manspersoon.... Helaas was ik met mijn dochter, die toen net kwam aanrennen, waaruit hij ws de conclusie trok dat er dan ook wel een papa in het spel moest zijn (wat dus niet het geval is, maar hoe ga je dat in godshemelsnaam bij het koffieapparaatje in de AH duidelijk maken???)

Wat betreft dat sms-en/mailen na de date... Lastig. Aan de ene kant vind ik het erg fijn om van mijn sv te horen dat ie me weer lekker vond, en dat ik hem weer eens heerlijk genomen heb, maar om nou te zeggen dat ik echt gevoelens voor hem heb, nee, dat niet. Wij 'evalueren' meestal de volgende dag, zitten allebei de hele dag op MSN, en de evaluatie leidt meestal meteen weer tot zoveel geiligheid, dat we vaak besluiten die dag dan ook maar weer even af te spreken

Over afspreken gesproken, heb gisteren een mega-quickie gehad met sv, was weer heerlijk! Wat kan die man heerlijk komen, zeg....
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 23-01-2009 10:35
Reden: woord vergeten
% gewijzigd
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:geve schreef op 23 januari 2009 @ 09:45:

Er wordt links en rechts gevraagd waarom sv'tjes zo lang stil zijn na de seks en dat het toch wel leuk zou zijn om samen nog eens lekker na te genieten.

Ik heb geen kristallen bol maar ik wil toch een poging wagen om het te verklaren. Ik denk namelijk dat, wanneer de seks gebeurt in het kader van een sv-afspraak, mannen dat veel letterlijker nemen dan vrouwen. Met andere woorden: de S primeert op de V. Als ik de vrouwelijke sv'tjes hier lees dan wordt er wel stoer over hùn sv'tjes geschreven, tot dat de vraag gesteld wordt wat dan het verschil is tussen een sv en een minnaar. Dan blijkt dat van het verschil in de praktijk weinig over blijft.

Mijn idee is dus dat, ondanks dat vrouwen het stoer over hun sv'tje hebben, zij eigenlijk wel meer gevoelens koesteren voor die man, gevoelens waarvan ze weten dat ze niet mogen aan de oppervlakte verschijnen en waarvan ze weten dat die geen kans hebben, maar die er stiekem toch zijn.

Even ter nuancering: ook bij mannen is de polarisatie sv / minnares slechts theoretisch, in de praktijk vind je alles tussen die twee uitersten.Ik heb geen verliefde gevoelens voor sv, wel een klik anders zou ik ook geen sex met hem kunnen hebben. Hij last na een sexdate even een stilte in, dat heeft hij op de een of ander manier nodig. Misschien ook omdat hij thuis vrouw en kids heeft en dan weer tot het gewone leven wil overgaan. Ik heb geen behoefte aan dagelijks sms-jes of ander contact. We hebben soms een hele week geen contact en dat is mij best maar juist nadat we sex hebben gehad heb ik wel even behoefte aan contact.
Alina, was jij niet degene die een sv van dit topic heeft?
quote:stewardess schreef op 23 januari 2009 @ 10:39:

Alina, was jij niet degene die een sv van dit topic heeft?Dat ben ik. Hoezo?
Ik vroeg me af of we dezelfde hebben, haha.
quote:stewardess schreef op 23 januari 2009 @ 10:50:

Ik vroeg me af of we dezelfde hebben, haha.Nee.
quote:geve schreef op 23 januari 2009 @ 09:45:

(.........................stukje gewist...............)

Even ter nuancering: ook bij mannen is de polarisatie sv / minnares slechts theoretisch, in de praktijk vind je alles tussen die twee uitersten.

Van mij hoeft hij zeker niet dagelijks wat te laten horen, liever niet zelfs is voor mijn gevoel veel te claimerig.

Maar de zelfde dag en de dag nadat we samen zijn geweest ( om het eens heel netjes te zeggen ) Laat hij wel altijd wat horen, en ik ook.

Niet omdat we vreselijk verliefd zijn maar gewoon als een soort bevestiging dat het goed zit en we nog steeds blij zijn elkaar gevonden te hebben.

Hij weet dat ik dat fijn vind en zelf geeft hij toe dat ook prettig te vinden.

Nu ik hier wat meer gelezen heb weet ik dat dat een situatie is die niet veel voor schijnt te komen dus ben ik inmiddels nog veel gelukkiger met mijn attente sv!
dan vraag ik me toch weer af wie er hier zit te liegen?
ik ben ook zo vreselijk attent

ik mail, msn, sms, bel me te pletter met mijn svtjes.

beantwoord ook altijd netjes alles direct.

is 1 van mijn sterkste punten.

niet eens dat ik zo geweldig neuk, neeeeee, maar ik mail, msn, sms, bel me te pletter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven